Nou dat duurde dus niet lang gelukkigquote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Maart staat op de kaart![]()
Nog 23 dagen voor één extra muntje. Als dat lukt hebben we een nieuw record te pakken: 7 kalendermaanden op rij meer dan één geldvondstVinden we geen muntje, is een biljetje natuurlijk ook prima
![]()
Hebben ze die in Doetinchem ja?quote:Op maandag 17 maart 2025 18:14 schreef DelanoMilano het volgende:
Ik heb 50 euro gevonden in een straat met rode lampen
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 17:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dat duurde dus niet lang gelukkigVanmiddag in Zwolle achter het station
Een Fin uit 2001 voor de @:Kopiko 's van deze wereld
![]()
[ afbeelding ]
Alweer het 8e muntje van het nieuwe jaar
Twee in een weekquote:Op zondag 6 april 2025 17:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Kijk eens aanDe eerste vondst van serieuze betekenis sinds lange tijd is vandaag ook een feit. April wordt een mooie maand
![]()
[ afbeelding ]
Kun je die gewoon bij de appie weer inleveren? Of werkt dat alleen via die thuisbezorgddienst?quote:Op dinsdag 8 april 2025 02:05 schreef Kamelenteen het volgende:
Vandaag een blauwe statiegeldvouwkrat van de AH meegenomen die klaar stond voor de vuilophaaldienst. Drie weken geleden ook eentje daarbij weggeplukt en ik heb ze er al vaker bij weggehaald.
De eerste stond bij de stort 50m van een AH vandaan. De tweede 3meter van de trapopgang naar mn woning. Ik heb 'm maar even in mn schuur 30m verderop gezet.
10 euro van de straat geplukt in 3 weken
Gewoon inleveren bij de servicebaliequote:Op dinsdag 15 april 2025 08:44 schreef VKV het volgende:
[..]
Kun je die gewoon bij de appie weer inleveren? Of werkt dat alleen via die thuisbezorgddienst?
quote:Op zondag 20 april 2025 20:29 schreef Kopiko het volgende:
Sorry voor je topic @:dr_flash ... maar dit wilde ik toch echt even met je delen!
[ afbeelding ]
En dat op de 20ste![]()
Alleen cold hard cash wat mij betreft.quote:Op zondag 20 april 2025 20:40 schreef Kamelenteen het volgende:
Telt het vinden van een staatslot ook mee?
Vond dr begin dit jaar eentje van de oudejaarsloterij waarop de winst geschreven stond: 5 euro dus die heb ik maar opgeraapt. En idd, er was 5 euro op gevallen. Alleen nog niet ingeleverd..
Ja hey, dat is ook geld dat op straat ligt he? Direct in te wisselen voor contanten en een vaste waarde zonder het te moeten verhandelen.quote:Op zondag 20 april 2025 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alleen cold hard cash wat mij betreft.
Begin anders een ander topic daarover. Kunnen daar ook al die statiegedkratten en whatnot in
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |