quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Zeg haar dat ze haar naam moet veranderen.quote:Op dinsdag 16 april 2024 19:51 schreef Pisces29 het volgende:
Ik wil net zeggen dat Anita er niet uitziet als een Anita
Staat ze op en zie ik haar hakken
Dan kleedt ze zich nog als een Anitaquote:Op dinsdag 16 april 2024 19:52 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Zeg haar dat ze haar naam moet veranderen.
Oh want?quote:Op dinsdag 16 april 2024 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als ik half of kroes zeg flippen mensen altijd hier
Wat vind jij van een otter?quote:Op dinsdag 16 april 2024 19:53 schreef NoCigar het volgende:
Afschuwelijk, zo'n levensgrote schorpioen. Nooit eens een bever of een marter of zo.
quote:Op dinsdag 16 april 2024 19:53 schreef Gibson88 het volgende:
Pippa of hoe ze ook heet scheert haar benen en oksels niet, heb ik zo het idee.
Ik zou ook niet heet worden van deze zware shag inderdaad.quote:Op dinsdag 16 april 2024 19:55 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Deze is/was dan ook wel fucking ranzig
Knip het af en je kan het verkopen als Zware Brandarisquote:Op dinsdag 16 april 2024 19:55 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Ik zou ook niet heet worden van deze zware shag inderdaad.
Oftewel ze gaan nooit meer iets samen doen.quote:Op dinsdag 16 april 2024 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
Ze wil wel
En daarna dropt ze vriendschappelijk
Jessica Villerius?quote:Op dinsdag 16 april 2024 19:59 schreef Pisces29 het volgende:
Ze doet me denken aan die blonde die de docu van Ruinerwold gemaakt heeft
Strenge juf ben jequote:
Ja diequote:
Alsof ie in het buitenland geboren is ofzo. Engeland.quote:
Stem verandert dan toch niet? Meer aardappel in de keel.quote:Op dinsdag 16 april 2024 20:02 schreef Salina het volgende:
[..]
Alsof ie in het buitenland geboren is ofzo. Engeland.
Wat betekent dit eigenlijk, ik lees het altijd bij Robert Rodenburg. Of is het letterlijk een glim gezicht?quote:
Dat is zijn bijnaamquote:Op dinsdag 16 april 2024 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat betekent dit eigenlijk, ik lees het altijd bij Robert Rodenburg. Of is het letterlijk een glim gezicht?
Hebben we een unicum Pies ? Dit lijkt mij de eerste keer dat wij het zowaar gehoor hebben in een half uurquote:
Ja.quote:Op dinsdag 16 april 2024 20:04 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Hebben we een unicum Pies ? Dit lijkt mij de eerste keer dat wij het zowaar gehoor hebben in een half uur
Heel erg spijtigquote:Op dinsdag 16 april 2024 20:06 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
laatste tijd wel veel mensen in rapwereld die onverwachts overlijden ja
quote:
“Wat goed van jou.”quote:
In de trein tussen Delft en Den Haag jeweettoch.quote:Op dinsdag 16 april 2024 20:06 schreef DKUp het volgende:
Drillrap GENOT
Op de Scheveningse boulevard met messen en pistolen![]()
Even een conductrice in elkaar beuken en van een trap duwen. Ach allemaal normaal…..quote:Op dinsdag 16 april 2024 20:08 schreef Salina het volgende:
[..]
In de trein tussen Delft en Den Haag jeweettoch.
quote:Op dinsdag 16 april 2024 20:09 schreef Gibson88 het volgende:
De haaitjes , tering wat is dit vanavond
quote:
Tjaquote:Op dinsdag 16 april 2024 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
De Brabander durft geen voice memo in te spreken
is ook stom, bel elkaarquote:Op dinsdag 16 april 2024 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
Ja hij is wel een beetje beta inderdaad.quote:Op dinsdag 16 april 2024 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
Jeroen kruipt teveel
Ze gaat nee zeggen
Ik kijk jaar in jaar uit. Is dit wat je als trouwe kijker verdient?quote:Op dinsdag 16 april 2024 20:10 schreef Joop_W het volgende:
We krijgen niet wat we willen, maar waarschijnlijk wel wat we verdienen vanavond.
Mensen die voice memos sturen zijn altijd een terechte klacht.quote:Op dinsdag 16 april 2024 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
Stuur jij graag een voice memo?quote:
Blijkbaar ja.. ik ga hier ook over mijn zonden door nadenken.quote:Op dinsdag 16 april 2024 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kijk jaar in jaar uit. Is dit wat je als trouwe kijker verdient?
Max?quote:Op dinsdag 16 april 2024 20:13 schreef DKUp het volgende:
[..]
Nee, ik vind mijn stem niet fijn.
Heel laag
En like voor jou omdat we echt tegelijk gepost hebbenquote:Op dinsdag 16 april 2024 20:13 schreef DKUp het volgende:
[..]
Heel laag
Welkom op Fok!quote:Op dinsdag 16 april 2024 20:12 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mensen die voice memos sturen zijn altijd een terechte klacht.
Ik heb juist een vrij hoge schelle stem, hoor hem ook niet graagquote:Op dinsdag 16 april 2024 20:13 schreef DKUp het volgende:
[..]
Heel laag
Hoogstens eenmaligquote:
quote:
Was geen gemakkelijkequote:Op dinsdag 16 april 2024 20:18 schreef Pisces29 het volgende:
Fijn dat iedereen heeft doorgezet met kijken.![]()
Fijne avond allemaal.
Ik volgde half dus dan is het wel uit te houden.quote:Op dinsdag 16 april 2024 20:18 schreef Pisces29 het volgende:
Fijn dat iedereen heeft doorgezet met kijken.![]()
Fijne avond allemaal.
Ik stroomde later in, dat hielp ook wel denk ik.quote:Op dinsdag 16 april 2024 20:19 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik volgde half dus dan is het wel uit te houden.
Nee, mij zie je niet in First Dates hoor!quote:
Ik bedoelde meer, had je offline een datequote:Op dinsdag 16 april 2024 22:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, mij zie je niet in First Dates hoor!
Zie wel dat ik weinig gemist heb vanavond.
Scharrelen is geen intentie tot iets serieus, dat kan bij die maand dan weer welquote:Op woensdag 17 april 2024 19:29 schreef Gibson88 het volgende:
Relatie van een maand... Gap da's scharrelen. Nog niet eens.
Fair enough.quote:Op woensdag 17 april 2024 19:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Scharrelen is geen intentie tot iets serieus, dat kan bij die maand dan weer wel
Verder dan de neklijn dan weer niet. Niet rot bedoeld maar tochquote:Op woensdag 17 april 2024 19:30 schreef Gibson88 het volgende:
Ze verzorgd haar tanden in ieder geval goed, en dat is wel zo prettig.
Vre-se-lijkquote:
Nee flamboyant hebben we in de OP, deze is verder gewoon heel neutraal tochquote:
Alleen zijn introquote:Op woensdag 17 april 2024 19:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee flamboyant hebben we in de OP, deze is verder gewoon heel neutraal toch
We hebben wel nieuwe kleurrijke mensen nodig voor de OP!quote:
BeckhamGodquote:
Tijd voor de homosensuelen en transeksuelenquote:Op woensdag 17 april 2024 19:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
We hebben wel nieuwe kleurrijke mensen nodig voor de OP!
Ketsheuvelquote:Op woensdag 17 april 2024 19:35 schreef Pisces29 het volgende:
Richting Breda
Ze wil de plaats niet noemen
Haai haaiquote:
Zwaar werk, een vakantie plannenquote:Op woensdag 17 april 2024 19:38 schreef Joop_W het volgende:
“Je moet echt gaan plannen dan!”
Welkom in het volwassen leven.
Die ene schijnhaai kwam toch uit Hoorn?quote:Op woensdag 17 april 2024 19:39 schreef DKUp het volgende:
Weer niet
Allemaal schijn haais
Allemaal uit het zuiden
Ja, op 1 na danquote:Op woensdag 17 april 2024 19:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Die ene schijnhaai kwam toch uit Hoorn?
Ah vandaar dat ik nooit kijkquote:Op woensdag 17 april 2024 19:40 schreef DKUp het volgende:
In Lang Leve De Liefde ook heel veel zuiden
Tijd om weer even OOSTED te worden dan.quote:Op woensdag 17 april 2024 19:40 schreef DKUp het volgende:
In Lang Leve De Liefde ook heel veel zuiden
Tijd voor wat inclusiviteitquote:Op woensdag 17 april 2024 19:43 schreef Gibson88 het volgende:
Dit lijkt mij een heel saaie avond te worden
Met de lijmrand zichtbaarquote:
Laaggeschoold is jong hokken en aan de babyquote:
Dat dusquote:Op woensdag 17 april 2024 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Met de lijmrand zichtbaar
Jammer dat niemand in de omgeving daar iets over zegt
Vindt haar sowieso een beetje iets viezigs hebben. Wat onverzorgd.quote:Op woensdag 17 april 2024 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Met de lijmrand zichtbaar
Jammer dat niemand in de omgeving daar iets over zegt
Heb je haar insta gevonden?quote:Op woensdag 17 april 2024 19:47 schreef NoCigar het volgende:
Ze komt uit Etten-Zeur, waarom wil ze dat niet zeggen?
Ja de rekening willen splitten was wel een hint en dan kwam hij met het om-en-om betalen.quote:Op woensdag 17 april 2024 19:47 schreef Gibson88 het volgende:
Ze voelt zich schuldig / gedwongen, wilde eigenlijk niet
Ja, splitten, het voorgesprek, haar houding.quote:Op woensdag 17 april 2024 19:47 schreef Gibson88 het volgende:
Ze voelt zich schuldig / gedwongen, wilde eigenlijk niet
Ja altijd zo dom dit. Dan maar beter direct zeggen "oh nee volgende keer hoeft niet, laten we gewoon splitten".quote:
Een opdringerige move die een beetje out of character leek.quote:Op woensdag 17 april 2024 19:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja de rekening willen splitten was wel een hint en dan kwam hij met het om-en-om betalen.
Mensen die geen hints oppakkenquote:Op woensdag 17 april 2024 19:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja de rekening willen splitten was wel een hint en dan kwam hij met het om-en-om betalen.
Maar dan is ze weer die botte trut.quote:Op woensdag 17 april 2024 19:49 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja altijd zo dom dit. Dan maar beter direct zeggen "oh nee volgende keer hoeft niet, laten we gewoon splitten".
Vaak wel. Maar ook obv gesprek vriendin op het toilet.quote:Op woensdag 17 april 2024 19:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Precies dat, zag dat vrij snel dat haar lichaamstaal boekdelen sprak.quote:Op woensdag 17 april 2024 19:49 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ja, splitten, het voorgesprek, haar houding.
Boeiend, nu heeft ze vooral zichzelf er mee.quote:Op woensdag 17 april 2024 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar dan is ze weer die botte trut.
Welk dier zat je aan te denken? Een trouwe hond?quote:Op woensdag 17 april 2024 19:50 schreef Joop_W het volgende:
Dierenliefhebber, gelukkig straalt hij iets rauw dierlijks uit
Een slapende Labrador van 16.quote:Op woensdag 17 april 2024 19:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Welk dier zat je aan te denken? Een trouwe hond?
Zullen veel vrouwen doen als een man zo aandringtquote:Op woensdag 17 april 2024 19:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Boeiend, nu heeft ze vooral zichzelf er mee.
En hij begon door het te proberen af te dwingen.
Schijnt zo te zijn inderdaadquote:Op woensdag 17 april 2024 19:52 schreef RipCity het volgende:
Lekker, sex met een ananas sapje.
Smaakt de sperma iig goed.
Potje voetbal, lekker inclusiefquote:Op woensdag 17 april 2024 19:52 schreef DKUp het volgende:
Als straf krijgen wij rond 20 uur voetballers?
Lolquote:Op woensdag 17 april 2024 19:50 schreef Joop_W het volgende:
Dierenliefhebber, gelukkig straalt hij iets rauw dierlijks uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |