Hier ook heel lang gedaan. Maar sinds zoon 11 is ongeveer vind hij het verschrikkelijk om mij naakt te zien of in ondergoed. Andersom maakt het hem (nu 12) niet uit overigens, wellicht dat dat veranderd tegen de tijd dat zijn lichaam veranderd maar dat zien we dan wel weer.quote:Op woensdag 17 april 2024 09:55 schreef Vanyel het volgende:
Zien jullie elkaar niet naakt?
Wij lopen gewoon sans gêne in ons blote niks door de hut hoor, allemaal. Dat cultiveer ik ook zo lang het kan.
De school waar onze oudste heen gaat, heeft dit beleid ook sinds november. Ze zijn heel erg positief over de eerste periode. Kinderen houden zich er goed aan en zijn eigenlijk ook wel blij dat er in de pauzes weer gewoon gesprekken gevoerd worden of een balletje getrapt op het voetbalveld.quote:Op woensdag 17 april 2024 10:53 schreef mignonne het volgende:
Over school gesproken, de school van mijn meiden gaat helemaal telefoonvrij. Kregen we gister bericht over. Tel moet in de ochtend in de kluis gestopt worden en mag er pas uit als ze naar huis gaan, dus ook niet in de pauzes, of hij moet thuis blijven. Wie wel met een telefoon op school rondloopt kan sancties verwachten.
Ik ben héél benieuwd hoe dit uit gaat pakken maar ben er wel blij mee.
Ja precies, daar hoop ik idd ook op.quote:Op woensdag 17 april 2024 10:57 schreef Phaidra het volgende:
[..]
De school waar onze oudste heen gaat, heeft dit beleid ook sinds november. Ze zijn heel erg positief over de eerste periode. Kinderen houden zich er goed aan en zijn eigenlijk ook wel blij dat er in de pauzes weer gewoon gesprekken gevoerd worden of een balletje getrapt op het voetbalveld.
Dat ging hier ook prima. Tot oudste met een jaar of 11/12 opeens preuts werd. Jongste begint het nu ook te krijgen, maar die is nog wat chiller.quote:Op woensdag 17 april 2024 09:55 schreef Vanyel het volgende: Zien jullie elkaar niet naakt? Wij lopen gewoon sans gêne in ons blote niks door de hut hoor, allemaal. Dat cultiveer ik ook zo lang het kan.
De school van mijnes gaat dat in het nieuwe schooljaar ook doen. En ze gaan van lesuren van 40 minuten naar lesuren van 60 minuten. Wordt dus een heleboel aanpassen voor de tieners volgend schooljaarquote:Op woensdag 17 april 2024 10:53 schreef mignonne het volgende:
Over school gesproken, de school van mijn meiden gaat helemaal telefoonvrij. Kregen we gister bericht over. Tel moet in de ochtend in de kluis gestopt worden en mag er pas uit als ze naar huis gaan, dus ook niet in de pauzes, of hij moet thuis blijven. Wie wel met een telefoon op school rondloopt kan sancties verwachten.
De twee volwassenen hier lopen gewoon in hun nakie, maar de pubers vinden dat wat minder prettig. Overigens is dat vooral omdat samengesteld gezin. Mijn jongens zien mij wel gewoon naakt en ik hun ook wel zonder enig probleem.quote:Op woensdag 17 april 2024 09:55 schreef Vanyel het volgende:
Zien jullie elkaar niet naakt?
Wij lopen gewoon sans gêne in ons blote niks door de hut hoor, allemaal. Dat cultiveer ik ook zo lang het kan.
Geen idee hoor of ze dat nog doen, maar het lijkt me een verschrikking als die pubers de eerste 2 uur LO gehad hebben en nog de hele dag lopen stinken.quote:Op woensdag 17 april 2024 10:51 schreef mignonne het volgende:
Doen ze dat nog ja? Verplicht douchen op school na gym? Dat het nodig is, is 1 dingmaar kan me voorstellen dat scholen daar tegenwoordig wat huiverig voor zijn.
Snap wel wat je bedoelt met dat de pubers dat onprettig vinden. Dat mag, maar ik ben er hier thuis wel duidelijk over dat ik hier ook woon en dat ik die 2 meter van mn slaapkamer naar de douche en weer terug gewoon in mn blote kont afleg.
Een heel ander iets is dat we wel echt duidelijke afspraken hebben moeten maken, juist ook in dit licht, over het eindeloze videobellen van de dames. Dat mogen ze alleen nog op hun kamer.
Hier is dat sinds de kerstvakantie. Maar ja, wat krijg je als je voor veel lessen een iPad nodig hebt, dan worden daar spellen op gespeeld in de pauze, dus het hele idee van met elkaar communiceren tijdens de pauze is alsnog weg. (We zitten dan bij elkaar en praten dan met elkaar tijdens het gamen. Uhm ja, ik hoor je ook wel eens bellen tijdens het gamen, dat valt bij mij niet onder de noemer praten met elkaar, maar roepen naar elkaar over wat er in het spel gebeurd).quote:Op woensdag 17 april 2024 10:53 schreef mignonne het volgende:
Ik woon hier. De weg naar mijn wc is dan wel maar een paar meter, maar toevallig is de badkamer bij ons de trap af en nog niet misschien ga ik me aankleden daarvoor. Als iemand mij niet zou willen zien, mag ie wegkijken. Dat is uiteraard prima. Als het fatsoenlijk wordt aangegeven blijf ik ook best buiten douche en slaapkamer als dat wordt gewaardeerd ivm naaktheid, maar zo lang het niet wordt gevraagd, zal ik het ook niet initiëren.quote:Op woensdag 17 april 2024 10:51 schreef mignonne het volgende:
Snap wel wat je bedoelt met dat de pubers dat onprettig vinden. Dat mag, maar ik ben er hier thuis wel duidelijk over dat ik hier ook woon en dat ik die 2 meter van mn slaapkamer naar de douche en weer terug gewoon in mn blote kont afleg.
Oeh!quote:Op woensdag 17 april 2024 11:29 schreef exode het volgende:
Ik had net een Marktplaatskoper in huis voor de massagestoel. Normaal werk ik ze snel de deur uit maar onze woonkamer ligt bezaaid met Donald Ducks en de vrouw is jaren tekenaar voor de Donald Duck geweest. Geweldige verhalen had zeKan Marktplaats toch leuk zijn.
krijg je lekker doorrookt fruit van.quote:Op zondag 14 april 2024 20:57 schreef Vicky het volgende:
Er komen nog 2 bakken tegen de zijkant met fruitstruiken.
Dak is open aan 2 kanten. Rook kan er prima uit.quote:Op woensdag 17 april 2024 12:51 schreef trui het volgende:
[..]
Oeh!dat zou onze Cato ook erg leuk vinden! (nog altijd helemaal fan van Donald Duck)
[..]
krijg je lekker doorrookt fruit van.(maar serieus, waar moet de rook naartoe met zo'n dakje er vlak boven? heb je 't al een keer getest in de praktijk?)
En beterschap voor je zoon, Troel, hopelijk verloopt het herstel voorspoedig!
ah fijn, ook als er straks aan 2 kanten fruitstruiken naast komen? nou ja, maakt misschien ook niet uit hoor, ik vond 't er alleen wat onlogisch uitzien.quote:Op woensdag 17 april 2024 13:12 schreef Vicky het volgende:
[..]
Dak is open aan 2 kanten. Rook kan er prima uit.
En er hangt al 2 jr een aardbeiplant naast de BBQ. Je proeft echt niks van rook
Welke verhalen dan? Nondeju!!quote:Op woensdag 17 april 2024 11:29 schreef exode het volgende:
Ik had net een Marktplaatskoper in huis voor de massagestoel. Normaal werk ik ze snel de deur uit maar onze woonkamer ligt bezaaid met Donald Ducks en de vrouw is jaren tekenaar voor de Donald Duck geweest. Geweldige verhalen had zeKan Marktplaats toch leuk zijn.
Ja zeg, verkoop zelf lekker een massagestoelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij ons komt er links ook een doorgang en rechts een raam/Chinees doorgeefluik. Alleen die lage kasten links kunnen bij ons niet vanwege de kadastrale grenzen. (daar komt de muur van de buren ons huis binnen en 2 meter verderop maakt ons huis juist een knik hun huis in, daar zit een nis van 110 cm waar nu de koelkast oa ingebouwd is, gaan we weer doen)
En het mooie is, het zijn standaard maten, dus Ikea basis met deurtjes en blad van een van de goede tips hier kan.
quote:Op woensdag 17 april 2024 15:50 schreef exode het volgende:
Nou hehe, de aflevering van Kopen zonder Kijken van gisteren hadden wij dus vorige week al gezien op Videoland. Nu kon ik eindelijk de keuken en de afmetingen achterhalen en het past dus gewoon he.De kleur wordt het niet (roze) maar de indeling is eigenlijk precies wat wij zochten en het is zo fijn om in beeld te zien hoe dat dus past. Ik ben zo slecht in tekeningen en ontwerpen. Dus dank Kopen zonder kijken
![]()
Deze dusWelke kleur wel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij ons komt er links ook een doorgang en rechts een raam/Chinees doorgeefluik. Alleen die lage kasten links kunnen bij ons niet vanwege de kadastrale grenzen. (daar komt de muur van de buren ons huis binnen en 2 meter verderop maakt ons huis juist een knik hun huis in, daar zit een nis van 110 cm waar nu de koelkast oa ingebouwd is, gaan we weer doen)
En het mooie is, het zijn standaard maten, dus Ikea basis met deurtjes en blad van een van de goede tips hier kan.
Ik heb de aflevering gezien en vond het een prachtige keuken. Leuk en slim dat ze al die keukens online hebben gezet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |