SPOILER: Vorige bondgenoten (Maand 5)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij is dat langer dan een maand geleden. Was toch voor het likken van een hamburger?quote:Op maandag 15 april 2024 20:35 schreef chufi het volgende:
Wanneer had Sam dr 1eook al weer gekregen
Ja dat was idd langer geledenquote:Op maandag 15 april 2024 20:40 schreef Charmian het volgende:
[..]
Volgens mij is dat langer dan een maand geleden. Was toch voor het likken van een hamburger?
Volgens mij vervalt een gele kaart na 2 weken?quote:Op maandag 15 april 2024 21:50 schreef freaky40 het volgende:
Dubbel geel dus exit Sam incoming, eindelijk! Het is ook belachelijk dat ze brieven gaan proberen te jatten van iemand die hem eerlijk gepakt heeft, snapte Gerrit hierin wel. Is al eens eerder gebeurd dus er mag wel wat FairPlay in komen. Dat Sam hem bij Davey's plassertje pakte is gewoon een deug momentje van de Febo.
Wel jammer dat er nu andere bondjes zijn, Gerrit was lekker op dreef bij de Gieren. Zit dus nu bij die kansloze Vossen idioten.
Slaat nergens op. Dat is wat dat betreft anders dan in EJVJL, 2x rood was geel dus exit ongeacht welke week of maand.quote:Op dinsdag 16 april 2024 10:22 schreef KinKiJan het volgende:
Lijkt er dus op dat gele kaarten per cyclus zijn?
Dan zou iemand dus in de laatste paar dagen gewoon geel kunnen pakken en dan hop, nieuwe cyclus beginnen met weer een schone lei. Best krom.
Bij EJVJL vervielen de kaarten ook na een maandquote:Op dinsdag 16 april 2024 10:36 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Slaat nergens op. Dat is wat dat betreft anders dan in EJVJL, 2x rood was geel dus exit ongeacht welke week of maand.
Klopt. Anders lagen Zoë en die labiele vriendin van Martin er al lang uit. Die laatste moest alsnog weg, maar goed.quote:Op dinsdag 16 april 2024 15:09 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Bij EJVJL vervielen de kaarten ook na een maand
Pak gewoon een glas dan, maar neen, gewoon net als die andere janken om nietsquote:Op dinsdag 16 april 2024 20:12 schreef chufi het volgende:
Wat is die Rick of zo een zijiige gast ... Ik wil nu mn flesje want ik ga naar bed ... Grow up
Gerrit weer lekker nuchter vanuit zn bed liggend .. Ik ben de mijne ook kwijt ... (met andere woorden stel je niet zo aan)quote:Op dinsdag 16 april 2024 20:16 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Pak gewoon een glas dan, maar neen, gewoon net als die andere janken om niets
quote:Op dinsdag 16 april 2024 20:12 schreef chufi het volgende:
Wat is die Rick of zo een zijiige gast ... Ik wil nu mn flesje want ik ga naar bed ... Grow up
Of degenen die als een klein kind een fles verstoppen en weigeren terug te geven, moeten volwassen worden?quote:Op dinsdag 16 april 2024 20:16 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Pak gewoon een glas dan, maar neen, gewoon net als die andere janken om niets
dramaqueen dus ... Heb je je al opgegeven ?quote:Op dinsdag 16 april 2024 23:18 schreef Cirilico het volgende:
[..]
[..]
Of degenen die als een klein kind een fles verstoppen en weigeren terug te geven, moeten volwassen worden?
Gewoon met je tengels van mn spullen afblijven. Fatsoen en respect is niet zo moeilijk.
Ik had er zo een diefstalzaak van gemaakt en geprobeerd om strafpunten af te pakken.![]()
Ik ben moe, ik wil naar bed, ik heb het je al honderd keer gevraagd. Dus geef die fles gewoon terug.
Maar goed de bestolene is de slechterik...
Tokkie dus.quote:Op dinsdag 16 april 2024 23:20 schreef chufi het volgende:
[..]
dramaqueen dus ... Heb je je al opgegeven ?
Tis niet live.. en ook gescript , maar dat is allesquote:Op woensdag 17 april 2024 00:10 schreef Willewa het volgende:
Na Big Brother dit maar een kans gevenIs het het waard om alle afleveringen terug te bingen?
Dat sowieso!quote:Op dinsdag 16 april 2024 23:18 schreef Cirilico het volgende:
[..]
[..]
Of degenen die als een klein kind een fles verstoppen en weigeren terug te geven, moeten volwassen worden?
Gewoon met je tengels van mn spullen afblijven. Fatsoen en respect is niet zo moeilijk.
Ik had er zo een diefstalzaak van gemaakt en geprobeerd om strafpunten af te pakken.![]()
Ik ben moe, ik wil naar bed, ik heb het je al honderd keer gevraagd. Dus geef die fles gewoon terug.
Maar goed de bestolene is de slechterik...
Niet elke cyclus was interessant, maar alles achter mekaar kijken is vast leuk.quote:Op woensdag 17 april 2024 00:10 schreef Willewa het volgende:
Na Big Brother dit maar een kans gevenIs het het waard om alle afleveringen terug te bingen?
Een voordeel is dat je alle nutteloze opvulstukjes (en de vreselijke introquote:Op woensdag 17 april 2024 00:10 schreef Willewa het volgende:
Ja het heeft een gruwelijk effectquote:Op woensdag 17 april 2024 19:56 schreef KinKiJan het volgende:
Goeie zet wel, die bondjes door elkaar laten gooien, krijg je dit soort afspraken die niet nagekomen kunnen worden omdat bondjes uit meerdere mensen bestaan
ik ook niet, we gaan het zienquote:Op woensdag 17 april 2024 20:08 schreef spapaars het volgende:
Gouden brief, geen idee wat dat betekent.
Rest van de tijd gratis tandpastaquote:Op woensdag 17 april 2024 20:08 schreef spapaars het volgende:
Gouden brief, geen idee wat dat betekent.
Zijn die dwerghonden veilig met dat konijn in de buurt?quote:Op woensdag 17 april 2024 20:20 schreef KinKiJan het volgende:
Zit dat konijn veilig met die honden ?!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 april 2024 20:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zijn die dwerghonden veilig met dat konijn in de buurt?
En dan haalt het wel de uitzending rond koningsdag.quote:Op woensdag 17 april 2024 20:25 schreef chufi het volgende:
500 ¤ te besteden 3 dagen om met een plan te komen
en welk bondje begon gelijk over eten... XDquote:Op woensdag 17 april 2024 20:27 schreef Chanel5 het volgende:
Koningsdag gedoe
ieder bondje moet een koningsdag ding in elkaar draaien, mogen het er niet met elkaar over hebben
konden die dwerghonden hun baasje niet mee naar huis nemen?quote:Op woensdag 17 april 2024 20:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zijn die dwerghonden veilig met dat konijn in de buurt?
van alles ...quote:Op woensdag 17 april 2024 21:52 schreef TowtjeMar het volgende:
En wat had Sam nou te zeggen over de Serena? Met haar ‚babyneus‘? Tf
Ging er even op letten, maar het sloeg gewoon nergens op. Ze blijft vernieuwen in grappig zijn.. lolquote:
Dat vergat ik te zeggen, zou de opmerking kunnen verklaren. Waarschijnlijk is het vooral slordigheid van de editing en productie. Niet goed voor het vertrouwen van nieuwe deelnemers, streams kunnen dat redelijk voorkomenquote:Op donderdag 18 april 2024 00:16 schreef chufi het volgende:
We hebbben jammer genoeg geen streams ...
Zei Sam niet dat ie er een act van maakte of zo ?quote:Op donderdag 18 april 2024 01:17 schreef freaky40 het volgende:
Ja die Davey denkt dat hij 'god's gift for women' is, faalde ook bij LLDL al. Het is dus een kneus.
ja regie bepaalt nog steeds wat we iedereen horen zeggen...quote:Op donderdag 18 april 2024 02:14 schreef freaky40 het volgende:
Zou kunnen, ik volg dat kind echt niet met haar gezwam telkens.
Zou 't? Als je zo zeker van jezelf bent, dan stel je zulke vragen niet, lijkt mij dan.quote:Op donderdag 18 april 2024 01:17 schreef freaky40 het volgende:
Ja die Davey denkt dat hij 'god's gift for women' is
Dat is juist het tegenovergestelde van wat hij denktquote:Op donderdag 18 april 2024 01:17 schreef freaky40 het volgende:
Ja die Davey denkt dat hij 'god's gift for women' is, faalde ook bij LLDL al. Het is dus een kneus.
Als ergens op staat dat je er vanaf moet blijven ga je het niet te lijf met een bijl of wat dan ook.quote:
Ik zit met ongeloof te kijken.quote:Op donderdag 18 april 2024 20:12 schreef spapaars het volgende:
En nu die mini Bo, met vriendin en daar openlijk geilt op Chelsea.
Gewoon zorgen dat ze laatste worden, kunnen ze 'm er uit gooienquote:
Die is waarschijnlijk daar al geweest, en dan ziet ze de uitzending van vandaag.quote:Op donderdag 18 april 2024 20:29 schreef KinKiJan het volgende:
Die vriendin komt deze week ook nog op bezoek daar.
Die gast jong
Inderdaadquote:Op donderdag 18 april 2024 20:30 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die is waarschijnlijk daar al geweest, en dan ziet ze de uitzending van vandaag.
Waarschijnlijk studeert ie nog ... of wacht zolang kan nu toch niet meer !??quote:Op donderdag 18 april 2024 20:35 schreef spapaars het volgende:
En Gerrit is niets veranderd, hij praat nog steeds theatraal.
Ten eerste betwijfel ik of ze daar ooit echt mee is geweest. Er werd wel geflirt destijds in bb, maar maar meer is me niet bekend.quote:Op donderdag 18 april 2024 21:55 schreef freaky40 het volgende:
Is die Chelsea nog steeds met BB Danny van vorig seizoen eigenlijk?
Kindertjes die vragen worden overgeslagen.quote:Op vrijdag 19 april 2024 01:57 schreef ThijsTH het volgende:
Vraagje aan de dames hier: zouden jullie Davey doen?
Zijn vriendin is klaar met hem.quote:Op donderdag 18 april 2024 20:31 schreef Revanches het volgende:
Erger me kapot aan die Bo, wat een klein geniepig ratje die wanhopig stoer probeert te doen.
Die John is wel goed vernederlandst moet ik zeggen, niets Aziatisch meer in zich qua karakter, gewoon een zure botte boer.quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:01 schreef Cirilico het volgende:
Uggghhhh, niet wéér relatie-intriges.Ik vermoed dat Chelsea geilt op alle aandacht en niet meer dan dat. En ik hoef niet te zien hoe Bo vreemdgaat terwijl zijn vriendin langskomt.
Daar is Temptation Island voor.
Ik blijf me verder ergeren aan John. Dan dacht je dat Daan bazig was met een grote ego... Man man man. Wat een negatieve ziel.
En hoezo gaan de drie malloten hakken in dat piepschuim?Nou vraag ik mij af of de Febo ze probeerde uit te lokken of dat het blok daar met een goede reden stond.
quote:Op vrijdag 19 april 2024 10:58 schreef freaky40 het volgende:
Dat kwam in die videocall die hij met haar had niet naar voren.
De schijn dat het niet gescript is hebben ze wel tegen zich, nu er (nog) geen streams zijn bij de deze show. Niet dat dit niet gebeurd als de streams er wel zouden zijn maar dan kun je wel beter het perspectief plaatsen hoe iets gegaan is. Nu kunnen ze knippen en plakken wat ze willen zonder context. Dat is wat Robert gisteren nog zei zelfs over dat Bo/Chelsea verhaal, en dat stukje heeft zelfs de uitzending gehaald zonder edit.quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:07 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Ik ben een beetje klaar met die vooropgezette plannetjes en verhaallijnen. Als er weinig te beleven valt anders, doe dan meer opdrachten. Ga niet als productie dingen uitlokken of deelnemers casten die er overduidelijk voor andere redenen zitten of zelfs gevraagd zijn deel te nemen.. dan help je het programma zo op zeep. Of ze moeten beter casten als er alleen nog maar saaie mensen overblijven.
Groot gelijk ook.. ik mag hopen dat ze de eer aan zichzelf houdt en niet naar de loods gaat..quote:
Dat zou dus ergens vorige week geweest moeten zijn dat ze daar naar toe had gegaan. We zitten nu met de uitzending op zondag/maandag vorige week/deze week, maar blijkbaar is ze niet gegaan dan.quote:Op vrijdag 19 april 2024 13:01 schreef lojanda het volgende:
[..]
Groot gelijk ook.. ik mag hopen dat ze de eer aan zichzelf houdt en niet naar de loods gaat..
En hoe die tuinkabouter zichzelf te kijk zet.quote:Op vrijdag 19 april 2024 13:01 schreef lojanda het volgende:
[..]
Groot gelijk ook.. ik mag hopen dat ze de eer aan zichzelf houdt en niet naar de loods gaat..
Ik hou het bij waar ze zitten in de week er voor, ben af en toe de draad kwijt op welke dag van de week ze nu zitten maar volgens mij zitten ze nu op zondag/maandag. Vandaag begint de uitzending met afgelopen maandag. Je merkt meestal dat ze in een weekend zitten als er geen opdrachten hebben of dat er familie komt. Vorige week zaterdag hadden ze die Nederlandse avond met die volkszanger waarvoor ze een groepsopdracht hebben gespeeld vorige week.quote:Op vrijdag 19 april 2024 13:21 schreef Chanel5 het volgende:
Zo verwarrend zoveel dagen verschil tussen live en uitzending.
De enige reden dat dat blok daar stond is om dit uit te lokken. Dat was wel duidelijk en volgens mij ook wat de voice over bevestigdequote:Op vrijdag 19 april 2024 11:01 schreef Cirilico het volgende:
Nou vraag ik mij af of de Febo ze probeerde uit te lokken of dat het blok daar met een goede reden stond.
Ze hadden de opdracht bewust zo makkelijk gemaakt, volgens mij stond de zanger al geboekt..quote:Op vrijdag 19 april 2024 13:41 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik hou het bij waar ze zitten in de week er voor, ben af en toe de draad kwijt op welke dag van de week ze nu zitten maar volgens mij zitten ze nu op zondag/maandag. Vandaag begint de uitzending met afgelopen maandag. Je merkt meestal dat ze in een weekend zitten als er geen opdrachten hebben of dat er familie komt. Vorige week zaterdag hadden ze die Nederlandse avond met die volkszanger waarvoor ze een groepsopdracht hebben gespeeld vorige week.
Dat heeft ze dan goed gedaan. Wat een vies ventje is dat..quote:Op vrijdag 19 april 2024 13:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat zou dus ergens vorige week geweest moeten zijn dat ze daar naar toe had gegaan. We zitten nu met de uitzending op zondag/maandag vorige week/deze week, maar blijkbaar is ze niet gegaan dan.
Idd.. wat een kneusquote:Op vrijdag 19 april 2024 13:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
En hoe die tuinkabouter zichzelf te kijk zet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op vrijdag 19 april 2024 18:20 schreef KinKiJan het volgende:
Dat schuimblok had dus wel een ander doel. Dubbele 'TV-maak-bonus' voor dat ding dusHuh?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij kan niet eens zijn tanden poetsen ze hebben nietsquote:
Dat is het spel.quote:Op vrijdag 19 april 2024 19:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij kan niet eens zijn tanden poetsen ze hebben niets
Dat is waar. Maar ik vind het zonder eten laten zitten niet oke.quote:
Geloof er niets van dat ze daar zonder eten komen te zitten.quote:Op vrijdag 19 april 2024 20:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar ik vind het zonder eten laten zitten niet oke.
We kunnen natuurlijk niet alles zien. Buiten beeld kan veelquote:Op vrijdag 19 april 2024 20:08 schreef spapaars het volgende:
[..]
Geloof er niets van dat ze daar zonder eten komen te zitten.
En dat gebeurt ook, denk ook dat veel ideeën rechtstreeks van de productie komen, anders zouden ze de hele dag daar bankhangen.quote:Op vrijdag 19 april 2024 20:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We kunnen natuurlijk niet alles zien. Buiten beeld kan veel
Vraag mij ook echt af wat ze daar de hele dag doen.quote:Op vrijdag 19 april 2024 20:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
En dat gebeurt ook, denk ook dat veel ideeën rechtstreeks van de productie komen, anders zouden ze de hele dag daar bankhangen.
Een potentiële stalker is het.quote:
Ja je wilt wel een beetje een actief tv-programma. Anders krijg je weer die geacteerde speeddates elke maand. Als je daar weken zit 24 uur per dag slaat de verveling al snel toe als een opdracht het hoogtepunt van de dag is en je moet wachten op een volgende opdracht.quote:Op vrijdag 19 april 2024 20:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
En dat gebeurt ook, denk ook dat veel ideeën rechtstreeks van de productie komen, anders zouden ze de hele dag daar bankhangen.
Never nooit niet, zielig figuur. Sorry dat ik het zo verwoordt.quote:Op vrijdag 19 april 2024 01:57 schreef ThijsTH het volgende:
Vraagje aan de dames hier: zouden jullie Davey doen?
Ahhhh jammer voor z'n egoquote:Op vrijdag 19 april 2024 22:08 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
[..]
Never nooit niet, zielig figuur. Sorry dat ik het zo verwoordt.
Nee, die is volgende week zaterdag maar zal denk ik een week later op TV zijn, of ze doen of hebben net gedaan net of het Koningsdag is afgelopen week en wordt het volgende week vrijdag uitgezonden. Zou ook nog kunnen.quote:Op vrijdag 19 april 2024 23:34 schreef ThijsTH het volgende:
Waar slaat die Koningsdag thema in de uitzending eigenlijk op?
Hebben ze zich een week vergist ofzo?
Ehmmm.....het was vandaag toch op TV? En dus al een week geleden opgenomen. Ze hadden het dus allemaal 1 week later moeten doen. Nu opnemen en over een week op tv.quote:Op zaterdag 20 april 2024 01:17 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee, die is volgende week zaterdag maar zal denk ik een week later op TV zijn, of ze doen of hebben net gedaan net of het Koningsdag is afgelopen week en wordt het volgende week vrijdag uitgezonden. Zou ook nog kunnen.
Dat denk ik wel..quote:Op zaterdag 20 april 2024 04:11 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Ehmmm.....het was vandaag toch op TV? En dus al een week geleden opgenomen. Ze hadden het dus allemaal 1 week later moeten doen. Nu opnemen en over een week op tv.
Tenzij ze dit hele thema nog een week uitrekken, maar mag toch hopen van niet.....saai zeg
Nee dat was de stemming over wie het feest mag organiseren. Dat hebben ze afgelopen dinsdag opgenomen.quote:Op zaterdag 20 april 2024 04:11 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Ehmmm.....het was vandaag toch op TV? En dus al een week geleden opgenomen. Ze hadden het dus allemaal 1 week later moeten doen. Nu opnemen en over een week op tv.
Tenzij ze dit hele thema nog een week uitrekken, maar mag toch hopen van niet.....saai zeg
Daarom worden er ook steeds meer rariteiten bedacht. Zal binnenkort ook wel weer een opdracht van elke dagen komen, bijvoorbeeld wakker blijven. Dan heb je ook weer een halve week gevuld.quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:50 schreef Revanches het volgende:
Ik vond het leuker met de og bewoners.. Jorim, Daan etc. Nu voelt het meer als een Tokkie huis, er zijn weinig interessante of enigszins inhoudelijke gesprekken. Met de originele bewoners waren die gesprekken er wel meer naar mijn idee.
Yup. Men kan over de personen Jasmijn, Olivier, Jelle of Jennemie van mening verschillen, maar die waren 'met andere dingen bezig' dan bijvoorbeeld Sam, Bo, Nick en Chelsea.quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:50 schreef Revanches het volgende:
Ik vond het leuker met de og bewoners.. Jorim, Daan etc. Nu voelt het meer als een Tokkie huis, er zijn weinig interessante of enigszins inhoudelijke gesprekken. Met de originele bewoners waren die gesprekken er wel meer naar mijn idee.
Er is veel vraag naar livestreams en niet alleen hier, misschien dat ze ooit nog gaan zwichten. Ik zou het toejuichen. Dit soort TV programma's is zoveel beter met streams, het is eigenlijk verplicht.quote:Op zaterdag 20 april 2024 15:21 schreef Yasmin__x het volgende:
Blijft saai zonder livestreams. Denk dat ik het niet lang blijf kijken.
Ja en met streams zie je ook niet veel dat zag je wel aan BB alle spelen achter een SLquote:Op zaterdag 20 april 2024 15:21 schreef Yasmin__x het volgende:
Blijft saai zonder livestreams. Denk dat ik het niet lang blijf kijken.
Alles mag, die mindset moet er alleen uit.quote:Op zaterdag 20 april 2024 18:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en met streams zie je ook niet veel dat zag je wel aan BB alle spelen achter een SL
De tijden van streams kijken zoals we gewend zijn is voorbij
Niets mag meer
Nou inderdaad! Daar zat tenminste niveau in...quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:50 schreef Revanches het volgende:
De eerste lichting was bloedverziekend saai met die politiek correcte Daan met zijn dominee preekjes voor de groep. Alleen Jorrit maakte daar TV.quote:Op zondag 21 april 2024 08:20 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
Nou inderdaad! Daar zat tenminste niveau in...
Wat nu binnenkomt wil gewoon bekend worden en niet meer werken (lees: influencer worden )
En dan nog 104.000 met de herhaling later op de avond.quote:Op maandag 22 april 2024 11:01 schreef freaky40 het volgende:
De kijkcijfers van vorige week maandag:
Kijkdichtheid: 3,3 Marktaandeel: 11,6 Kijkcijfer: 545.000
Kijkcijfer Top 25 nr. 20. Mooie weekstart.
Ligt er natuurlijk aan wat het kost maar ik denk dat er zeker interesse voor is.quote:Op maandag 22 april 2024 17:41 schreef KinKiJan het volgende:
Talpa heeft nu die deal met Viaplay (SBS9 werd Viaplay TV) en daarmee nu dus ook een streamingplatform tot z'n beschikking. Zouden mensen bereid zijn Viaplay te nemen als daar streams van De Bondgenoten uitgezonden gaan worden?
Het ligt aan de kosten want Viaplay nu is zwaar, zwaar overpriced!quote:Op maandag 22 april 2024 17:41 schreef KinKiJan het volgende:
Talpa heeft nu die deal met Viaplay (SBS9 werd Viaplay TV) en daarmee nu dus ook een streamingplatform tot z'n beschikking. Zouden mensen bereid zijn Viaplay te nemen als daar streams van De Bondgenoten uitgezonden gaan worden?
quote:Op maandag 22 april 2024 18:04 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het ligt aan de kosten want Viaplay nu is zwaar, zwaar overpriced!
Let op dat vanaf 22 mei 2024 de prijs van uw Viaplay abonnement zal stijgen van ¤15,99/maand naar ¤17,99/maand.quote:Op maandag 22 april 2024 18:02 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk aan wat het kost maar ik denk dat er zeker interesse voor is.
Als je dat alleen doet voor stream van Bondgenoten is dat aan de dure kant.quote:Op maandag 22 april 2024 18:14 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[..]
Let op dat vanaf 22 mei 2024 de prijs van uw Viaplay abonnement zal stijgen van ¤15,99/maand naar ¤17,99/maand.
Ja, ik zou ook passen. De rest wat ze aanbieden interesseert me niet of is elders wel fatsoenlijk (F1 bijv.).quote:Op maandag 22 april 2024 18:16 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Als je dat alleen doet voor stream van Bondgenoten is dat aan de dure kant.
Ja dat, apart aanbieden.quote:Op maandag 22 april 2024 18:25 schreef freaky40 het volgende:
Dan moeten ze net als bij Videoland met diverse abonnement’s types komen. Maar anders gewoon via NZiet waar Talpa ook in zit.
Ja dat, films kijken we al ergens anders, F1 zijn we afgehaakt, dus zou alleen voor de Bondgenoten (RLS) zijn.quote:Op maandag 22 april 2024 18:17 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, ik zou ook passen. De rest wat ze aanbieden interesseert me niet of is elders wel fatsoenlijk (F1 bijv.).
Ze moeten toch de uitzendingen vullen hèquote:Op maandag 22 april 2024 19:48 schreef Chanel5 het volgende:
Zo flauw dat constant eten van elkaar pakken, wordt echt vervelend, kleuterklas gedoe.
Lekker voor hem, irritant ventje.quote:
Ik ben benieuwd. FF een ander gezicht kan wel lekker zijn.quote:Op dinsdag 23 april 2024 09:28 schreef spapaars het volgende:
Tooske Ragas vaste vervanger Jan Versteegh in De Bondgenoten
Strategie, teamwork, vriendschap en verraad: het blijkt een gouden combinatie. De realityshow De Bondgenoten boeit elke werkdag vanaf 19.45 uur op SBS6 een groot aantal trouwe kijkers.
Sinds de lancering is het marktaandeel in de belangrijkste doelgroep (25-59) bijna verdubbeld ten opzichte van vorige programma's en daarmee is De Bondgenoten het best bekeken programma in dit tijdslot op SBS6 in jaren. SBS6-host Tooske Ragas neemt begin mei twee weken lang de presentatie voor haar rekening. Zij neemt de honneurs waar als vaste presentator Jan Versteegh op vakantie is. Ook in de zomermaanden zal Tooske regelmatig te zien zijn.
[ afbeelding ]
https://www.broadcastmaga(...)h-in-de-bondgenoten/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |