abonnement Unibet Coolblue
pi_213226174
Hai,
Ik ben al een aantal maanden aan het proberen om af te vallen. Dit door veel in beweging te zijn. Ik merk alleen nog geen verschil, hierom zat ik er over na te denken om afslankproducten zoals afvalsoepen of fat burners aan te schaffen. Online zie ik veel verschillende aanboden, zoals <Knip>. Ik heb hier alleen echt geen verstand van. Ik wil graag iets aanschaffen wat echt werkt. Heeft er iemand ervaring en zou me wat tips of advies kunnen geven?

[ Bericht 4% gewijzigd door Jippie op 15-05-2024 12:28:08 ]
pi_213226209
je valt af door minder te eten en meer energie te verbruiken dan dat je binnen krijgt, al het andere is bullshit
pi_213226389
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2024 11:56 schreef bonanza8 het volgende:
je valt af door minder te eten en meer energie te verbruiken dan dat je binnen krijgt, al het andere is bullshit
Dit dus.

Eat less food, do more exercise.

Verder natuurlijk goed om kritisch te kijken naar hetgeen je eet. Sauzen etc zijn ech dikmakers.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_213226394
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2024 11:50 schreef fennevluik het volgende:
Dit door veel in beweging te zijn.
Wat doe je zoal op dagelijkse/wekelijkse basis?
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_213226428
Het enige dat echt werkt is je leefstijl aanpassen, dus geen tijdelijke dieten of afslankproducten. Die kunnen misschien tijdelijk werken maar als je er mee stopt en teruggaat naar je oude patroon komen de kilo's er weer aan.