SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In het hele bestand komt de meestvoorkomende Suzan & Freek ook maar 6x voor. En bij Ed Sheeran ook maar 3 nummers die vaker dan 6x gekozen zijn. En 6 is ongeveer de groep tussen 1750 en 2000 in dit stemmenbestand.quote:Op woensdag 6 december 2023 22:08 schreef Tussle266 het volgende:
Je ziet ook wel dat de groepsdrukgeneratie in de telling ontbreekt. Geen van de Barbies, geen stofzuiger, het onvolprezen Cupido ontbreekt. Dat zal ongetwijfeld straks anders zijn.
Wat is Cupido nou weer?quote:Op woensdag 6 december 2023 22:08 schreef Tussle266 het volgende:
Je ziet ook wel dat de groepsdrukgeneratie in de telling ontbreekt. Geen van de Barbies, geen stofzuiger, het onvolprezen Cupido ontbreekt. Dat zal ongetwijfeld straks anders zijn.
Dat is ook wat ik eerder bedoelde met het probleem met het doen van voorspellingen op basis van openbare lijstjes. Buiten wat algemene trends kom je niet echt verder. Je weet gewoon dat er wat dingen ontbreken die wel gewoon gaan gebeuren bij de bekendmaking.quote:Op woensdag 6 december 2023 22:19 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
In het hele bestand komt de meestvoorkomende Suzan & Freek ook maar 6x voor. En bij Ed Sheeran ook maar 3 nummers die vaker dan 6x gekozen zijn. En 6 is ongeveer de groep tussen 1750 en 2000 in dit stemmenbestand.
Oh ja ach, 3x bankzitten was wel voldoende om eerlijk te zijnquote:Op woensdag 6 december 2023 22:22 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Stukje bankzitters naar de mensen toe.
Ik hoop eigenlijk op een soort Shawn Mendestafette-idee. Een van die drie zijn ze nu wel op uitgekeken en daar komt dan een andere voor terug. Maar dat zal wel te positief gedacht zijn.quote:Op woensdag 6 december 2023 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh ja ach, 3x bankzitten was wel voldoende om eerlijk te zijn
Ik denk dat je hier het probleem hebt dat het één fanclub is die de boel verziekt en het liefst 35x Bankzitters in de lijst stemt.quote:Op woensdag 6 december 2023 22:24 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk op een soort Shawn Mendestafette-idee. Een van die drie zijn ze nu wel op uitgekeken en daar komt dan een andere voor terug. Maar dat zal wel te positief gedacht zijn.
Waarom werkt Radio 2 mee aan die onzinquote:Op woensdag 6 december 2023 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat je hier het probleem hebt dat het één fanclub is die de boel verziekt en het liefst 35x Bankzitters in de lijst stemt.
Inderdaad, toch durf ik wel te zeggen dat Roller Coaster gaat dalen. Queen op 1 en Eagles op 2.quote:Op woensdag 6 december 2023 22:21 schreef Tussle266 het volgende:
Dat is ook wat ik eerder bedoelde met het probleem met het doen van voorspellingen op basis van openbare lijstjes. Buiten wat algemene trends kom je niet echt verder. Je weet gewoon dat er wat dingen ontbreken die wel gewoon gaan gebeuren bij de bekendmaking.
Dat is het volgens mij nog niet eens. Er zijn in die groep gewoon een paar machtige lolbroeken en de peer pressure doet de rest. De groepsdrukgeneratie is nog altijd kleiner dan de groep 35-55 in het stemmen, maar de dingen waar ze zich voor inzetten krijgen ze helaas wel gedaan om die reden.quote:Op woensdag 6 december 2023 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat je hier het probleem hebt dat het één fanclub is die de boel verziekt en het liefst 35x Bankzitters in de lijst stemt.
Het zou me weinig verbazen als Roller Coaster uit de top 10 zakt.quote:Op woensdag 6 december 2023 22:29 schreef bakkiestro het volgende:
[..]
Inderdaad, toch durf ik wel te zeggen dat Roller Coaster gaat dalen. Queen op 1 en Eagles op 2.
Dat is wel heel enthousiast. Als er 1 plekje af gaat, naar 3, dan is dat al heel wat.quote:Op woensdag 6 december 2023 22:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het zou me weinig verbazen als Roller Coaster uit de top 10 zakt.
Mijn gevoel zegt dat de hype er helemaal uit is inmiddels. Er zal wel een fangroep overblijven maar voor de top 10 heb je echt heel veel stemmen nodig.quote:Op woensdag 6 december 2023 22:34 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dat is wel heel enthousiast. Als er 1 plekje af gaat, naar 3, dan is dat al heel wat.
Oh ik zie nu pas dat dat zakken van 1 naar 2 al in 2021 was en hij dus vorig jaar stabiel is gebleven. Dat maakt de kans wel groter dat ie in de top 5 blijft staan.quote:Op woensdag 6 december 2023 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nee joh, die staat 'gewoon' weer top 5.
Uit de top 5 niet, denk ik.quote:Op woensdag 6 december 2023 22:35 schreef MTheBassman het volgende:
hoezo zou roller coaster dalen? #DurfTeVragen
Zou me zelf wel verbazen als die uit de top 5 geknikkerd wordt
Een plaat die al 4 jaar onafgebroken in de top 5 staat, waarvan 3 jaar bij de eerste 2, zou ik niet direct een hype noemen. Daar is gewoon een groot publiek voor en die uitvaart top 100 status blijft bovendien gewoon intact. Wat je wel al het hele jaar ziet, is dat al zijn verdere werk in andere lijstjes iets zakt. Dit was in april bij de koninklijke 500:quote:Op woensdag 6 december 2023 22:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Mijn gevoel zegt dat de hype er helemaal uit is inmiddels. Er zal wel een fangroep overblijven maar voor de top 10 heb je echt heel veel stemmen nodig.
Roller Coaster bleef echter overal vrij stabiel staan. Die verliest dus wel wat, maar ook weer niet zoveel. Dat het over 3 weken misschien wel een plaatsje kost, komt ook door wat de Stemlijstkoning zegt, Hotel California heeft wat hervonden momentum. Deels omdat er één dood is en deels door de afscheidstoer. Hotel California livevideo's staan al maanden in de YouTube top 100 naast de nederrappers en fabelvloggers. Mocht Fix You het gaspedaal al vinden, dan gaat die er ook voorbij, maar verder is er nog niet veel te vrezen voor de David Hasselhoff van Middelburg op dit moment.quote:Het is wel lekker dat dat hele oeuvre van Vera Danny er blijkbaar als een achtbaan doorheen wordt gejaagd op de eerste halve dag. Misschien is er nog hoop voor week 53.
Edit: vast niet.
Het is wat twijfelachtig, maar daar ging het inderdaad wel over. Het leek erop alsof Annemieke zich erover versprak gisteren. Maar dat kan ook verkeerd verstaan zijn.quote:Op donderdag 7 december 2023 09:59 schreef MielMonteur het volgende:
Welke was die eerste nieuwkomer nu? De bloedbus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |