abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213253302
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2024 21:24 schreef aarontje112 het volgende:
Ik wil niet jinxen, maar hoe hard zullen we wel niet stijgen bij de eerste repetities _O-. Of het blijkt straks allemaal een anti-climax…

Had in ieder geval niet verwacht dat we nog een sprintje zouden trekken op dit moment :D
Ja straks weer veel te hoge verwachtingen. _O-

Maar dit is wel leuk aan geen NF hebben, de staging is altijd nog een verrassing. _O_
  donderdag 18 april 2024 @ 21:28:21 #152
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_213253312
quote:
1s.gif Op donderdag 18 april 2024 21:26 schreef Em31 het volgende:

[..]
Ik heb werkelijk echt geen idee hoeveel dat eventueel zou moeten kosten :D is dat nu nog makkelijk te manipuleren?
Zullen we onze Fred Bet vragen? @Fred_B
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 18 april 2024 @ 21:30:03 #153
163650 Greys
pi_213253331
Hij heeft vaker ineens lagere odds gekregen de laatste tijd natuurlijk. De hele rit van 22e naar 4e plek. En daar was ook niet altijd één specifieke reden voor.

Het zal nu waarschijnlijk een combi zijn van:

- het feit dat hij in de (positieve) aandacht weet te blijven
- zijn gunfactor nogal hoog is en blijft
- het feit dat de preparties afgelopen weekend goed gingen
- het feit dat vandaag toch best wat medewerkers in Malmö daadwerkelijk de staging hebben gezien
- misschien is Häärijä stiekem miljonair en heeft ie een pak geld uit z'n gele pak getrokken en op Joost ingezet

Edit: terechte toevoegingen van Em31:
- Eurojury gaat beter dan verwacht
- Heel positief op BBC radio geweest met lied en interview en jubelreacties dus wellicht een paar gokkende Britten

Meer dan genoeg redenen dus.

[ Bericht 13% gewijzigd door Greys op 19-04-2024 06:29:24 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_213253361
quote:
1s.gif Op donderdag 18 april 2024 21:30 schreef Greys het volgende:
Hij heeft vaker ineens lagere odds gekregen de laatste tijd natuurlijk. De hele rit van 22e naar 4e plek. En daar was ook niet altijd één specifieke reden voor.

Het zal nu waarschijnlijk een combi zijn van:

- het feit dat hij in de (positieve) aandacht weet te blijven
- zijn gunfactor nogal hoog is en blijft
- het feit dat de preparties afgelopen weekend goed gingen
- het feit dat vandaag toch best wat medewerkers in Malmö daadwerkelijk de staging hebben gezien
:Y + de stijging begon deze week wel door de Eurojury.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 18 april 2024 @ 21:32:02 #155
163650 Greys
pi_213253374
quote:
1s.gif Op donderdag 18 april 2024 21:31 schreef Em31 het volgende:

[..]
:Y + de stijging begon deze week wel door de Eurojury.
Jaaa potver die vergat ik nog!
True!

Redenen genoeg dus voor een zetje. *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_213253387
quote:
1s.gif Op donderdag 18 april 2024 21:26 schreef Em31 het volgende:

[..]
Ik heb werkelijk echt geen idee hoeveel dat eventueel zou moeten kosten :D is dat nu nog makkelijk te manipuleren?
Met een paar duizend euro kan je sowieso veel doen, en het helpt natuurlijk dat de timing goed is. Om nu keihard tegen Nederland in te gaan, moet je toch redelijk zeker van je zaak zijn.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 18 april 2024 @ 22:16:20 #157
163650 Greys
pi_213254003
_O- _O- _O-

twitter
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_213254528
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2024 20:29 schreef Madhouse11 het volgende:
Eurochacha _O_
De remix:

pi_213254574
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_213254604
quote:
WTF is happening? ! :s) :s) :s) Nog 1% verschil met Italia... :Y
  donderdag 18 april 2024 @ 23:29:31 #161
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_213254625
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2024 21:33 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Met een paar duizend euro kan je sowieso veel doen, en het helpt natuurlijk dat de timing goed is. Om nu keihard tegen Nederland in te gaan, moet je toch redelijk zeker van je zaak zijn.
Ja, ik vind dit ook wel iets te opvallend hoor, sowieso dat die Smarkets altijd heel laag staat voor Nederland. Misschien wordt er toch geld tegenaan gegooid via anderen. Kan mij niet voorstellen dat die filmpjes met Kaarija (die wel voor extra punten uit Finland zouden kunnen zorgen, maar geen bult jurypunten), nou echt dat verschil maken. Eurojury is redelijk, maar geen aanleiding nu voor een top 5 bij de jury's. Of er moet echt iets gelekt zijn uit de act, maar daar lees ik nergens iets over. Die plannen zijn achter de schermen natuurlijk ook al wel weken bekend. Dan zou iemand die bij stand in rehearsals meewerkt ineens iets hebben gezien. Ik weet het niet.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 18 april 2024 @ 23:36:29 #162
163650 Greys
pi_213254657
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2024 23:29 schreef Momo het volgende:

[..]
Ja, ik vind dit ook wel iets te opvallend hoor, sowieso dat die Smarkets altijd heel laag staat voor Nederland. Misschien wordt er toch geld tegenaan gegooid via anderen. Kan mij niet voorstellen dat die filmpjes met Kaarija (die wel voor extra punten uit Finland zouden kunnen zorgen, maar geen bult jurypunten), nou echt dat verschil maken. Eurojury is redelijk, maar geen aanleiding nu voor een top 5 bij de jury's. Of er moet echt iets gelekt zijn uit de act, maar daar lees ik nergens iets over. Die plannen zijn achter de schermen natuurlijk ook al wel weken bekend. Dan zou iemand die bij stand in rehearsals meewerkt ineens iets hebben gezien. Ik weet het niet.
'Morgen in Boulevarrrrd'...

Nee noem me maar naïef maar ik geloof niet echt in manipulatie met geld vanuit team NL. Dan zouden ze dat all the way van 22 naar 4 gedaan moeten hebben ook ofzo?
Ik geloof voor dit laatste stapje naar 3 in goede marketing en misschien iets met een staging. Eén iemand (familie of kennis van medewerker) hoeft er maar een flinke som geld op te hebben gezet.

Ik bedoel: hoezo is het nú verdacht maar bij alle vorige stappen omhoog niet dan? :P

[ Bericht 3% gewijzigd door Greys op 18-04-2024 23:43:17 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 18 april 2024 @ 23:50:21 #163
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_213254735
quote:
1s.gif Op donderdag 18 april 2024 23:36 schreef Greys het volgende:

[..]

Nee noem me maar naïef maar ik geloof niet echt in manipulatie met geld vanuit team NL. Dan zouden ze dat all the way van 22 naar 4 gedaan moeten hebben ook ofzo?
Ik geloof voor dit laatste stapje naar 3 in goede marketing en misschien iets met een staging. Eén iemand (familie of kennis van medewerker) hoeft er maar een flinke som geld op te hebben gezet.

Ik bedoel: hoezo is het nú verdacht maar bij alle vorige stappen omhoog niet dan? :P
Omdat mid table staan voor een nummer met zoveel streams in het buitenland niet logisch is. Die top 5/7 is compleet logisch. Logisch dat België en Oekraïne daar langzaam uitvallen vanwege live optredens Mustii en Eurojury scores van Oekraine. Joost heeft een ok Eurojury score so far(licht positief), geen reacties echt op de live optredens in de bookies. Viel mij al eerder op dat Smarkets laatste weken elke keer al veel lager stond dan de rest sinds dat hij daar boven in staat. Zou mij niet verbazen dat met goed nieuws, je het een extra duwtje geeft de goede richting in. Dat hoeft echt niet met bakken geld elke keer. Het is geen Malta 2021. Maar die obsessie met de bookmakers en die opmerkingen over de bookmakers in die interviews zou het mij niet verbazen als #TeamJoost de bookies een beetje aan het trollen is, zou heel erg Joost zijn. Je kan hype groter maken, en daar weet hij alles van als social media expert. :)

Al zullen in het verleden vast meer landen dit soort dingen hebben gedaan. Georgië dit jaar laat ook soms rare sprongen zien.

Maar misschien is er daadwerkelijk iets gelekt over staging en heeft een klein groepje geld gezet, we zullen zien.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 19 april 2024 @ 00:28:57 #164
163650 Greys
pi_213254871
Oké maar 'de bookmakers een beetje trollen' dat wisten we al, door z'n grappige uitspraken daarover maar daarentegen riep hij zondag in een interview ook weer dat wedden/gokken levens kapot maakt en 'stop promoting that' oid (en dat sigaretten dan nog een betere verslaving zijn _O- )

Ik geloof persoonlijk iig niet dat er flink geld tegenaan gegooid wordt door TeamJoost zelf. Want dat moet dan dus al via het buitenland, en vierde of derde bij de bookmakers maakt nou niet héél veel uit voor je winkansen vermoed ik. Hij zei zelf nog dat hij vierde of vijfde wel lekker vond omdat hij dan tenminste nog kon stijgen bij de repetities oid.

En dat je niks leest over eventueel lekken van de staging zegt natuurlijk niks over of Hørman van de techniek in Malmö iets tegen z'n neef gezegd heeft die daar uiteraard niks over online zet want hij wilde geld inzetten tegen hógere odds om zo z'n winst te vergroten. :+

Ach nee geen idee eigenlijk.
Ik geloof gewoon zelf niet in financiële manipulatie hier. Wel in hype creëren overal. En dat doet ie, want dat kan ie.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_213254903
Een paar dagen niet gekeken maar al die groene bolletjes in de odds bij de bookmakers O+
Vitesse, Celtic FC, Everton, Green Bay Packers.
pi_213255098
quote:
1s.gif Op donderdag 18 april 2024 23:36 schreef Greys het volgende:

[..]
Nou ik dacht ook al. _O- het kan net zo goed een andere random Nederlander of wie ook maar in het buitenland zijn en dan zonder enig bewijs het Nederlandse team beschuldigen van manipulatie.

Wie weet komt het door een stel gokkende Britten die gisteren naar de radio zaten te luisteren, weten wij veel.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 19 april 2024 @ 06:13:27 #167
163650 Greys
pi_213255131
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 april 2024 05:43 schreef Em31 het volgende:

[..]
Nou ik dacht ook al. _O- het kan net zo goed een andere random Nederlander of wie ook maar in het buitenland zijn en dan zonder enig bewijs het Nederlandse team beschuldigen van manipulatie.

Wie weet komt het door een stel gokkende Britten die gisteren naar de radio zaten te luisteren, weten wij veel.
Precies. Er zijn momenteel zo veel reeds genoemde factoren die het zouden kunnen veroorzaken. Enkele gokkende Britten na z'n interview en lied op de radio daar klinkt ook eigenlijk best heel logisch dus die kan aan dat lijstje toegevoegd. :D

En wat Momo zei over die SMarkets die voor NL altijd laag staat, ik zie dat op een enkeling na zo ongeveer élk land daar veel lager qua odds staat dan bij de andere bookmakers. Dus er is echt niks raars aan de hand voor alleen NL ofzo.

Daarbij zijn we een nacht verder en staat ie gewoon nog op vier.

[ Bericht 7% gewijzigd door Greys op 19-04-2024 06:24:57 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 19 april 2024 @ 06:51:07 #168
862 Arcee
Look closer
pi_213255193
11% en al acht odds lager of gelijk aan Italie. w/
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_213255304
Joost heeft zelf gezegd dat ie plek 5 voor nu wel prima vindt en niet hoger nog wil want favorietenrol dus ik snap die conspiracy therories niet zo?

Ik zie het gewoon niet gebeuren dat TeamJoost dit zelf doet. Waarom zouden ze? De hype is af af groot genoeg on its own want iedereen Europapaat met hem weg.

Mensen zullen de staging hebben gezien en erop hebben gewed. En redelijke Eurojury zal meespelen. Mooi toch. ;)
  ESF Reporter vrijdag 19 april 2024 @ 07:39:04 #170
87554 Cee
Welluk?
pi_213255343
Ik denk dat er gewoon wat twijfels de afgelopen week zijn weggenomen. Namelijk: hoe is de energie van het nummer live (we hadden Tilburg al, nu EIC en Stockholm voor een Eurovisie-publiek als bewijs), hoe reageren buitenlandse fans (puntjes van OGAE), hoe reageert buitenlandse jury (punten van Eurojury), hoe reageren buitenlandse mensen die het voor het eerst horen (reacties van BBC radio 2 luisteraars). Daar komt ook nog bij dat z’n social media game best ‘one of a kind’ is, en hij speelt spelletjes met de pers door ze te plagen met bijvoorbeeld de visuals op EIC. Nu dus het bezoek in Finland. Er blijft over hem gepraat worden, veelal positief. Streams en views lopen nog steeds goed.
Dat draagt allemaal bij aan de hype. w/
pi_213255357
Hoe zo verdacht? Wat een complottheorieën. :P
Nou Aran B kom er maar in, relletje is geboren. :7 Jeetje staat NL een keer hoog bij de odds dan is het verdacht, stijgen andere landen dan is het hoera. Laten we er nu gewoon van genieten want de stemming kan ook ineens omslaan. :)

[ Bericht 20% gewijzigd door summer52 op 19-04-2024 08:39:42 ]
  vrijdag 19 april 2024 @ 07:53:27 #172
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_213255432
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2024 06:51 schreef Arcee het volgende:
11% en al acht odds lager of gelijk aan Italie. w/
Daar ben ik al *O*

Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  roze vrijdag 19 april 2024 @ 07:56:56 #173
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_213255447
Ik zei toch dat top 3 haalbaar moet zijn.
Your beauty never ever scared me.
pi_213255625
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 april 2024 00:28 schreef Greys het volgende:
Oké maar 'de bookmakers een beetje trollen' dat wisten we al, door z'n grappige uitspraken daarover maar daarentegen riep hij zondag in een interview ook weer dat wedden/gokken levens kapot maakt en 'stop promoting that' oid (en dat sigaretten dan nog een betere verslaving zijn _O- )

Ik geloof persoonlijk iig niet dat er flink geld tegenaan gegooid wordt door TeamJoost zelf. Want dat moet dan dus al via het buitenland, en vierde of derde bij de bookmakers maakt nou niet héél veel uit voor je winkansen vermoed ik. Hij zei zelf nog dat hij vierde of vijfde wel lekker vond omdat hij dan tenminste nog kon stijgen bij de repetities oid.

En dat je niks leest over eventueel lekken van de staging zegt natuurlijk niks over of Hørman van de techniek in Malmö iets tegen z'n neef gezegd heeft die daar uiteraard niks over online zet want hij wilde geld inzetten tegen hógere odds om zo z'n winst te vergroten. :+

Ach nee geen idee eigenlijk.
Ik geloof gewoon zelf niet in financiële manipulatie hier. Wel in hype creëren overal. En dat doet ie, want dat kan ie.
Ik denk het uiteindelijk ook niet, maar het zou wel in de gekkigheid passen :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_213255654
Ik weet niet precies wat groene balletjes betekenen (alleen bij Lingo vroeger) maar dat schijnt positief te zijn en Joost is de enige in de top 10 met alleen maar groene balletjes :B w/
"You can call me Susan if it makes you happy"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')