Dat is alleen voor de onderste punt.quote:Op donderdag 18 april 2024 14:10 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ik doelde meer op je grote doek dat vast zit met ducttape
Dat zal me ook een rotzorg zijn hoe het eruit ziet als het maar werktquote:Op donderdag 18 april 2024 14:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, wie weet haalt dat net het scherpe randje eraf.Boeit toch niet hoe het eruitziet als je in een kokende sauna zit.
Brengt wat leven in de brouwerij zo'n klapperende doek zullen we maar zeggenquote:Op donderdag 18 april 2024 14:13 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat is alleen voor de onderste punt.
De overige zijn geklemd in het klapraam en met tieraps aan de regenpijp![]()
Ik heb hem uiteindelijk kunnen zekeren met behulp van een weerstandsband, dat werkte best goed zelfs met die continue matige wind.quote:Op donderdag 18 april 2024 14:08 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ik gok zo maar dat die er met die hoerenwind afdondert.
Maar serieus, heb je wel een scherm dat goed tegen de wind kan? Ik zie die dingen hier soms wiebelen, dan denk ik al meh. En daar waait het een stuk harder over het algemeen
quote:Op donderdag 18 april 2024 14:27 schreef Geschiedkundige het volgende:
Toch weer twee wasmachines was droog gekregen buiten aan de molen
Dat is toch niet heel bijzonder zo met de zonkracht in april? Denk ik?quote:Op donderdag 18 april 2024 14:27 schreef Geschiedkundige het volgende:
Toch weer twee wasmachines was droog gekregen buiten aan de molen
Nee, helemaal niet. Maar we zaten in een 'horrorweek'. Heb nu van de vier dagen twee volle bak zon en twee keer een halve dag zon gehadquote:Op donderdag 18 april 2024 14:32 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Dat is toch niet heel bijzonder zo met de zonkracht in april? Denk ik?![]()
Al bijna de hele week hierquote:Op donderdag 18 april 2024 15:19 schreef Mani89 het volgende:
Een zonnetje en 13 graden is óók niks mis mee. Dus laten we daar op zijn minst op hopen.
Zeker als het droog is, is het toch prima.quote:Op donderdag 18 april 2024 15:19 schreef Mani89 het volgende:
Een zonnetje en 13 graden is óók niks mis mee. Dus laten we daar op zijn minst op hopen.
Mei gaat een prachtige maand worden, warmste en droogste mei sinds de metingen gestart zijn. Kun je alvast noteren.quote:
Wat tofquote:Op donderdag 18 april 2024 16:18 schreef bloodymary1 het volgende:
In het natuurgebied achter mijn huis zitten sinds een week 4 flamingo's. Ik dacht ze zullen inmiddels wel zijn weggewaaid, maar zitten er nog steeds. Die zijn ook een beetje van het padje af.
Zo, die zie je hier in het Spaanse ook heel vaak ja. Geinige beesten zijn het.quote:Op donderdag 18 april 2024 16:25 schreef bloodymary1 het volgende:
Ze hebben zelfs de nationale pers gehaald!
https://www.ad.nl/nederwe(...)er-te-zien~a5895336/
Haha, daar werd van de week op het dorpsnieuws voor gewaarschuwd. De Aziatische Tijgermug. Eigenlijk wonen we hier gewoon in de jungle.quote:Op donderdag 18 april 2024 17:03 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Zo, die zie je hier in het Spaanse ook heel vaak ja. Geinige beesten zijn het.
Hebben jullie inmiddels ook al de tijgermug daar? Eveneens een heel leuk beestje, is ook helemaal niet bang voor mensen, komt graag op je zitten.
Al gezien jaquote:Op donderdag 18 april 2024 16:18 schreef bloodymary1 het volgende:
In het natuurgebied achter mijn huis zitten sinds een week 4 flamingo's. Ik dacht ze zullen inmiddels wel zijn weggewaaid, maar zitten er nog steeds. Die zijn ook een beetje van het padje af.
Hooo. Je hebt het M woord gezegd. Komt ie weer....... > > > >quote:Op donderdag 18 april 2024 17:29 schreef aloa het volgende:
Tot begin mei zitten we nog aan de koude kant helaas.
Niet gewone reigers waar een paar grappenmakers mee aan de slag zijn gegaan 😱quote:Op donderdag 18 april 2024 16:18 schreef bloodymary1 het volgende:
Vanochtend was het weliswaar 9 graden, maar door de zon voelde het veel warmer aanquote:Op donderdag 18 april 2024 15:19 schreef Mani89 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |