https://www.uefa.com/uefa(...)roup-stage-fixtures/SPOILER: SpeeldataOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij werkt hier met behoud van zijn uitkering.quote:
0-1quote:Op dinsdag 16 april 2024 21:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
PSG zet Barca compleet vast
We wachten op de 1-0
Is de bal ook rond?quote:Op dinsdag 16 april 2024 21:15 schreef Adames het volgende:
[..]
Twee wedstrijden zijn nooit gelijk
Twee helften zijn nooit gelijk
DOE NORMAAL GEKquote:
doe normaal manquote:Op dinsdag 16 april 2024 21:25 schreef RamboDirk het volgende:
WEER GEEN CL VOOR PARIS
2 MILJARD OVER DE BALK
GEEN CL
WEER GEEN CL
HE-LE-MAAL NIKS
erg mooi
Hoezoquote:Op dinsdag 16 april 2024 21:34 schreef chufi het volgende:
Araujo mist zo ook de finale of komt ie er toch niet ...
Ik vind het een terechte rode kaartquote:Op dinsdag 16 april 2024 21:34 schreef Kerftminister het volgende:
Dit is niet eens geel, laat staan rood. Bizar!
Jij wou dit afdoen als schouderduw?quote:Op dinsdag 16 april 2024 21:34 schreef Kerftminister het volgende:
Dit is niet eens geel, laat staan rood. Bizar!
Dan zal hij deze zomer wel 3x scoren tegen Nederland.quote:Op dinsdag 16 april 2024 21:38 schreef DeeBee het volgende:
Wat een lachwekkende speler is Lewa geworden ook
Ik merk dat een rode kaart of tegengoal van Barcelona me meer plezier doet dan de tegengoal van PSG,quote:Op dinsdag 16 april 2024 21:43 schreef -XOR- het volgende:
Ik heb nog steeds niet bedacht welke van de twee clubs ik kutter vind.
quote:Op dinsdag 16 april 2024 21:44 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik merk dat een rode kaart of tegengoal van Barcelona me meer plezier doet dan de tegengoal van PSG,
Dus hup PSG.
Ik niet, maar dat gezeik van de barca spelers helpt niet meequote:Op dinsdag 16 april 2024 21:44 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik merk dat een rode kaart of tegengoal van Barcelona me meer plezier doet dan de tegengoal van PSG,
Dus hup PSG.
Werd eens tijdquote:Op dinsdag 16 april 2024 21:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Commentator is voor PSGniet te zuinig
Dat krijgen ze er op de training ingegoten ,,,, liggen gaan met overdreven pijn aan je hoofd meestal en dan massaal met het hele team op de scheids ... (Spanje loopt wat achter met sommige regels )quote:Op dinsdag 16 april 2024 21:49 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Ik niet, maar dat gezeik van de barca spelers helpt niet mee
Brengt hem willens en wetens uit balans.quote:
Niet bij Barca vermoed ik. Ik ben niet op de hoogte van de andere wedstrijd...quote:
ook al een goalquote:Op dinsdag 16 april 2024 22:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
We schakelen over naar Dortmund - Atleti
Zienerquote:Op dinsdag 16 april 2024 22:02 schreef KingRoland het volgende:
heb het gevoel alsof Dortmund het gaat verspelen
Ik denk dat het geel wegens kritiek op de scheidsrechter was.quote:Op dinsdag 16 april 2024 22:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het is geen penalty maar ook geen geel
Dat weet ik wel zeker.quote:Op dinsdag 16 april 2024 22:29 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik denk dat het geel wegens kritiek op de scheidsrechter was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |