Er was ook een uitzendbureau dat gratis medewerkers stuurde om die om-niet aktie te steunen.quote:Op dinsdag 16 april 2024 23:23 schreef Cilantro het volgende:
Maar als ik het goed begrijp heeft Sywert dus een commerciële deal gemaakt omdat de overheid niet in zee wilde gaan met die stichting waardoor het niet non-profit kon. Vervolgens moest hij van de overheid die deal geheimhouden waardoor onterecht het beeld is ontstaan dat hij het gratis zou doen wat dus niet zo was maar dat mocht hij niet vertellen.
Typisch dat het neoliberalisme dat de samenleving de laatste dertig jaar meer beschadigd heeft dan emigratie of wat dan ook nihilistisch gevierd wordt. Lekker naar boven likken hoort daarbij.quote:
Wat is er slim aan een arme, liegende, failiete zakenman die door iedereen wordt gehaatquote:
quote:Op woensdag 17 april 2024 09:09 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Typisch dat het neoliberalisme dat de samenleving de laatste dertig jaar meer beschadigd heeft dan emigratie of wat dan ook nihilistisch gevierd wordt. Lekker naar boven likken hoort daarbij.
Dat gaat gewoon niet samen met zorg verlenen zoals huisartsenzorg bedoeld is.quote:Op woensdag 17 april 2024 22:51 schreef monkyyy het volgende:
De huisarts die zijn tent aan zo'n private equity partij verkoopt heeft ook schuld.
Een onwijze lap tekst over zijn prestaties op de wiki.quote:
Moderne vijfkamp.quote:Op woensdag 17 april 2024 23:19 schreef monkyyy het volgende:
Olympische spelen is altijd wel leuk, beetje de hele dag allemaal sporten kijken die je anders nooit ziet
Volgens mij is dat niet meer Olympisch.quote:
en terechtquote:
Rob de Wijk: 'Vlissingse haven mogelijk doelwit Russen'quote:
Wakker worden, het is donderdagquote:Op donderdag 18 april 2024 22:17 schreef svann het volgende:
Welmoed en Fidan op de 'politieke vrijdag'* ?
* Afgeschaft zeker.
Vlissingen, daarbij denk ik aan verlopen visserij.quote:Op donderdag 18 april 2024 22:17 schreef monkyyy het volgende:
Rob de Wijk: 'Vlissingse haven mogelijk doelwit Russen'
Ik ken ze allebei nauwelijks.quote:Op donderdag 18 april 2024 23:00 schreef dvdfreak het volgende:
Wie vind jij beter amy winehouse of adele
~~monkyyy
quote:Op vrijdag 19 april 2024 20:47 schreef dvdfreak het volgende:
Cindy Slaper werd een gamechanger in de PVV-campagne
Cindy Slaper werd een gamechanger in de PVV-campagne
Roel Maalderink neemt ons mee in de politieke satire
Henri Bontenbal diende een motie in tegen moties
Thomas van Groningen en Henk Kamp over de formatie en tweets van Wilders
Is het zo'n zware week geweest?quote:Op vrijdag 19 april 2024 22:25 schreef monkyyy het volgende:
Ik had vandaag even overwogen om een Twitter account te maken.
Nou, twitter is compleet onbruikbaar zonder account ben ik achter gekomen. Je kan geen tweets meer opzoeken enzo. Dus toen dacht ik even om een account aan te maken.quote:Op vrijdag 19 april 2024 22:28 schreef svann het volgende:
[..]
Is het zo'n zware werk geweest?
Gelukkig boden de klassieken bezinning.
Oh, daarom. Dat onbruikbare zat me deze week ook dwars.quote:Op vrijdag 19 april 2024 22:30 schreef monkyyy het volgende:
Nou, twitter is compleet onbruikbaar zonder account ben ik achter gekomen. Je kan geen tweets meer opzoeken enzo. Dus toen dacht ik even om een account aan te maken.
Maar toen besloot ik het toch maar niet te doen. Straks loopt het allemaal mis met mij en een twitter account is een stapje in de verkeerde richting in mijn levenslange zoektocht naar totale gemoedsrust.
https://nitter.poast.org/quote:Op vrijdag 19 april 2024 22:30 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nou, twitter is compleet onbruikbaar zonder account ben ik achter gekomen. Je kan geen tweets meer opzoeken enzo. Dus toen dacht ik even om een account aan te maken.
Maar toen besloot ik het toch maar niet te doen. Straks loopt het allemaal mis met mij en een twitter account is een stapje in de verkeerde richting in mijn levenslange zoektocht naar totale gemoedsrust.
quote:Op vrijdag 19 april 2024 22:30 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Jullie zijn verstandig en gaan ver komen.quote:Op vrijdag 19 april 2024 22:34 schreef svann het volgende:
[..]
Oh, daarom. Dat onbruikbare zat me deze week ook dwars.
Toch besloten uitgelogd te blijven.
Gekozen politicus, ondanks zijn mogelijk autistische trekjes.quote:Op vrijdag 19 april 2024 22:39 schreef superniger het volgende:
Eens met mevrouw.
Omtzigt is een autistische troll.
Grienend weglopen als hij wat documenten niet minstens 22 weken van te voren krijgt.quote:Op vrijdag 19 april 2024 22:39 schreef superniger het volgende:
Eens met mevrouw.
Omtzigt is een autistische troll.
Een te hoog FvDemocratie-gehalte in je bloed?quote:Op vrijdag 19 april 2024 23:07 schreef superniger het volgende:
Zo een kutjong geef je gewoon een kopstoot.
Bulgarenfraude.quote:Op vrijdag 19 april 2024 22:43 schreef svann het volgende:
Haar moeder is met een uitkering in Hongarije gaan wonen....
Hm, ging het deze week niet weer over hongarenfraude?
Flauw, maar het valt me wel op.
Cindy heeft er nog alle vertrouwen in dat Wilders pal blijft staan voor het afschaffen van het eigen risico?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |