Ik ook, hopelijk keert hij snel terugquote:Op maandag 10 juni 2024 19:27 schreef TLC het volgende:
Jammer hoor want ik vond hem een van de betere dj's tijdens de Top 2000
K3 is kinderlijk, maar wel tof. Binnen hun genre (kleuterpop) zijn ze gewoon veruit de beste. En het is tenminste eigen werk.quote:Op zondag 9 juni 2024 18:14 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
K3 deed op 2375 ook nog een deuntje in die categorie.
Ik was iets anders aan het zoeken en toen kwam ik dit tegen. Wie wil je verder nog dood hebben dit jaar?quote:Op donderdag 7 december 2023 10:30 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik bedacht me nog een nummer waar ik op had willen stemmen maar waar ik niet aan gedacht heb: Sebastian van Steve Harley & Cockney Rebel.
Volgende keer stem ik pas aan het einde van de stemweek. Zoveel platen vergeten dit jaar
De vriendin van Zanger Rinus, zou die nog een dodenbonusje opleverenquote:Op dinsdag 11 juni 2024 10:04 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik was iets anders aan het zoeken en toen kwam ik dit tegen. Wie wil je verder nog dood hebben dit jaar?
Nederland kennende maakt ze meer kans dan Marlena Shaw.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 10:23 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
De vriendin van Zanger Rinus, zou die nog een dodenbonusje opleveren
hardlyquote:Op woensdag 12 juni 2024 06:39 schreef peaceman het volgende:
Zou francoise nog kans maken op een comeback in de lijst?
Al een tijdje geen plekje meer op de keuzelijst, he. France Gall daarentegen wel en aangezien er wel vaker op de verkeerde Duncan of Old Town wordt gestemd weet je het nooit.quote:Op woensdag 12 juni 2024 06:39 schreef peaceman het volgende:
Er wordt heel vaak op de verkeerde Duncan gestemd, die staat zelfs in de lijst!quote:Op woensdag 12 juni 2024 08:13 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Al een tijdje geen plekje meer op de keuzelijst, he. France Gall daarentegen wel en aangezien er wel vaker op de verkeerde Duncan of Old Town wordt gestemd weet je het nooit.
Moeten ze t wel eerst draaien en dat is nog niet gebeurdquote:Op woensdag 12 juni 2024 06:39 schreef peaceman het volgende:
K geloof niet dat hardy een dergelijke fanschare achter zich heeft in nlquote:Op woensdag 12 juni 2024 09:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ach, Porcupine tree en Oos Joos stonden ook niet op high rotation vorig jaar
ze timede slecht..met Snollebolleke en voormalig anchorman een paar jaar geleden had ze kansquote:Op woensdag 12 juni 2024 10:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
K geloof niet dat hardy een dergelijke fanschare achter zich heeft in nl
Nah niet elk concert is n bonus toch? Dan zouden er heel veel moeten gaan stijgen. Bovendien weinig media-aandacht voorquote:Op vrijdag 14 juni 2024 08:06 schreef peaceman het volgende:
Doobie Brothers en The Eagles waren gisteren uitstekend, dus die zullen hier en daar wel wat gaan stijgen vermoed ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |