Het is vooral een voorkeur voor het een of ander, alleen heerst er vaak een soort 'veel mensen vinden warm weer lekker, dús iedereen moet het lekker vinden'-sfeer overalquote:Op donderdag 18 april 2024 10:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik snap mensen die herfst willen niet en zal die rare hersenspinsels nooit begrijpen ook. Dat is wat anders dan warmere temperaturen gewoon slecht trekken.
O happy day, praise the lord!quote:Op donderdag 18 april 2024 10:51 schreef StateOfMind het volgende:
It's a beautiful daaaaay, the sun is shiiiiiiiiiiiining
Daarbij zie ik hier niemand die op wekenlange regen hoopt. Iemand die niet op 25+ geaden hoopt is niet per definitie iemand die van nat en guur weer houdt. Ik vind 10-15 graden met een lekker zonnetje ideaal. Een ander vindt dat kut. Ik vind 25+ ook gewoon kut.quote:Op donderdag 18 april 2024 11:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het is vooral een voorkeur voor het een of ander, alleen heerst er vaak een soort 'veel mensen vinden warm weer lekker, dús iedereen moet het lekker vinden'-sfeer overal
Je slaat de spijker op zijn kopquote:Op donderdag 18 april 2024 11:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het is vooral een voorkeur voor het een of ander, alleen heerst er vaak een soort 'veel mensen vinden warm weer lekker, dús iedereen moet het lekker vinden'-sfeer overal
Oh ik snap dat wel hoor. Ik kan ook mensen die al zwoegen als het over de 20 wordt. Niet iedereen is het,elfde gebouwd.quote:Op donderdag 18 april 2024 10:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Overigens snap ik heel goed dat mensen 30 graden lekker vinden en 0-10 graden kut vinden, maar mensen die 30 graden lekker vinden snappen vaak dan weer niet dat anderen dat kut vinden en 0-10 graden lekker vinden.
Klamme nachten is niet ideaal natuurlijk. Maar het zou wel betekenen dat het wat warmer is overdag. Daar ging het mij om.quote:Op donderdag 18 april 2024 08:59 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Klamme nachten niet. 24-26 overdag en nachten van 12 met lv rond 40 zijn het meest perfect.
Utopie hier in Nederland
Chronisch gebrek aan daglicht, continu kutweer, jezelf buiten begeven is vaker wel dan niet een straf en je betaalt je scheel aan die verwarming. Ja, kut voor iedereen.quote:Op donderdag 18 april 2024 11:53 schreef aloa het volgende:
[..]
Je slaat de spijker op zijn kop![]()
"Ik vind winter kut, dus jij ook"
Mooi weer is gewoon wanneer het aangenaam is om in een shirtje buiten rond te lopen. Dat kan soms bij 18 graden met een zonnetje en weinig wind. Maar ook bij 23 graden en een klein briesje.quote:Op donderdag 18 april 2024 12:00 schreef Salina het volgende:
[..]
Oh ik snap dat wel hoor. Ik kan ook mensen die al zwoegen als het over de 20 wordt. Niet iedereen is het,elfde gebouwd.
0-10 lekker vinden is mij persoonlijk dan weer net wat te gortig.
Ik zou (voor) nu al blij zijn met 15-20 trouwens.
[..]
Klamme nachten is niet ideaal natuurlijk. Maar het zou wel betekenen dat het wat warmer is overdag. Daar ging het mij om.![]()
quote:Op donderdag 18 april 2024 12:16 schreef INViCTuS het volgende:
Hoop veel van deze in Nederland in de zomer
[ x ]
Heerlijke frisse boswandelingen zonder alndie muggen, dazen etc, weekje krakende verse sneeuw onder je schoenen en schaatsen, het aanschouwen van vogels, eekhoorns, egels (helaas steeds vaker wakker) die in je tuin komen eten. Het opkomen van sneeuwklokjes en krokusjes, het telen van heerlijke wintergroente, lekker na het buiten zijn met een heerlijke kop chocomel (oid) opwarmen. Gezellige, knusse avonden met partner/gezin en familie/vrienden in een goed geïsoleerd huis met minimale verwarmingskosten.quote:Op donderdag 18 april 2024 12:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Chronisch gebrek aan daglicht, continu kutweer, jezelf buiten begeven is vaker wel dan niet een straf en je betaalt je scheel aan die verwarming. Ja, kut voor iedereen.
Yesquote:Op donderdag 18 april 2024 12:36 schreef StateOfMind het volgende:
Elk seizoen heeft zo zijn charme en momenten![]()
Dit ja, ik denk dat het overgrote merendeel van de mensen temps tussen zeg 18 - 25 graden met lage LV en een zonnetje als "ideaal weer" zullen beschrijven.quote:Op donderdag 18 april 2024 12:12 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Mooi weer is gewoon wanneer het aangenaam is om in een shirtje buiten rond te lopen. Dat kan soms bij 18 graden met een zonnetje en weinig wind. Maar ook bij 23 graden en een klein briesje.
Uiteraard is er ook mooi winterweer maar na al die maanden regen en wind zijn veel mensen gewoon toe aan wat zo'n en warmte.
Helemaal waar. Het enige moment dat ik niet kan waarderen zijn dagen rond de 40 graden. Voor de rest pas ik me wel aan.quote:Op donderdag 18 april 2024 12:36 schreef StateOfMind het volgende:
Elk seizoen heeft zo zijn charme en momenten![]()
Datquote:Op donderdag 18 april 2024 12:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Helemaal waar. Het enige moment dat ik niet kan waarderen zijn dagen rond de 40 graden. Voor de rest pas ik me wel aan.
Het seizoen met de meeste charme blijft voor mij toch de lente. Het moment waar alles weer tot leven komt. De mensen weer uit hun holletje komen en weer een beetje kunnen lachen, je overal pas geboren beestje ziet, de bomen en struiken in bloei gaan staan en de zon zijn warmte begint te krijgen.
Denk ik ook wel. Als we aan de onderkant daarvan gaan zitten is dat zelfs voor mij nog wel langdurig vol te houdenquote:Op donderdag 18 april 2024 12:44 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Dit ja, ik denk dat het overgrote merendeel van de mensen temps tussen zeg 18 - 25 graden met lage LV en een zonnetje als "ideaal weer" zullen beschrijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |