Waarom zouden ze dat doen nadat een headhoncho van de RG is opgeblazen? Nu kunnen ze een tegenaanval verwachten. Bombardeer dan het complete vliegveld in puin. Wat ontplofte vliegtuigen maakt een tegenaanval lastiger en het maakt qua pr een veel betere indruk.quote:Op dinsdag 16 april 2024 18:09 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het is allemaal wat lastig in te schatten voor een amateur maar hier zou je uit op kunnen maken dat Iran een signaal heeft gegeven dat ze kunnen raken wat ze willen, zonder daadwerkelijk iets nuttigs te raken.
Nopequote:Op dinsdag 16 april 2024 15:47 schreef BMW1993 het volgende:
Denken jullie dat we over het hoogtepunt heen zijn van de escalatie tussen beide landen?
Schot voor de boeg?quote:Op dinsdag 16 april 2024 18:22 schreef Ulx het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat doen nadat een headhoncho van de RG is opgeblazen? Nu kunnen ze een tegenaanval verwachten. Bombardeer dan het complete vliegveld in puin. Wat ontplofte vliegtuigen maakt een tegenaanval lastiger en het maakt qua pr een veel betere indruk.
Daarmee zouden ze Rusland tegen de haren instrijken dat willen ze al twee jaar niet. Heeft schijnbaar te maken met Rusland in Syriequote:Op dinsdag 16 april 2024 14:56 schreef Cilantro het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als Isral nu wapens gaat leveren aan Oekrane.
Denk dat ze het wel durven, maar strategisch gezien is het gewoon niet slim.quote:Op dinsdag 16 april 2024 18:33 schreef Discombobulate het volgende:
Israel durft dus niet echt hard terug te slaan. Prima.
Wat zijn de strategische nadelen?quote:Op dinsdag 16 april 2024 18:35 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Denk dat ze het wel durven, maar strategisch gezien is het gewoon niet slim.
Dat is ook wat ik heb gehoord alleen is de situatie nu wel veranderd met de openlijke russische steun aan Iran.quote:Op dinsdag 16 april 2024 18:31 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Daarmee zouden ze Rusland tegen de haren instrijken dat willen ze al twee jaar niet. Heeft schijnbaar te maken met Rusland in Syrie
Iran kan echt wel heel wat terugdoen. En er is ook nog Hezbollah met 100k raketten en een flink leger.quote:Op dinsdag 16 april 2024 18:42 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Wat zijn de strategische nadelen?
Iran kan (lijkt 't) nauwelijks iets terugdoen en als ze Iran nu hard slaan zien Iran en de overige vijanden dat israel verdedigend en aanvallend heel sterk is. Hup, rammen die handel
Ben je gek, we beginnen pasquote:Op dinsdag 16 april 2024 15:47 schreef BMW1993 het volgende:
Denken jullie dat we over het hoogtepunt heen zijn van de escalatie tussen beide landen?
Ik denk niet dat Israel zich daar heel erg druk over gaat maken.quote:Op dinsdag 16 april 2024 18:31 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Daarmee zouden ze Rusland tegen de haren instrijken dat willen ze al twee jaar niet. Heeft schijnbaar te maken met Rusland in Syrie
Hezbollah durfde in oktober Hamas niet te helpen. Die speeches van die leider vergeten? Waarom zouden ze zich, nu Israel Hamas keihard heeft geraakt, dat nu wel ineens gaan doen? Waarom zou Hezbollah zich moeten laten vernietigen? Want als je denkt dat die een zachtere behandeling dan Hamas gaan krijgen mag je mij uitleggen waarom.quote:Op dinsdag 16 april 2024 19:30 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Iran kan echt wel heel wat terugdoen. En er is ook nog Hezbollah met 100k raketten en een flink leger.
Dat de-escalerende van de Amerikanen werkt ook echt voor geen meter. Waar is de tijd gebleven dat Amerika voor de goede zaak opkwam?quote:
Niet dat ik geloof dat gequote bericht op waarheid berust, maar uitgesloten is het niet.quote:Op dinsdag 16 april 2024 19:48 schreef Confetti het volgende:
[..]
Dat de-escalerende van de Amerikanen werkt ook echt voor geen meter. Waar is de tijd gebleven dat Amerika voor de goede zaak opkwam?
Landen die onderdeel uitmaken van het bekende as van het kwaad begrijpen alleen de taal van de dood.
"Isral durft ook niet hard terug te slaan blababla"quote:Op dinsdag 16 april 2024 19:38 schreef Ulx het volgende:
[..]
Hezbollah durfde in oktober Hamas niet te helpen. Die speeches van die leider vergeten? Waarom zouden ze zich, nu Israel Hamas keihard heeft geraakt, dat nu wel ineens gaan doen? Waarom zou Hezbollah zich moeten laten vernietigen? Want als je denkt dat die een zachtere behandeling dan Hamas gaan krijgen mag je mij uitleggen waarom.
Nee, met de Joden in Rusland.quote:Op dinsdag 16 april 2024 18:31 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
De meeste berichten: er is wel besloten wat er gaat gebeuren, maar nog niet wanneer, want de voorbereidingen zijn nog niet klaar.quote:
Steve geeft zijn publiek wat ze willen.quote:
Dat was de reden waarom Isral de VN resolutie niet wilde ondertekenen die Rusland veroordeelde voor de inval van Oekrane.quote:Op dinsdag 16 april 2024 19:34 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Israel zich daar heel erg druk over gaat maken.
Verwacht zelf niet al te veel eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 16 april 2024 20:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De meeste berichten: er is wel besloten wat er gaat gebeuren, maar nog niet wanneer, want de voorbereidingen zijn nog niet klaar.
Steve: "Breaking! Het kan elk moment los gaan!!"
Je kan het niet snel goed doen.quote:Op dinsdag 16 april 2024 19:50 schreef Perrin het volgende:
[..]
Niet dat ik geloof dat gequote bericht op waarheid berust, maar uitgesloten is het niet.
De zwakte van de VS en het afbrokkelen van Pax Americana gaat enkel leiden tot meer en meer escalatie. De dictators grijpen hun kans. Met onderhandelen en appeasement ga je dat niet afwenden, integendeel.
some ministers call for attack on sensitive sites inside Iranquote:
quote:Op dinsdag 16 april 2024 20:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
some ministers call for attack on sensitive sites inside Iran
Some, wat wil de rest dan, vraag je je af...?
Dat is inderdaad wat vele analisten aangeven. https://www.theguardian.c(...)ed-netanyahu-criticsquote:Op dinsdag 16 april 2024 18:09 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het is allemaal wat lastig in te schatten voor een amateur maar hier zou je uit op kunnen maken dat Iran een signaal heeft gegeven dat ze kunnen raken wat ze willen, zonder daadwerkelijk iets nuttigs te raken.
Klopt...quote:Op dinsdag 16 april 2024 22:01 schreef kurk_droog het volgende:
Als Isral iets gaat doen...en Iran blijft erbij dat ze dan weer reageren..dan stopt het dus niet.
Werd ook wel eens tijd.quote:
Lijkt me na dat gedoe van zaterdag toch wel logisch om je mensen op te roepen het land te verlaten? Noorwegen of all places zal echt niet nu ineens als eerste in de wereld informatie hebben dat Isral nu aan gaat vallenquote:
Blijkbaar is het reisadvies voor Iran al een tijdje op rood in Nederlandquote:Op dinsdag 16 april 2024 22:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Lijkt me na dat gedoe van zaterdag toch wel logisch om je mensen op te roepen het land te verlaten? Noorwegen of all places zal echt niet nu ineens als eerste in de wereld informatie hebben dat Isral nu aan gaat vallen
Ik ga niet zo lang zitten wachten. Of je gaat escaleren of je doet het niet.quote:Op dinsdag 16 april 2024 22:39 schreef TheFreshPrince het volgende:
Volgende week vieren ze Pesach in Isral, dus een tegenactie zal naar verwachting daarvoor of daarna zijn en niet in die week zelf. Goed punt?
Daarna inderdaad.quote:Op dinsdag 16 april 2024 22:39 schreef TheFreshPrince het volgende:
Volgende week vieren ze Pesach in Isral, dus een tegenactie zal naar verwachting daarvoor of daarna zijn en niet in die week zelf. Goed punt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |