Er was ook een uitzendbureau dat gratis medewerkers stuurde om die om-niet aktie te steunen.quote:Op dinsdag 16 april 2024 23:23 schreef Cilantro het volgende:
Maar als ik het goed begrijp heeft Sywert dus een commerciële deal gemaakt omdat de overheid niet in zee wilde gaan met die stichting waardoor het niet non-profit kon. Vervolgens moest hij van de overheid die deal geheimhouden waardoor onterecht het beeld is ontstaan dat hij het gratis zou doen wat dus niet zo was maar dat mocht hij niet vertellen.
Typisch dat het neoliberalisme dat de samenleving de laatste dertig jaar meer beschadigd heeft dan emigratie of wat dan ook nihilistisch gevierd wordt. Lekker naar boven likken hoort daarbij.quote:
Wat is er slim aan een arme, liegende, failiete zakenman die door iedereen wordt gehaatquote:
quote:Op woensdag 17 april 2024 09:09 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Typisch dat het neoliberalisme dat de samenleving de laatste dertig jaar meer beschadigd heeft dan emigratie of wat dan ook nihilistisch gevierd wordt. Lekker naar boven likken hoort daarbij.
Dat gaat gewoon niet samen met zorg verlenen zoals huisartsenzorg bedoeld is.quote:Op woensdag 17 april 2024 22:51 schreef monkyyy het volgende:
De huisarts die zijn tent aan zo'n private equity partij verkoopt heeft ook schuld.
Een onwijze lap tekst over zijn prestaties op de wiki.quote:
Moderne vijfkamp.quote:Op woensdag 17 april 2024 23:19 schreef monkyyy het volgende:
Olympische spelen is altijd wel leuk, beetje de hele dag allemaal sporten kijken die je anders nooit ziet
Volgens mij is dat niet meer Olympisch.quote:
en terechtquote:
Rob de Wijk: 'Vlissingse haven mogelijk doelwit Russen'quote:
Wakker worden, het is donderdagquote:Op donderdag 18 april 2024 22:17 schreef svann het volgende:
Welmoed en Fidan op de 'politieke vrijdag'* ?
* Afgeschaft zeker.
Vlissingen, daarbij denk ik aan verlopen visserij.quote:Op donderdag 18 april 2024 22:17 schreef monkyyy het volgende:
Rob de Wijk: 'Vlissingse haven mogelijk doelwit Russen'
Ik ken ze allebei nauwelijks.quote:Op donderdag 18 april 2024 23:00 schreef dvdfreak het volgende:
Wie vind jij beter amy winehouse of adele
~~monkyyy
quote:Op vrijdag 19 april 2024 20:47 schreef dvdfreak het volgende:
Cindy Slaper werd een gamechanger in de PVV-campagne
Cindy Slaper werd een gamechanger in de PVV-campagne
Roel Maalderink neemt ons mee in de politieke satire
Henri Bontenbal diende een motie in tegen moties
Thomas van Groningen en Henk Kamp over de formatie en tweets van Wilders
Is het zo'n zware week geweest?quote:Op vrijdag 19 april 2024 22:25 schreef monkyyy het volgende:
Ik had vandaag even overwogen om een Twitter account te maken.
Nou, twitter is compleet onbruikbaar zonder account ben ik achter gekomen. Je kan geen tweets meer opzoeken enzo. Dus toen dacht ik even om een account aan te maken.quote:Op vrijdag 19 april 2024 22:28 schreef svann het volgende:
[..]
Is het zo'n zware werk geweest?
Gelukkig boden de klassieken bezinning.
Oh, daarom. Dat onbruikbare zat me deze week ook dwars.quote:Op vrijdag 19 april 2024 22:30 schreef monkyyy het volgende:
Nou, twitter is compleet onbruikbaar zonder account ben ik achter gekomen. Je kan geen tweets meer opzoeken enzo. Dus toen dacht ik even om een account aan te maken.
Maar toen besloot ik het toch maar niet te doen. Straks loopt het allemaal mis met mij en een twitter account is een stapje in de verkeerde richting in mijn levenslange zoektocht naar totale gemoedsrust.
https://nitter.poast.org/quote:Op vrijdag 19 april 2024 22:30 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nou, twitter is compleet onbruikbaar zonder account ben ik achter gekomen. Je kan geen tweets meer opzoeken enzo. Dus toen dacht ik even om een account aan te maken.
Maar toen besloot ik het toch maar niet te doen. Straks loopt het allemaal mis met mij en een twitter account is een stapje in de verkeerde richting in mijn levenslange zoektocht naar totale gemoedsrust.
quote:Op vrijdag 19 april 2024 22:30 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Jullie zijn verstandig en gaan ver komen.quote:Op vrijdag 19 april 2024 22:34 schreef svann het volgende:
[..]
Oh, daarom. Dat onbruikbare zat me deze week ook dwars.
Toch besloten uitgelogd te blijven.
Gekozen politicus, ondanks zijn mogelijk autistische trekjes.quote:Op vrijdag 19 april 2024 22:39 schreef superniger het volgende:
Eens met mevrouw.
Omtzigt is een autistische troll.
Grienend weglopen als hij wat documenten niet minstens 22 weken van te voren krijgt.quote:Op vrijdag 19 april 2024 22:39 schreef superniger het volgende:
Eens met mevrouw.
Omtzigt is een autistische troll.
Een te hoog FvDemocratie-gehalte in je bloed?quote:Op vrijdag 19 april 2024 23:07 schreef superniger het volgende:
Zo een kutjong geef je gewoon een kopstoot.
Bulgarenfraude.quote:Op vrijdag 19 april 2024 22:43 schreef svann het volgende:
Haar moeder is met een uitkering in Hongarije gaan wonen....
Hm, ging het deze week niet weer over hongarenfraude?
Flauw, maar het valt me wel op.
Cindy heeft er nog alle vertrouwen in dat Wilders pal blijft staan voor het afschaffen van het eigen risico?
Opgeheven door twitter-maatregel van februari `24.quote:Op vrijdag 19 april 2024 22:36 schreef superniger het volgende:
https://nitter.poast.org/
Werkt niet altijd 100%
Wat mij opvalt is dat Cindy een uitkering krijgt en in de schuldhulpsanering zit. Volgens mij wil Geert de uitkeringen niet verhogen en is altijd extreem streng voor mensen met schulden, want 'dat is hun eigen schuld'.quote:Op vrijdag 19 april 2024 22:43 schreef svann het volgende:
Cindy heeft er nog alle vertrouwen in dat Wilders pal blijft staan voor het afschaffen van het eigen risico?
bulgaren fraude ging het overquote:Op vrijdag 19 april 2024 22:43 schreef svann het volgende:
net als denemarken en nederland , dat verschil snapt ook niemandquote:Op vrijdag 19 april 2024 23:20 schreef svann het volgende:
[..]
Ik kan die landen maar niet uit elkaar houden.
Geen Op1 @Zipportalquote:Op maandag 22 april 2024 18:30 schreef dvdfreak het volgende:
Wouter de Winther met het laatste nieuws uit Den Haag
Huub Stapel, Femmetje de Wind en Rob Oudkerk over oranje keppeltjes op Koningsdag
Morgen is de dag van de audiodescriptie
Oorlog is erfelijk
Sturen de mannen vooruit en gaan dan voor gezinshereniging.quote:Op dinsdag 23 april 2024 22:28 schreef svann het volgende:
[ x ]
Dat snap ik dus ook niet.
Ben overigens niet tegen asielzoekers in het algemeen, al kunnen we ze geen huis op korte termijn beloven.
Ja, ik weet dat het vaak zo gaat.quote:Op dinsdag 23 april 2024 22:30 schreef Halcon het volgende:
Sturen de mannen vooruit en gaan dan voor gezinshereniging.
Ze reizen duizenden kilometers door veilige landen. Dat noem ik geen vluchten maar migratie op basis van economische motieven.quote:Op dinsdag 23 april 2024 22:28 schreef svann het volgende:
[ x ]
Dat snap ik dus ook niet.
Ben overigens niet tegen asielzoekers in het algemeen, al kunnen we ze geen huis op korte termijn beloven.
Mensen/gezinnen met schulden kosten de maatschappij nog veel meer.quote:
Zo'n reis via een bootje zal ook niet zonder gevaar zijn natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 april 2024 22:37 schreef svann het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat het vaak zo gaat.
Maar je vrouw en kinderen in een gevaarlijke situatie achterlaten?
Begrijp dat niet zo.
Ze doet me denken aan professor Sybilla Zwamdrift van Zweinstein.quote:Op dinsdag 23 april 2024 22:45 schreef Halcon het volgende:
Die mevrouw ziet eruit als een linkse boomknuffelaar.
Te grote knuffelaarquote:
Ze komen hierheen omdat ze hier mensen kennenquote:
Ja en Nederland maar spreiden en bouwen.quote:Op dinsdag 23 april 2024 22:58 schreef matthijst het volgende:
Afrikanen neuken lekker door. Nog een miljard erbij tot 2050.
Een keer in de bijna twee weken bij de stamppot andijvie, zuurkool of hutspot.quote:Op dinsdag 23 april 2024 23:16 schreef dvdfreak het volgende:
hoe vaak eet je jij rookworst per week
~monkyyy
Van de conservative hoover.org.quote:
Ja, de Wii hebben we weggegeven. Is er iets vergelijkbaars nu op de markt?quote:Op woensdag 24 april 2024 23:08 schreef svann het volgende:
Slalomskiën, dat vond ik wel gaaf op de Wii.
En schansspringen.
Vindt Amerika nooit goed, alleen al vanwege de strategische ligging.quote:Op vrijdag 26 april 2024 22:27 schreef monkyyy het volgende:
Als straf gaat Rutte alles op alles zetten om Erdolf uit de NATO te trappen
Caroline ook?quote:Op vrijdag 26 april 2024 23:05 schreef monkyyy het volgende:
Voortaan afspreken om allemaal in gothic lolita cosplay te komen voor de foto.
Iedereen!quote:
Ah, daar heb je het beeld.quote:Op vrijdag 26 april 2024 23:09 schreef svann het volgende:
Niets was zo cringe als Trump bij de Britse queen.
Yvonne Jaspersquote:Op vrijdag 26 april 2024 22:56 schreef svann het volgende:
Beroepshalve lintjes vind ik dan weer wat minder dan die voor onbaatzuchtig vrijwilligerswerk.
quote:Hilbrand en Pauw naar late avond
Sophie Hilbrand en Jeroen Pauw gaan vanaf september de latenighttalkshow
presenteren die op NPO 1 in de plaats komt van 'Op1'.Ze doen dat om en om.Een
titel is er nog niet.Tot eind mei presenteren de twee in de vooravond nog
'Sophie & Jeroen'.Daar is Pauw sinds januari de vervanger van Khalid Kasem,
die vertrok na corruptieaantijgingen.
Die gaat wel even bij Inez Weski langs.quote:
Hebben we nodig voor als de Russische kikvorsmannen hier de haven van Scheveningen gaan bestormen.quote:Op maandag 29 april 2024 22:13 schreef svann het volgende:
Misschien weinig gebiedswinst in het oosten, maar in de hele Oekraïne vele gebouwen en voorzieningen in puin.
Waarom staat die broodnodige luchtverdediging hier in het westen nutteloos te zijn?
Die gaan hooguit onze stroom- en internetkabels sabotteren.quote:Op maandag 29 april 2024 22:14 schreef monkyyy het volgende:
Hebben we nodig voor als de Russische kikvorsmannen hier de haven van Scheveningen gaan bestormen.
~~ Rob de Wijk
We gaan ons niet druk om tuig in de gevangenissen.quote:Op maandag 29 april 2024 22:25 schreef svann het volgende:
Iemand van 32 jaar overlijdt niet zo snel.
Erg slordig van de meds, zacht gezegd.
Repetition is the mother of skillquote:Op maandag 29 april 2024 22:51 schreef svann het volgende:
Een waarheid als een koe: wiskunde is oefenen, oefenen, oefenen.
En een beetje leuke uitleg helpt natuurlijk.
Sinus en cosinus toch niet.quote:Op maandag 29 april 2024 22:55 schreef dvdfreak het volgende:
voor elke fokker is dit groep 6 wiskunde
Alleen heeft die stikstof daar geen invloed op onze natuur. Verder was ze weer klassiek om de zaken waar ze haar gelijk niet in krijgt heen aan het lullen. Ik hoop wel dat ze europa nog even in gaat. Die gesprekken kun je aardig uittekenen.quote:Op dinsdag 30 april 2024 23:41 schreef Dutch_view het volgende:
Overigens had Caroline wel een punt vind ik v.w.b. voedselproductie in China.
Kijktip is daarbij de VPRO docuserie "Food for thought" die is uitgezonden afgelopen weken.
Als je dan ziet wat er in Azië wordt bijgebouwd aan stallen, dan is het hier klein bier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 mei 2024 22:40 schreef superniger het volgende:
Die Mengele was geen lieverdje.O ja, daar was hij niet blij mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Herinner me vaag iets.
(Voor de onwetenden: hij heet Mingelen.)
Nog 300 vakantiedagen.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 22:29 schreef monkyyy het volgende:
Hoelang gaat het nog duren voor een nieuw kabinet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |