@heywoodu is het type ijsklontje hé, die kwijnen langzaam weg als het iets warmer wordt.quote:Op donderdag 18 april 2024 08:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan begin ik pas te genieten, als het weer flink warmer wordt.
Klamme nachten niet. 24-26 overdag en nachten van 12 met lv rond 40 zijn het meest perfectquote:Op donderdag 18 april 2024 08:43 schreef Salina het volgende:
[..]
@:Heywoodu is het type ijsklontje hé, die kwijnen langzaam weg als het iets warmer wordt.
Tevens: mooie blauwe lucht omgeving A'dam.
En zin in de zomer. Lekker warme dagen en klamme nachten.![]()
Mei gaat een prachtige maand worden, warmste en droogste mei sinds de metingen gestart zijn. Kun je alvast noteren.quote:Op donderdag 18 april 2024 08:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Laten we het hopen makker. Laten we het hopen.
Deze man weetquote:Op donderdag 18 april 2024 08:59 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Klamme nachten niet. 24-26 overdag en nachten van 12 met lv rond 40 zijn het meest perfect.
Utopie hier in Nederland
hier ookquote:Op donderdag 18 april 2024 08:55 schreef StateOfMind het volgende:
Volop zon en blauwe lucht![]()
En de voorspelde regen is volledig verdwenen voorlopig.
Pas vannacht gaat het regenen.
De hele dag droogh ende zonnigh
quote:Op donderdag 18 april 2024 09:06 schreef Mark-Hgl het volgende:
Heerlijk strakblauw. Heeft hier vannacht zelfs een graadje gevroren aan het ijs op de platte daken te zien.
Een paar graden onder normaal, de afwijking is niet heel extreem.., Maar ja temperaturen tussen 10 - 13 graden hebben jullie volgens mij al lang genoeg gezienquote:
quote:Op donderdag 18 april 2024 08:43 schreef Salina het volgende:
@heywoodu is het type ijsklontje hé, die kwijnen langzaam weg als het iets warmer wordt.
Ach, aangezien de gemiddeldes tegenwoordig ruim boven normaal zitten is een keer een korte afwijking naar onderen al bijna extreem te noemenquote:Op donderdag 18 april 2024 10:43 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Een paar graden onder normaal, de afwijking is niet heel extreem.., Maar ja temperaturen tussen 10 - 13 graden hebben jullie volgens mij al lang genoeg gezien![]()
Liever 10-13 graden met zon en droog weer dan 20+ graden met grijs en regenquote:Op donderdag 18 april 2024 10:43 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Een paar graden onder normaal, de afwijking is niet heel extreem.., Maar ja temperaturen tussen 10 - 13 graden hebben jullie volgens mij al lang genoeg gezien![]()
Zit wel een wezenlijk verschil tussen 12 en 16 graden, vind ik. Het zal veelal 9-12 graden zijn. Zon voel je natuurlijk inmiddels wel, maar wat je zegt, de herfst komen we net uitquote:Op donderdag 18 april 2024 10:43 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik snap mensen die herfst willen niet en zal die rare hersenspinsels nooit begrijpen ook. Dat is wat anders dan warmere temperaturen gewoon slecht trekken.quote:Op donderdag 18 april 2024 10:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Overigens snap ik heel goed dat mensen 30 graden lekker vinden en 0-10 graden kut vinden, maar mensen die 30 graden lekker vinden snappen vaak dan weer niet dat anderen dat kut vinden en 0-10 graden lekker vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |