https://www.uefa.com/uefa(...)roup-stage-fixtures/SPOILER: SpeeldataOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
3-2/2-2quote:Op woensdag 17 april 2024 12:26 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
21:00 Bayern München - Arsenal (2-2) | Ziggo Sport/Ziggo Sport Select
21:00 Manchester City - Real Madrid (3-3) | RTL7/Ziggo Sport Voetbal
@:maxi-mus 2-1/2-1
@:Oriente 1-0/2-3
@:fetX 1-2/3-2
@:GGMM 2-1/2-1
@:PicoMMP
@:Scrummie 2-1/3-5
@:onlogisch 2-1/2-1
@:Mexicanobakker 3-2/3-1
@:Tarado 3-1/3-1
@:klaasweetalles
@:3rr0r 1-2/1-0
@:Caland 1-3/3-1
@:DombohetOlifantje1 0-2/0-2
@:R-woud93 1-2/3-1
@:tong80 1-2/3-0
@:Bezsen 2-2/3-1
quote:Op woensdag 17 april 2024 20:54 schreef Evangelion het volgende:
[..]
No Klaas no party
Oh die stond al in het vorige topic. Madrid wint. Mooi.
Raar om dat te zeggen bij City - Madrid.quote:Op woensdag 17 april 2024 21:02 schreef heywoodu het volgende:
We hebben zo'n sjappie van een commentator die Bayren zegt
Dan zet je toch dat andere geluid op ....quote:Op woensdag 17 april 2024 21:02 schreef heywoodu het volgende:
We hebben zo'n sjappie van een commentator die Bayren zegt
Ja. Daarom zullen ze hem ook wel bij die andere wedstrijd hebben neergezet. Anders staat het zo stom.quote:Op woensdag 17 april 2024 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Raar om dat te zeggen bij City - Madrid.
Volgens mij vergeet iedereen altijd dat dat een Ziggo-ding is.quote:Op woensdag 17 april 2024 21:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan zet je toch dat andere geluid op ....
edit: is hetzelfde![]()
Vorige week werkte het wel ... dus ja duidelijk een Ziggo dingquote:Op woensdag 17 april 2024 21:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Volgens mij vergeet iedereen altijd dat dat een Ziggo-ding is.
PSVquote:
Waarom?quote:
Lijken van koningen?quote:
Wat moeten we met deze informatie/mening?quote:Op woensdag 17 april 2024 21:18 schreef klaasweetalles het volgende:
ik vind real niet zo goed in fifa
atletico is veel beter in fifa24
ik wil dat je het op schrijftquote:Op woensdag 17 april 2024 21:19 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wat moeten we met deze informatie/mening?
Dit is harvard kennis.quote:Op woensdag 17 april 2024 21:19 schreef Felagund het volgende:
[..]
Niks, want de CL is van de UEFA. Wat moet je dan met FIFAquote:Op woensdag 17 april 2024 21:19 schreef Felagund het volgende:
[..]
You have been HARVARDED.quote:Op woensdag 17 april 2024 21:19 schreef Felagund het volgende:
[..]
Gedaan, dank voor de tip.quote:Op woensdag 17 april 2024 21:19 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik wil dat je het op schrijft
en het papiertjes waar je het opgeschreven heb opeet
SIUUUUquote:Op woensdag 17 april 2024 21:21 schreef Oriente het volgende:
Champions League Real Madrid. Altijd ready
Black magicquote:Op woensdag 17 april 2024 21:21 schreef Oriente het volgende:
Champions League Real Madrid. Altijd ready
Kortom, dit kan nog wel eens KNOTSGEK worden.quote:Op woensdag 17 april 2024 21:24 schreef hhh38 het volgende:
Als je dit ziet kan je moeilijk voorstellen dat City niet gaat scoren
De odds dat PSV kampioen gaat worden zijn nog hoger dan dit.quote:Op woensdag 17 april 2024 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik voorspel een post met taalfouten van klaasweetalles.
Real heeft voorin alleen wel zoveel kwaliteit dat ze ondertussen de voorsprong ook wel kunnen uitbreiden.quote:Op woensdag 17 april 2024 21:24 schreef hhh38 het volgende:
Als je dit ziet kan je moeilijk voorstellen dat City niet gaat scoren
Ook een andere positie.quote:Op woensdag 17 april 2024 21:29 schreef klaasweetalles het volgende:
de bruyne is wel 5 klasse beter dan frenkie
veel effectiever
Veerman > Frenkiequote:Op woensdag 17 april 2024 21:29 schreef klaasweetalles het volgende:
de bruyne is wel 5 klasse beter dan frenkie
veel effectiever
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
mats > veermanquote:
quote:Op woensdag 17 april 2024 21:32 schreef KingRoland het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
Jones?quote:Op woensdag 17 april 2024 21:44 schreef PSVCL het volgende:
Akanji in de Jones/Schouten rol, is nog geen succes
quote:Op woensdag 17 april 2024 21:38 schreef -XOR- het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
quote:Op woensdag 17 april 2024 21:48 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
Hij zit een een tijdelijke vormdip net zoals Gimenez.quote:Op woensdag 17 april 2024 21:39 schreef klaasweetalles het volgende:
in grote interntationale wedstrijden is haaland altijd afwezig
daarom gaat hij nooit de gouden bal winnen
quote:Op woensdag 17 april 2024 21:49 schreef -XOR- het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
Hij is niet de enige met een vormdip.quote:
Wie zegt dat de vormdip van Gimenez tijdelijk is?quote:Op woensdag 17 april 2024 21:49 schreef Coco het volgende:
[..]
Hij zit een een tijdelijke vormdip net zoals Gimenez.
Het Feyenoord topic.quote:Op woensdag 17 april 2024 21:50 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wie zegt dat de vormdip van Gimenez tijdelijk is?
Daar waar Wieffer de beste speler van de eredivisie is?quote:
Daar waar op vrijwel iedere positie ze de beste speler hebben.quote:Op woensdag 17 april 2024 21:53 schreef Zorro het volgende:
[..]
Daar waar Wieffer de beste speler van de eredivisie is?
Hij is nu uitgeschakeld ... en wat ie volgend jaar gaat doet weet niemand ... Er waren zelfs Ajax geruchtenquote:Op woensdag 17 april 2024 22:02 schreef Vis1980 het volgende:
Is Xavi al geschorst? In bijna elke andere sport is zulk gedrag als coach een lange schorsing.
Vreemd dat men dit dan laat gaan, het moet echt uit de sport worden geweerd. Of het nu een speler, een coach of een supporter is.quote:Op woensdag 17 april 2024 22:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij is nu uitgeschakeld ... en wat ie volgend jaar gaat doet weet niemand ... Er waren zelfs Ajax geruchten
Het is gisteren gebeurd joh... De uitspraak komt nog en heeft nu geen haast nu Barcelona eruit ligt.quote:Op woensdag 17 april 2024 22:02 schreef Vis1980 het volgende:
Is Xavi al geschorst? In bijna elke andere sport is zulk gedrag als coach een lange schorsing.
Ja het is wel een terugkerend gedrag wat ie vertoond dat er niet minder op wordtquote:Op woensdag 17 april 2024 22:07 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Vreemd dat men dit dan laat gaan, het moet echt uit de sport worden geweerd. Of het nu een speler, een coach of een supporter is.
Duidelijk, ik ga weer terug mijn mand in.quote:Op woensdag 17 april 2024 22:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is gisteren gebeurd joh... De uitspraak komt nog en heeft nu geen haast nu Barcelona eruit ligt.
Bedoel je niet kom?quote:Op woensdag 17 april 2024 22:12 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Duidelijk, ik ga weer terug mijn mand in.
quote:
Dan kan ie zijn lol op bij het goed draaiende Ajax. Huub Stevens zag dat het goed was.quote:Op woensdag 17 april 2024 22:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja het is wel een terugkerend gedrag wat ie vertoond dat er niet minder op wordt
Vooralsnog alleen PSG en BVBquote:Op woensdag 17 april 2024 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie is er door als City de 1-1 maakt?
De verlenging.quote:Op woensdag 17 april 2024 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Orsato.quote:Op woensdag 17 april 2024 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jaquote:Op woensdag 17 april 2024 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Real natuurlijk. City moet namelijk 2x scoren.quote:Op woensdag 17 april 2024 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
?????????????????????????quote:Op woensdag 17 april 2024 22:23 schreef PzKpfw het volgende:
Zelfs de fkng Champions League zit nu al achter een betaalmuur door die schooiers van Ziggo.
Wanneer kon je wel twee wedstrijden tegelijk kijken op een openbaar kanaal van niet Nederlandse ploegen? Shitty- Rejaal is gewoon te zien.quote:Op woensdag 17 april 2024 22:23 schreef PzKpfw het volgende:
Zelfs de fkng Champions League zit nu al achter een betaalmuur door die schooiers van Ziggo.
Ik kijk via de apps van de betreffense zenders op m'n chromecast. Als ik dat nu zou willen moet ik inloggen (en natuurlijk een betaald abonnement afsluiten) bij die partijquote:Op woensdag 17 april 2024 22:25 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Wanneer kon je wel twee wedstrijden tegelijk kijken op een openbaar kanaal van niet Nederlandse ploegen? Shitty- Rejaal is gewoon te zien.
Heb je geen tv aansluiting?quote:Op woensdag 17 april 2024 22:30 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik kijk via de apps van de betreffense zenders op m'n chromecast. Als ik dat nu zou willen moet ik inloggen (en natuurlijk een betaald abonnement afsluiten) bij die partij
Op het moment niet.quote:
Ik krijg soms het idee dat jij niet zo'n fan bent van Sané.quote:Op woensdag 17 april 2024 22:25 schreef RealistAtheist het volgende:
Zoals gebruikelijk mist sukkeltje Sané weer een enorme kans. Had gelijk de 2-0 moeten zijn.
Wil je dat ik verslag doe? City maakt 1-1.quote:
Nee.quote:
Ze vallen al driekwart wedstrijd aan itt Madrid.quote:
Zet je bril eens af. Ik ben ook voor Real.quote:
Vinicius Jr. kijk eens dom.quote:Op woensdag 17 april 2024 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zet je bril eens af. Ik ben ook voor Real.
City gaat zo ook nog een keer scoren.quote:Op woensdag 17 april 2024 22:41 schreef -XOR- het volgende:
Real maakt een beetje een stukgespeelde indruk.
Wat wil je ook als een eindeloze put geld hebt en drie elftallen aan wereldspelers kunt kopen. Niet dat Real een slecht team heeft maar die hebben toch niet op elke positie even sterke spelers.quote:Op woensdag 17 april 2024 22:37 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ze vallen al driekwart wedstrijd aan itt Madrid.
Niet elke mongool is voor City maar elke City-supporter is wel een mongool. Zo jammer dat de mooiste club uit Manchester het tegenwoordig zo bar slecht doet.quote:
Ja dat telt of mee of helemaal niet. Ook Real is niet onschuldig, proberen andere clubs uit de UEFA te laten stappen voor zo'n supercompetitie, waardoor er nooit meer een kleinere club nog ver kan komen.quote:Op woensdag 17 april 2024 22:42 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Wat wil je ook als een eindeloze put geld hebt en drie elftallen aan wereldspelers kunt kopen. Niet dat Real een slecht team heeft maar die hebben toch niet op elke positie even sterke spelers.
Real moet wat. In Engeland wordt veel en veel meer geld verdiend dan in de Spaanse competitie.quote:Op woensdag 17 april 2024 22:45 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ja dat telt of mee of helemaal niet. Ook Real is niet onschuldig, proberen andere clubs uit de UEFA te laten stappen voor zo'n supercompetitie, waardoor er nooit meer een kleinere club nog ver kan komen.
Jammer, zelfs in een kutseizoen haalt dat eeuwige Bayern toch 'gewoon' de halve finalequote:
Klopt, is echt by far de meest overschatte speler van Bayern. Als je ziet hoeveel balverlies die man lijdt en hoeveel enorme kansen hij mist. In 19 van de 20 wedstrijden brengt hij helemaal niks en is hij met zijn vele balverlies zelfs gevaarlijk. Moet zijn actie altijd te ver doorvoeren. 1 grote ergernis.quote:Op woensdag 17 april 2024 22:35 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik krijg soms het idee dat jij niet zo'n fan bent van Sané.
Ach barca, city, PSG, en real zijn allemaal 10 keer meer aids dan Bayern.quote:Op woensdag 17 april 2024 22:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jammer, zelfs in een kutseizoen haalt dat eeuwige Bayern toch 'gewoon' de halve finale
Als Rodri een blessure krijgt dan houdt city gewoon op hoorquote:Op woensdag 17 april 2024 22:57 schreef -XOR- het volgende:
Als City hier doorgaat dan winnen ze de CL ook. Bayern en PSG gaan dit city niet verslaan.
Sané is helaas ook echt kut tegenwoordigquote:Op woensdag 17 april 2024 22:35 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik krijg soms het idee dat jij niet zo'n fan bent van Sané.
Eens, jammer van Arsenal.quote:Op woensdag 17 april 2024 22:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jammer, zelfs in een kutseizoen haalt dat eeuwige Bayern toch 'gewoon' de halve finale
Dat is wel karig ja als je van Bayern verliest dit jaar.quote:Op woensdag 17 april 2024 22:58 schreef PSVCL het volgende:
[ x ]
A journey to be proud of![]()
Daarom blijven ze voor altijd een kleine club
quote:Op woensdag 17 april 2024 22:58 schreef PSVCL het volgende:
[ x ]
A journey to be proud of![]()
Daarom blijven ze voor altijd een kleine club
En Porto pas na penalsquote:Op woensdag 17 april 2024 22:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is wel karig ja als je van Bayern verliest dit jaar.
Want daar ligt het aan en niet de debiele beslissing om Nagelsmann te ontslaan voor Tuchel, dat Bayern nu minder is.quote:Op woensdag 17 april 2024 23:01 schreef RealistAtheist het volgende:
Ik vrees wel dat dit het eindstation is voor Bayern en ook voor Dortmund. Die kunnen niet op tegen miljardairsspeeltjes PSG en ik gok op City. Maar goed de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
City - PSG zou wel de ultieme lauwe poenfinale zijn jaquote:Op woensdag 17 april 2024 23:01 schreef RealistAtheist het volgende:
Ik vrees wel dat dit het eindstation is voor Bayern en ook voor Dortmund. Die kunnen niet op tegen miljardairsspeeltjes PSG en ik gok op City. Maar goed de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Wel leuker dan City - Dortmund of zo en dat Dortmund er dan met 5-0 af gaat.quote:Op woensdag 17 april 2024 23:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
City - PSG zou wel de ultieme lauwe poenfinale zijn ja
Staan toch gelijk op het moment. Reaal heeft genoeg financiële middelen.quote:Op woensdag 17 april 2024 22:48 schreef Halcon het volgende:
[..]
Real moet wat. In Engeland wordt veel en veel meer geld verdiend dan in de Spaanse competitie.
Real kan beter niet zo'n schrokop zijn en andere Spaanse clubs wat meer gunnen.quote:Op woensdag 17 april 2024 22:48 schreef Halcon het volgende:
[..]
Real moet wat. In Engeland wordt veel en veel meer geld verdiend dan in de Spaanse competitie.
Dan ga je in eerste instantie toch wel wat stapjes terug doen.quote:Op woensdag 17 april 2024 23:12 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Real kan beter niet zo'n schrokop zijn en andere Spaanse clubs wat meer gunnen.
Zolang het 1-1 staat houdt Real kans.quote:
Waarschijnlijk wel, maar de supersterren van de toekomst zullen uiteindelijk niet zo'n zin hebben om tegen de Galicische variant van RKC te spelen dus het niveau van die clubs moet wat omhoog.quote:Op woensdag 17 april 2024 23:13 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan ga je in eerste instantie toch wel wat stapjes terug doen.
Ik zie Real de strafschoppenserie trouwens niet winnen.quote:Op woensdag 17 april 2024 23:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zolang het 1-1 staat houdt Real kans.
Denk dat ze dat veel te lang gaat duren. Als Real stappen terug doet, daalt de aantrekkingskracht ook wel bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 17 april 2024 23:14 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, maar de supersterren van de toekomst zullen uiteindelijk niet zo'n zin hebben om tegen de Galicische variant van RKC te spelen dus het niveau van die clubs moet wat omhoog.
Gewaagd.quote:Op woensdag 17 april 2024 23:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zolang het 1-1 staat houdt Real kans.
Hadden ze 20 jaar geleden moeten doen inderdaad. Al won de PL toen al ten opzichte van de andere grote competities.quote:Op woensdag 17 april 2024 23:15 schreef Halcon het volgende:
[..]
Denk dat ze dat veel te lang gaat duren. Als Real stappen terug doet, daalt de aantrekkingskracht ook wel bijvoorbeeld.
Ho stop!quote:
Ja, hadden ze veel eerder moeten doen.quote:Op woensdag 17 april 2024 23:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hadden ze 20 jaar geleden moeten doen inderdaad. Al won de PL toen al ten opzichte van de andere grote competities.
Spanje heeft in ieder geval een goed Atletico en dan het liefst ook nog een vierde team dat mee kan komen nodig om de competitie interessant te houden, al hoeft het Engelse pariteitsmodel niet per se voor Spanje te werken.quote:Op woensdag 17 april 2024 23:15 schreef Halcon het volgende:
[..]
Denk dat ze dat veel te lang gaat duren. Als Real stappen terug doet, daalt de aantrekkingskracht ook wel bijvoorbeeld.
Jeetje. Bijna alsof mensen hypocriet zijnquote:Op woensdag 17 april 2024 23:18 schreef PSVCL het volgende:
Als Mouriho de bus parkeert spreekt iedereen schande. Bij Ancelotti vinden ze het geweldig..
Dom kuddevolk
quote:Op woensdag 17 april 2024 23:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Jeetje. Bijna alsof mensen hypocriet zijn
Ligt aan beide, Tuchel voor Nagelsmann was complete waanzin. Maar zelfs het rijke Bayern heeft gewoon niet genoeg slagkracht om tegen de oliemiljarden van het zielloze PSG of City op te boksen.quote:Op woensdag 17 april 2024 23:04 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Want daar ligt het aan en niet de debiele beslissing om Nagelsmann te ontslaan voor Tuchel, dat Bayern nu minder is.
Al die clubs moeten stappen terug maken, maar het zal niet snel gebeuren.quote:Op woensdag 17 april 2024 23:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hadden ze 20 jaar geleden moeten doen inderdaad. Al won de PL toen al ten opzichte van de andere grote competities.
Nagelsmann lag niet lekker binnen Bayern, dat ontslag was meer wegens een conflict met de clubleiding.quote:Op woensdag 17 april 2024 23:04 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Want daar ligt het aan en niet de debiele beslissing om Nagelsmann te ontslaan voor Tuchel, dat Bayern nu minder is.
Ze hadden gewoon Mané moeten houden voor de ultieme godenaanval Sané - Kane - Mané.quote:Op woensdag 17 april 2024 23:04 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Dat begon al toen er geen buitenlanderbeperking meer mocht.quote:Op woensdag 17 april 2024 23:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Voetbal is sowieso aardig verneukt natuurlijk. Ja, jammer.
ik dacht altijd dat je het als Carvagal schrijftquote:Op woensdag 17 april 2024 23:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Carvajal is dronken gespeeld door Doku.
De TV gelden van Spanje stijgen al niet meer volgens mij, dus het extra geld moet uit de CL komen.quote:Op woensdag 17 april 2024 23:20 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Al die clubs moeten stappen terug maken, maar het zal niet snel gebeuren.
Bakayoko >Dokuquote:Op woensdag 17 april 2024 23:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Carvajal is dronken gespeeld door Doku.
Mané viel zwaar tegen, terecht dat dat niks werd. Maar taalkundig gezien is het wel een bazenvoorhoede jah.quote:Op woensdag 17 april 2024 23:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze hadden gewoon Mané moeten houden voor de ultieme godenaanval Sané - Kane - Mané.
Bij Liverpool was die wel geweldig.quote:Op woensdag 17 april 2024 23:23 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Mané viel zwaar tegen, terecht dat dat niks werd. Maar taalkundig gezien is het wel een bazenvoorhoede jah.
Klopt, maar ik volg elke wedstrijd van Bayern en daar kwam het er totaal niet uit.quote:Op woensdag 17 april 2024 23:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij Liverpool was die wel geweldig.
En laten die bedragen ook omhoog zijn gegaan! Op een gegeven moment zou je ook kunnen zeggen dat ze nu wel genoeg kunnen verdienen overal.quote:Op woensdag 17 april 2024 23:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De TV gelden van Spanje stijgen al niet meer volgens mij, dus het extra geld moet uit de CL komen.
Zuid-Amerika is helaas voor Spanje wel het continent met de sterkste eigen voetbalcultuur. Ondertussen heeft de Premier League honderden miljoenen Pakistanen en Indiërs die voor een random Engelse ploeg juichenquote:Op woensdag 17 april 2024 23:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
LaLiga verkoopt nu eenmaal minder dan PL omdat niveauverschil groter is, taalbarriere is ook een issue voor de belangrijkste markten. Zuid-Amerika wel een relevante markt natuurlijk.
Chinezen en Amerikanen niet te vergeten (al zijn die laatste een beperkt aantal)quote:Op woensdag 17 april 2024 23:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zuid-Amerika is helaas voor Spanje wel het continent met de sterkste eigen voetbalcultuur. Ondertussen heeft de Premier League honderden miljoenen Pakistanen en Indiërs die voor een random Engelse ploeg juichen
Wel rijk. En dan hebben ze ook nog een blik superrijke Arabieren en Amerikanen als eigenaren opengetrokken. Terwijl Barca en Real helemaal geen investeerders hebben.quote:Op woensdag 17 april 2024 23:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Chinezen en Amerikanen niet te vergeten (al zijn die laatste een beperkt aantal)
Die vonden gewoon dat KdB een goede wedstrijd aan het spelen was, hebben met de rug naar de wedstrijd zitten kijken.quote:
Dit. Verschil is echt enorm. Dat gaat Real niet oplossen door zelf slechter te worden ten gunste van Getafe en Osasuna.quote:Op woensdag 17 april 2024 23:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zuid-Amerika is helaas voor Spanje wel het continent met de sterkste eigen voetbalcultuur. Ondertussen heeft de Premier League honderden miljoenen Pakistanen en Indiërs die voor een random Engelse ploeg juichen
Barça en Real zijn wel indirect overeind gehouden met Europees geld via Spaanse banken.quote:Op woensdag 17 april 2024 23:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wel rijk. En dan hebben ze ook nog een blik superrijke Arabieren en Amerikanen als eigenaren opengetrokken. Terwijl Barca en Real helemaal geen investeerders hebben.
BeatleBeastsquote:
Met de rug naar de wedstrijd en het gezicht naar de frituur.quote:Op woensdag 17 april 2024 23:37 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Die vonden gewoon dat KdB een goede wedstrijd aan het spelen was, hebben met de rug naar de wedstrijd zitten kijken.
Gewoon sudden death invoeren.quote:Op woensdag 17 april 2024 23:39 schreef Weltschmerz het volgende:
Krijgen we weer zo'n vervelende strafschoppenserie, ik heb er al zoveel gezien daar is geen reet meer aan. Belachelijk dat de uitdoelpuntenregel met deze bedoeling is afgeschaft.
En ik vind dat als je met (2 keer achter mekaar) shirtje trekken om een zeer gevaarlijke counter eruit te halen je gewoon rood moet hebben.
Ah nee, het meest verschrikkelijke wat er ooit geweest is.quote:
Silver goal dan.quote:Op woensdag 17 april 2024 23:40 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ah nee, het meest verschrikkelijke wat er ooit geweest is.
En beetje goede scheidsrechter geeft dan ook gewoon 2 keer geel en dus rood toch?quote:Op woensdag 17 april 2024 23:39 schreef Weltschmerz het volgende:
Krijgen we weer zo'n vervelende strafschoppenserie, ik heb er al zoveel gezien daar is geen reet meer aan. Belachelijk dat de uitdoelpuntenregel met deze bedoeling is afgeschaft.
En ik vind dat als je met (2 keer achter mekaar) shirtje trekken om een zeer gevaarlijke counter eruit te halen je gewoon rood moet hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |