quote:
Ik ga dit gewoon doen. Toch smerig weer buiten.quote:
Zon hierquote:Op zaterdag 20 april 2024 11:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ga dit gewoon doen. Toch smerig weer buiten.
Hier ook af en toe. En koude wind. Daardoor ook in de zon niet lekker. Alhoewel, als ik in bed lig dan is de zon door de ramen eel heel comfortabel.quote:
Oh ik heb me niet buiten gewaagdquote:Op zaterdag 20 april 2024 11:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hier ook af en toe. En koude wind. Daardoor ook in de zon niet lekker. Alhoewel, als ik in bed lig dan is de zon door de ramen eel heel comfortabel.
Welk luisterboek luister je?quote:Op zaterdag 20 april 2024 11:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh ik heb me niet buiten gewaagd
En bed
Hier in mijn zonnige hobbykamer
Lekker luisterboekje erbij
Ik luister altijd heel eenvoudige dingen hoorquote:
Klinkt logisch.quote:Op zaterdag 20 april 2024 11:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik luister altijd heel eenvoudige dingen hoormoet het verhaal kunnen volgens en op mijn knutsel kunnen letten op hetzelfde moment
Koorts van Saskia Noort
quote:Op zaterdag 20 april 2024 11:56 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dit, maar toch maar gedoucht voor de pakketbezorger.
Het is typisch zo'n zomers niemendalletje. Ik luister via storytel, zou het nooit kopen, maar het is leuk en spannend. En je weet gewoon dat het allemaal goed gaat komen, met omwegen. Het vermaakt mij.quote:Op zaterdag 20 april 2024 12:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt logisch.Leuk boek om te luisteren?
[..]
Klinkt als prima niks-aan-de-hand entertainment.quote:Op zaterdag 20 april 2024 12:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is typisch zo'n zomers niemendalletje. Ik luister via storytel, zou het nooit kopen, maar het is leuk en spannend. En je weet gewoon dat het allemaal goed gaat komen, met omwegen. Het vermaakt mij.
Twee vriendinnen die naar Ibiza zijn (zal eens niet bij dit soort boeken) en eentje raakt vermist. De niet-vermiste vriendin wordt geholpen door een helderziende etc
[..]
Yesquote:Op zaterdag 20 april 2024 12:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt als prima niks-aan-de-hand entertainment.
Zou ik misschien ook moeten doen... Alhoewel, douch me elke ochtend, alleen loop negen van de tien keer in een fluffy huispakquote:Op zaterdag 20 april 2024 12:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Goed om te weten dat ik niet de enige ben die zoiets doet.![]()
?quote:Op zaterdag 20 april 2024 12:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]De scenario's worden er niet beter op dus
Ik ga wel meequote:
Lange passen en zoquote:
Oh - te laat gezien, da's nou weer jammer...quote:
Dan hadden we wel wat anders gedaan dan wandelen hoor.quote:Op zaterdag 20 april 2024 21:21 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh - te laat gezien, da's nou weer jammer...
Met balletjes spelen dus?quote:Op zaterdag 20 april 2024 21:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan hadden we wel wat anders gedaan dan wandelen hoor.
Knikkeren ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |