Vergeef me, maar hoe haal je daar een beetje relaxed je fiets uit je schuur?quote:
Weermanupilatie is spelen voor God en zal/kan nooit slagen.quote:Op woensdag 17 april 2024 12:48 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Hmm, valt dit onder 'geslaagd experiment'?
Dat kan nooit goed gaan idd.quote:Op woensdag 17 april 2024 12:59 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Weermanupilatie is spelen voor God en zal/kan nooit slagen.
10 jaar geleden regende het dan ook niet vijf maanden, maar had je ook nog af en toe winter, zomer of lentequote:Op woensdag 17 april 2024 12:30 schreef aloa het volgende:
[..]
En het gejank over hoe grijs het weer is, is zo ongeveer vertienvoudigd.
"Het is grijs"
"Het regent al drie maanden "
Ja die oceanen is absurd.quote:Op woensdag 17 april 2024 13:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
10 jaar geleden regende het dan ook niet vijf maanden, maar had je ook nog af en toe winter, zomer of lente
Zulke warme oceanen zijn ongekend, en daar ondervinden we de nadelen van.
Mei gaat een prachtige maand worden, warmste en droogste mei sinds de metingen gestart zijn. Kun je alvast noteren.quote:Op woensdag 17 april 2024 13:11 schreef PzKpfw het volgende:
Gisteren liet de 14-daagse nog 25 graden zien voor 30 april. Nu is het maximum voor de komende 14 dagen een keer 14 graden
Nou ja ik had al gezegd weinig te verwachten van april. In mei zal er ongetwijfeld wel mooi voorjaarsweer komen.
Oh wee als dat niet uitkomtquote:Op woensdag 17 april 2024 13:17 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Mei gaat een prachtige maand worden, warmste en droogste mei sinds de metingen gestart zijn. Kun je alvast noteren.
Waar het pijnpunt vooral zit is dat het al sinds weet ik veel hoe lang bijna onafgebroken waait en regent en dat dit voorkomt na een jaar waar bijna het hele voorjaar en de zomer ook in het water zijn gevallen. Weet nog hoe we hier reageerden op de eerste droogte-berichten eind meiquote:Op woensdag 17 april 2024 13:05 schreef StateOfMind het volgende:
April doet wat ie wil komt érgens vandaan
Meer sneeuw in april dan in de hele winter, die is ook leukquote:
Ik denk dat we met 12-13 graden blij moeten zijn.quote:Op woensdag 17 april 2024 13:31 schreef INViCTuS het volgende:
Valt er regen in mei, dan is april voorbij.
Hopelijk Koningsdag iig droog. 15+ is mooi meegenomen
En gek genoeg is het bij mij, waar het de laatste tijd vooral grijs was, nu juist droog en zonnigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |