https://www.uefa.com/uefa(...)roup-stage-fixtures/SPOILER: SpeeldataOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij werkt hier met behoud van zijn uitkering.quote:
0-1quote:Op dinsdag 16 april 2024 21:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
PSG zet Barca compleet vast
We wachten op de 1-0
Is de bal ook rond?quote:Op dinsdag 16 april 2024 21:15 schreef Adames het volgende:
[..]
Twee wedstrijden zijn nooit gelijk
Twee helften zijn nooit gelijk
DOE NORMAAL GEKquote:
doe normaal manquote:Op dinsdag 16 april 2024 21:25 schreef RamboDirk het volgende:
WEER GEEN CL VOOR PARIS
2 MILJARD OVER DE BALK
GEEN CL
WEER GEEN CL
HE-LE-MAAL NIKS
erg mooi
Hoezoquote:Op dinsdag 16 april 2024 21:34 schreef chufi het volgende:
Araujo mist zo ook de finale of komt ie er toch niet ...
Ik vind het een terechte rode kaartquote:Op dinsdag 16 april 2024 21:34 schreef Kerftminister het volgende:
Dit is niet eens geel, laat staan rood. Bizar!
Jij wou dit afdoen als schouderduw?quote:Op dinsdag 16 april 2024 21:34 schreef Kerftminister het volgende:
Dit is niet eens geel, laat staan rood. Bizar!
Dan zal hij deze zomer wel 3x scoren tegen Nederland.quote:Op dinsdag 16 april 2024 21:38 schreef DeeBee het volgende:
Wat een lachwekkende speler is Lewa geworden ook
Ik merk dat een rode kaart of tegengoal van Barcelona me meer plezier doet dan de tegengoal van PSG,quote:Op dinsdag 16 april 2024 21:43 schreef -XOR- het volgende:
Ik heb nog steeds niet bedacht welke van de twee clubs ik kutter vind.
quote:Op dinsdag 16 april 2024 21:44 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik merk dat een rode kaart of tegengoal van Barcelona me meer plezier doet dan de tegengoal van PSG,
Dus hup PSG.
Ik niet, maar dat gezeik van de barca spelers helpt niet meequote:Op dinsdag 16 april 2024 21:44 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik merk dat een rode kaart of tegengoal van Barcelona me meer plezier doet dan de tegengoal van PSG,
Dus hup PSG.
Werd eens tijdquote:Op dinsdag 16 april 2024 21:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Commentator is voor PSGniet te zuinig
Dat krijgen ze er op de training ingegoten ,,,, liggen gaan met overdreven pijn aan je hoofd meestal en dan massaal met het hele team op de scheids ... (Spanje loopt wat achter met sommige regels )quote:Op dinsdag 16 april 2024 21:49 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Ik niet, maar dat gezeik van de barca spelers helpt niet mee
Brengt hem willens en wetens uit balans.quote:
Niet bij Barca vermoed ik. Ik ben niet op de hoogte van de andere wedstrijd...quote:
ook al een goalquote:Op dinsdag 16 april 2024 22:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
We schakelen over naar Dortmund - Atleti
Zienerquote:Op dinsdag 16 april 2024 22:02 schreef KingRoland het volgende:
heb het gevoel alsof Dortmund het gaat verspelen
Ik denk dat het geel wegens kritiek op de scheidsrechter was.quote:Op dinsdag 16 april 2024 22:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het is geen penalty maar ook geen geel
Dat weet ik wel zeker.quote:Op dinsdag 16 april 2024 22:29 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik denk dat het geel wegens kritiek op de scheidsrechter was.
Nog best netjes gedaan van PSV, je was minstens gelijkwaardig.quote:
Voor elke dag een. Boh boh.quote:
ahquote:
Vragen ze weleens hier of je hebt gezopen?quote:Op dinsdag 16 april 2024 22:50 schreef Naesala_1981 het volgende:
Ja, ik zie Frenkie niet Vitesse vernederen zoals Veerman dat kan.
Frenkie doet niksquote:Op dinsdag 16 april 2024 22:50 schreef Naesala_1981 het volgende:
Ja, ik zie Frenkie niet Vitesse vernederen zoals Veerman dat kan.
Da's wel duidelijk toch?quote:Op dinsdag 16 april 2024 22:50 schreef Wotte het volgende:
[..]
Vragen ze weleens hier of je hebt gezopen?
straksquote:Op dinsdag 16 april 2024 22:56 schreef hhh38 het volgende:
De koppen van Marca gaan goed worden morgenochtend
Je weet dat Veerman bij jullie speelt he?quote:Op dinsdag 16 april 2024 22:55 schreef PSVCL het volgende:
PSG vs BvB...
PSV had kans gemaakt om de finale te halen
Het hele universum draait om PSV hè. PSVPSVPSVPSVSVPSVSPSVSIEJEJEOEKEKKEquote:Op dinsdag 16 april 2024 22:55 schreef PSVCL het volgende:
PSG vs BvB...
Halve finale ja.quote:Op dinsdag 16 april 2024 22:55 schreef PSVCL het volgende:
PSG vs BvB...
quote:Op dinsdag 16 april 2024 22:58 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je weet dat Veerman bij jullie speelt he?
Die man er namelijk geen kut van.
quote:Op dinsdag 16 april 2024 22:59 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het hele universum draait om PSV hè. PSVPSVPSVPSVSVPSVSPSVSIEJEJEOEKEKKE
quote:Op dinsdag 16 april 2024 22:55 schreef PSVCL het volgende:
PSG vs BvB...
Balletje breed voetballer. Barcelona wou niet voor niets aantal maanden geleden nog van hem af. Weliswaar op een niet zo chique manier maar het signaal was duidelijk. Pure armoede dat ze met hem een kwartfinale CL moeten voetballen.quote:
De wereld van het voetbal zou beter af zijn zonder de bemoeienis van debielen met veel te veel geld. Dat PSG o.a. als middel gebruikt wordt daar kunnen hun weinig aan doen.quote:Op dinsdag 16 april 2024 23:03 schreef Wotte het volgende:
De wereld zou in ieder geval beter af zijn zonder PSG.
Was jij lekker lang opgebleven pikquote:Op woensdag 17 april 2024 04:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
De wereld van het voetbal zou beter af zijn zonder de bemoeienis van debielen met veel te veel geld. Dat PSG o.a. als middel gebruikt wordt daar kunnen hun weinig aan doen.
Heb niet kunnen kijken. Net klein stukje. Maar die rode kaart was toch absurd ? Terwijl het volgens mij 2-0 had kunnen staan.quote:Op dinsdag 16 april 2024 23:14 schreef chufi het volgende:
Barca verdiend niet door ... Dortmund verdiend door
#LaCasaDelFutbol
Welke topclub is daar niet afhankelijk van ?quote:Op woensdag 17 april 2024 04:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
De wereld van het voetbal zou beter af zijn zonder de bemoeienis van debielen met veel te veel geld. Dat PSG o.a. als middel gebruikt wordt daar kunnen hun weinig aan doen.
Correct, Caland.quote:Op woensdag 17 april 2024 08:38 schreef Caland het volgende:
Gisteren niet gezien maar het is wel een KNOTSGEKKE KO-fase tot nu toe, veel goals. Ook wel eens anders geweest.
Bournemoutquote:Op woensdag 17 april 2024 04:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Balletje breed voetballer. Barcelona wou niet voor niets aantal maanden geleden nog van hem af. Weliswaar op een niet zo chique manier maar het signaal was duidelijk. Pure armoede dat ze met hem een kwartfinale CL moeten voetballen.
Overigens is Veerman als hij bij PSV zou vertrekken ook gewoon niveau Bournemouth, maar dat geheel terzijde.
PSV. Die verkopen de parkeerplaats voor de tiende keer aan de gemeente.quote:Op woensdag 17 april 2024 08:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Welke topclub is daar niet afhankelijk van ?
Laatste jaren is niet anders. Gelukkig zijn de tijden voorbij dat PSV met 5 gelijke spelen met 2 doelpunten na de kwartfinale de EC-1 won.quote:Op woensdag 17 april 2024 08:38 schreef Caland het volgende:
Gisteren niet gezien maar het is wel een KNOTSGEKKE KO-fase tot nu toe, veel goals. Ook wel eens anders geweest.
Kroosquote:Op woensdag 17 april 2024 10:27 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Bournemout![]()
Veerman is de perfecte opvolger van Kroos bij Real
En halen Romario en Ronaldo binnen via schimmige constructies.quote:Op woensdag 17 april 2024 10:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
PSV. Die verkopen de parkeerplaats voor de tiende keer aan de gemeente.
Eens. Vanaf nu weer ontopic graag.quote:Op dinsdag 16 april 2024 22:59 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het hele universum draait om PSV hè. PSVPSVPSVPSVSVPSVSPSVSIEJEJEOEKEKKE
Echt genot ja, een 4-2 verwacht je ook niet meteen tegen Atletico. Al was Barca-PSG na die rode kaart helaas wel klaar.quote:Op woensdag 17 april 2024 08:38 schreef Caland het volgende:
Gisteren alleen het einde gezien ja, prima hoor dat hij een voorkeur heeft voor Atleti maar het leek gisteren aan het eind wel alsof er iemand in zijn omgeving was overleden. Best belachelijk.quote:Op woensdag 17 april 2024 11:17 schreef maxi-mus het volgende:
Sierd was bij de mooie 3-2 en 4-2 trouwens niet heel enthousiast.
Henrygod;
[ x ]
Ja dit kon echt niet.quote:Op woensdag 17 april 2024 11:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Gisteren alleen het einde gezien ja, prima hoor dat hij een voorkeur heeft voor Atleti maar het leek gisteren aan het eind wel alsof er iemand in zijn omgeving was overleden. Best belachelijk.
En die heeft het al zo druk in het EK-forum.quote:Op woensdag 17 april 2024 11:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Eens. Vanaf nu weer ontopic graag.
Anders wordt @:coco boos.
Sierd is de reden dat ik geen buitenlands voetbal op Ziggo kijk. Emiel Schelvis de tweede.quote:Op woensdag 17 april 2024 11:17 schreef maxi-mus het volgende:
Henrygod;
[ x ]
Dit doet-ie al jaren. Het is verder de grote Sierd show tijdens de wedstrijd.quote:
De ouwe was al waardekloos.quote:
Maatsen , PSV jeugd genotquote:Op woensdag 17 april 2024 11:17 schreef maxi-mus het volgende:
Henrygod;
[ x ]
Willy en René die Jerdy Schouten de nieuwe de Bruyne vonden. Brabantgenot.quote:Op woensdag 17 april 2024 11:55 schreef Caland het volgende:
Joey Veerman de nieuwe Kroos
Jarenlange GGZ bezuinigingen worden steeds zichtbaarder.
Mag ik je hier later mee confronteren ?quote:Op woensdag 17 april 2024 11:30 schreef klaasweetalles het volgende:
ik had het al voorspeld bij die voorsprong van barca dat ze eruit zouden vliegen
met meisje frenkie ga je nooit grote prijzen kunnen winnen
Graag zelfsquote:Op woensdag 17 april 2024 11:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mag ik je hier later mee confronteren ?
Dit kan echt niet.quote:Op woensdag 17 april 2024 10:27 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Veerman is de perfecte opvolger van Kroos bij Real
Trek eens mijn vingerquote:Op woensdag 17 april 2024 12:13 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Graag zelfs
hoe eerder hoe beter
[ afbeelding ]
3-1quote:Op woensdag 17 april 2024 12:26 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
21:00 Bayern München - Arsenal (2-2) | Ziggo Sport/Ziggo Sport Select
21:00 Manchester City - Real Madrid (3-3) | RTL7/Ziggo Sport Voetbal
@:maxi-mus
@:Oriente
@:fetX
@:GGMM
@:PicoMMP
@:Scrummie
@:onlogisch
@:Mexicanobakker
@:Tarado
@:klaasweetalles
@:3rr0r
@:Caland
@:DombohetOlifantje1
@:R-woud93
@:tong80
@:Bezsen
2-1quote:Op woensdag 17 april 2024 12:26 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
1-0quote:Op woensdag 17 april 2024 12:26 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
Zeg het maar
1-3quote:Op woensdag 17 april 2024 12:26 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
Zeg het maar
René die inviel op links terwijl Pietje op de bank zat in de finale van 74. Er niks van bakte. Willie zat naast Jack van Gelder op de tribune tijdens dezelfde finale. Terwijl de vrouw van Jan Jongbloed, tussen andere spelersvrouwen, tegen Truus zei : 'Kijk jij maar niet.' toen de Nees z'n aanloop nam. Alle elende van het Nederlands voetbal in een notendop. Ben ik nog vergeten dat Nederland de WK-finales niet verloor door de briljante wereldburger Johan Cruijff. Maar door de boertjes van buuten die echt waar, de besten van de wereld hadden kunnen zijn geweest geworden. Zoware ik geen Berry van Aerle hiet en gin postboje.quote:Op woensdag 17 april 2024 11:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Willy en René die Jerdy Schouten de nieuwe de Bruyne vonden. Brabantgenot.
Bayern mooie club. Toch 1-2 voor Arsenal.quote:Op woensdag 17 april 2024 12:26 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
1-2quote:Op woensdag 17 april 2024 12:26 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
Wel eens maar in de finale verliezen van Dortmund met een hattrick van Haller is ook goed.quote:Op woensdag 17 april 2024 12:43 schreef PzKpfw het volgende:
Als City er maar uitvliegt, ranzig clubje.
Psg - City is wel de ultieme poenfinale, of kan dat niet meer?quote:Op woensdag 17 april 2024 12:43 schreef PzKpfw het volgende:
Als City er maar uitvliegt, ranzig clubje.
Jawel, PSG-Dortmund halve finale toch?quote:Op woensdag 17 april 2024 12:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Psg - City is wel de ultieme poenfinale, of kan dat niet meer?
Ja winnaars van gister en winnaars van vandaag tegen elkaar in de halve.quote:Op woensdag 17 april 2024 12:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Psg - City is wel de ultieme poenfinale, of kan dat niet meer?
Nou doe dat dan maar. Kunnen de Mossou's van deze wereld weer met columns over de teloorgang van het voetbal komen.quote:Op woensdag 17 april 2024 12:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja winnaars van gister en winnaars van vandaag tegen elkaar in de halve.
Deze zin kan iets beter.quote:Op woensdag 17 april 2024 12:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja winnaars van gister en winnaars van vandaag tegen elkaar in de halve.
Misschien kan je er een leuk topic van makenquote:Op woensdag 17 april 2024 12:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou doe dat dan maar. Kunnen de Mossou's van deze wereld weer met columns over de teloorgang van het voetbal komen.
Heb Xavi niet gezien maar dit is inderdaad een nuchtere kijk.quote:Op woensdag 17 april 2024 13:08 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik wil graag nog even mijn genoegen uitspreken over de implosie van de Barça-bandwagon. Mooi dat de eeuwige babbelaar Xavi het weer verloren heeft en het contrast met Gündogan qua reflectie en verliezen met klasse immens is.
https://twitter.com/CBSSp(...)mj8wKfTycsLPG8w&s=19
0-2quote:Op woensdag 17 april 2024 12:26 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:maxi-mus 2-1/2-1
@:Oriente 1-0/2-3
@:GGMM 2-1/2-1
@:Scrummie 2-1/3-5
@:onlogisch 2-1/2-1
@:Tarado 3-1/3-1
@:Caland 1-3/3-1
@:R-woud93 1-2/3-1
@:tong80 1-2/3-0
0-1quote:Op woensdag 17 april 2024 12:26 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
Mij niet gezien maat.quote:Op woensdag 17 april 2024 13:07 schreef Coco het volgende:
[..]
Misschien kan je er een leuk topic van maken
2-2quote:Op woensdag 17 april 2024 12:26 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:DombohetOlifantje1 0-2/0-2
Ze halen de laatste 8, dat kan je bijvoorbeeld van PSV al niet zeggen. Of ben je alleen een topteam als je in de finale komt?quote:Op woensdag 17 april 2024 13:52 schreef DobbyDob het volgende:
Had niet verwacht dat Dortmund de halve finale kon halen. Waren toch niet (veel)beter dan PSV. Dat Atletico is wel een ontzettend matig elftal dit seizoen. Raar dat de Feyenoorders volhouden dat het een absoluut topteam is en dat ze zoveel pech hadden met de loting.
Nee hoor. Een top team als Leverkussen speelt niet eens CL. Maar dat je thuis zo kansloos verliest van een team wat dit jaar bijna iedere uitwedstrijd verliest is wel erg matig.quote:Op woensdag 17 april 2024 13:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Of ben je alleen een topteam als je in de finale komt?
Daarom, soms komen zelfs relatief matige teams door een route tegen de lamme en de blinde redelijk ver, Dortmund is daar een goed voorbeeld van.quote:Op woensdag 17 april 2024 14:00 schreef DobbyDob het volgende:
[..]
Nee hoor. Een top team als Leverkussen speelt niet eens CL.
Doel je hier op Feyenoord? Vind je dat serieus matig, met het voor Europese begrippen bescheiden team dat ze hebben?quote:Op woensdag 17 april 2024 14:00 schreef DobbyDob het volgende:
Maar dat je thuis zo kansloos verliest van een team wat dit jaar bijna iedere uitwedstrijd verliest is wel erg matig.
Die begonnen toch ook in de Europa League, nogal wiedes.quote:Op woensdag 17 april 2024 14:00 schreef DobbyDob het volgende:
[..]
Nee hoor. Een top team als Leverkussen speelt niet eens CL.
Uit had je toen wel moeten winnen, thuis vond ik het een aardig terechte uitslag.quote:Op woensdag 17 april 2024 14:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Doel je hier op Feyenoord? Vind je dat serieus matig, met het voor Europese begrippen bescheiden team dat ze hebben?
Met een middenveld Timber, Wieffer en Stengs in de thuiswedstrijd. Plus de buitenspelers die even tijd nodig hadden om tot bloei te komen. Het zijn allemaal geen verwonderlijke dingen die er zijn gebeurd, of schandalige dingen. Weer cola-en-chips-gebraak.quote:Op woensdag 17 april 2024 14:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Uit had je toen wel moeten winnen, thuis vond ik het een aardig terechte uitslag.
DobbyDobbedquote:Op woensdag 17 april 2024 14:12 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Met een middenveld Timber, Wieffer en Stengs in de thuiswedstrijd. Plus de buitenspelers die even tijd nodig hadden om tot bloei te komen. Het zijn allemaal geen verwonderlijke dingen die er zijn gebeurd, of schandalige dingen. Weer cola-en-chips-gebraak.
Maar Wieffer is de beste speler van de eredivisie.quote:Op woensdag 17 april 2024 14:12 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Met een middenveld Timber, Wieffer en Stengs in de thuiswedstrijd. Plus de buitenspelers die even tijd nodig hadden om tot bloei te komen. Het zijn allemaal geen verwonderlijke dingen die er zijn gebeurd, of schandalige dingen. Weer cola-en-chips-gebraak.
1-2quote:Op woensdag 17 april 2024 12:26 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:Mexicanobakker 3-2/3-1
@:Bezsen 2-2/3-1
1-2, 1-0quote:Op woensdag 17 april 2024 12:26 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:fetX 1-2/3-2
@:Mexicanobakker 3-2/3-1
@:Bezsen 2-2/3-1
Alsof Cadic, Almeria, Celtic en Lazio beter zijn. En 2 daarvan gaan de absolute top halen volgens Gurney en @Slobeend . Dus snap je onnodige sneer niet richting Wiefer en Timber.quote:Op woensdag 17 april 2024 14:12 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Stop met het verspreiden van fake news. Dat heb ik nog NOOIT gezegd, bij geen van allen.quote:Op woensdag 17 april 2024 16:38 schreef DobbyDob het volgende:
[..]
Alsof Cadic, Almeria, Celtic en Lazio beter zijn. En 2 daarvan gaan de absolute top halen volgens Gurney en @:Slobeend . Dus snap je onnodige sneer niet richting Wiefer en Timber.
Dat heeft Slobeend nooit gezegd.quote:Op woensdag 17 april 2024 16:38 schreef DobbyDob het volgende:
[..]
Alsof Cadic, Almeria, Celtic en Lazio beter zijn. En 2 daarvan gaan de absolute top halen volgens Gurney en @:Slobeend . Dus snap je onnodige sneer niet richting Wiefer en Timber.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |