abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 april 2024 @ 16:26:37 #226
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_213218289
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2024 16:15 schreef Perrin het volgende:

[..]
Een reactie op het doelgericht uitschakelen van Mohammad Reza Zahedi, een van de hoofdrolspelers in het contact tussen Iran en Hezbollah, dat samen met Hamas bijna non-stop Israël aanvalt. Beide partijen worden zeer intensief geholpen door Iran.

Misschien moet Iran eens stoppen met de hele tijd Israël aanvallen, indirect en nu ook direct? Of op zijn minst niet janken over dat ze de verdedigende partij zouden zijn. Stelletje schijnheilen.
Israel valt natuurlijk ook op allerlei manieren iran al jaren aan ivm het atoomprogramma...

Het is in feite al een eindeloze cirkel...
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  maandag 15 april 2024 @ 16:31:16 #227
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_213218354
quote:
2s.gif Op maandag 15 april 2024 16:26 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Israel valt natuurlijk ook op allerlei manieren iran al jaren aan ivm het atoomprogramma...

Kortom, er zit een concrete en logische reden achter. Men valt het land dus niet maar zo aan.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  maandag 15 april 2024 @ 16:32:24 #228
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_213218368
quote:
14s.gif Op maandag 15 april 2024 16:31 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Kortom, er zit een concrete en logische reden achter. Men valt het land dus niet maar zo aan. Andersom is dat een ander verhaal.
Dat Israël niet zo'n zin heeft dat Iran ook nog over kernraketten beschikt, kan ik me wel voorstellen ja.

Gerichte sabotage is wel van heel andere orde dan massale golven raketten en drones op een land afvuren of zoals Hamas laatst moordend door dorpen trekken.

[ Bericht 2% gewijzigd door Perrin op 15-04-2024 16:44:42 ]
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_213218388
De-escalatie verwachten van twee extreemrechtse regeringen die zichzelf bovendien afhankelijk hebben gemaakt van het voortduren van op zijn minst enige mate van conflict. Heb er weinig vertrouwen in.

Biden zou voor de nucleaire optie moeten gaan en openbaar moeten zeggen dat ze niet opnieuw helpen als Iran terugslaat na de tegenaanval. Al heeft dat ook weer zijn eigen nadelen.
  maandag 15 april 2024 @ 16:37:32 #230
38496 Perrin
pi_213218418
twitter
pi_213218419
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2024 16:32 schreef Perrin het volgende:

[..]
Dat Israël niet zo'n zin heeft dat Iran ook nog over kernraketten bechikt, kan ik me wel voorstellen ja.

Gerichte sabotage is wel van heel andere orde dan massale golven raketten en drones op een land afvuren of zoals Hamas laatst moordend door dorpen trekken.
En dit is een heel groot gevaar. Iran kon al die ballistische raketten afschieten omdat ze nog geen atoomwapens hebben. Als er 300 drones en raketten waren afgeschoten na de atoombom, dan hadden we vorige week een kernoorlog meegemaakt. Of ze nu met of zonder hadden willen schieten.
  maandag 15 april 2024 @ 16:54:19 #232
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_213218573
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2024 16:37 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
En dit is een heel groot gevaar. Iran kon al die ballistische raketten afschieten omdat ze nog geen atoomwapens hebben. Als er 300 drones en raketten waren afgeschoten na de atoombom, dan hadden we vorige week een kernoorlog meegemaakt. Of ze nu met of zonder hadden willen schieten.
Mwah dat is een beetje dezelfde angst die mensen hebben met Noord-Korea en Rusland.

Noord-Korea beschikt inmiddels waarschijnlijk over atoombommen, maar heeft ook nog steeds niet ZK weggevaagd, ookal dreigen ze er constant mee.

Atoombommen zijn vooral handig om mee te dreigen. Om daadwerkelijk te gebruiken niet echt.
pi_213218578
Bijzondere plottwist

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  maandag 15 april 2024 @ 16:56:29 #234
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_213218594
quote:
11s.gif Op maandag 15 april 2024 16:55 schreef Ali_boo het volgende:
Bijzondere plottwist

[ x ]
Totaal niet, S-A had zijn luchtruim al opengesteld voor de IDF zaterdag.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_213218605
quote:
2s.gif Op maandag 15 april 2024 16:54 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Mwah dat is een beetje dezelfde angst die mensen hebben met Noord-Korea en Rusland.

Noord-Korea beschikt inmiddels waarschijnlijk over atoombommen, maar heeft ook nog steeds niet ZK weggevaagd, ookal dreigen ze er constant mee.

Atoombommen zijn vooral handig om mee te dreigen. Om daadwerkelijk te gebruiken niet echt.
NK heeft ze getest, dus niet waarschijnlijk.

Je kan niet aan een raketlancering zien of er een nuke in zit. Israel had van een regime dat bij iedere gelegenheid zegt dat Israel weggevaagd moet worden moeten geloven dat het geen nucleaire aanval was. Ik vind dat onwaarschijnlijk en dan vliegen de bommen.
pi_213218644
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2024 16:56 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Totaal niet, S-A had zijn luchtruim al opengesteld voor de IDF zaterdag.
Dat heb ik dan gemist
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  maandag 15 april 2024 @ 17:01:36 #237
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_213218649
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2024 16:57 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Je kan niet aan een raketlancering zien of er een nuke in zit. Israel had van een regime dat bij iedere gelegenheid zegt dat Israel weggevaagd moet worden moeten geloven dat het geen nucleaire aanval was. Ik vind dat onwaarschijnlijk en dan vliegen de bommen.
In 1991 hadden de Amerikanen al de grootste moeite om Israël ervan te weerhouden een nuke op Saddam te mikken na die scuds.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_213218659
twitter
  maandag 15 april 2024 @ 17:05:36 #239
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_213218708
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2024 17:02 schreef Ali_boo het volgende:
[ x ]
ipv 1 gewonde, 2 gewonden?
  maandag 15 april 2024 @ 17:10:57 #241
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_213218727
quote:

[..]

Gast. Ik ben totaal niet voor Iran hier maar nukes gaan gooien zomaar. Dat is echt high fantasy.

Zelfs Rusland heeft nog geen nukes gegooid na honderden directe aanvallen in hun land. Kom op.

Sowieso betekend dat het einde van Iran, aangezien ze waarschijnlijk maar een handvol nukes hebben, max. Dus M.A.D. zou nooit werken voor hun.

Tevens zou de beurs ook meteen naar 0 schieten wereldwijd, en krijgen we waarschijnlijk een totaal andere wereldorde, maar dat terzijde.
  maandag 15 april 2024 @ 17:18:47 #242
38496 Perrin
pi_213218802
twitter

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 15 april 2024 @ 17:25:43 #243
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_213218867
twitter
pi_213218881
quote:
11s.gif Op maandag 15 april 2024 16:55 schreef Ali_boo het volgende:
Bijzondere plottwist

[ x ]
Niet zo heel verrassend, SA en Iran zijn rivalen zover ik me herinner.
"The enemy of my enemy is my friend" werkt al vele eeuwen.
pi_213218929
quote:
2s.gif Op maandag 15 april 2024 17:10 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Gast. Ik ben totaal niet voor Iran hier maar nukes gaan gooien zomaar. Dat is echt high fantasy.

Zelfs Rusland heeft nog geen nukes gegooid na honderden directe aanvallen in hun land. Kom op.

Sowieso betekend dat het einde van Iran, aangezien ze waarschijnlijk maar een handvol nukes hebben, max. Dus M.A.D. zou nooit werken voor hun.

Tevens zou de beurs ook meteen naar 0 schieten wereldwijd, en krijgen we waarschijnlijk een totaal andere wereldorde, maar dat terzijde.
Gast jij hebt meer vertrouwen in religekjes aan beide kanten dan ik heb.

We hadden het ook over het risico van extreem rechtse regeringen die geweld prediken en dus "iets" gewelddadigs moeten doen. MAD is dan net het hele probleem als er 300 onzekere raketten onderweg zijn vanuit Iran.
pi_213218941
quote:

[..]

Ik denk dat we wel kunnen veronderstellen dat Israel precies weet wat de status is van het Iraanse kernwapenprogramma.
pi_213219042
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2024 17:25 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Ik mis een aftellende klok. Zodat we weten wanneer het gaat gebeuren, we gezamenlijk kunnen aftellen en we eindelijk rustig op ons gemakje op de webcams kunnen gaan zien wat de doelwitten zijn
pi_213219197
quote:
2s.gif Op maandag 15 april 2024 16:26 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Worden daarbij ook Iraanse vrouwen verkracht en verminkt en Iraanse babies levend in ovens gesmeten en gebakken?
  maandag 15 april 2024 @ 17:55:51 #249
38496 Perrin
pi_213219214
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2024 17:42 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Ik mis een aftellende klok. Zodat we weten wanneer het gaat gebeuren, we gezamenlijk kunnen aftellen en we eindelijk rustig op ons gemakje op de webcams kunnen gaan zien wat de doelwitten zijn
twitter

Dat is 19:30 onze tijd..
pi_213219399
quote:
15s.gif Op maandag 15 april 2024 17:18 schreef Perrin het volgende:
[ x ]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar ging m'n koffie.

Motorists drive past a billboard showing named Iranian ballistic missiles, with text in Arabic reading "the honest [person's] promise" and in Persian "Israel is weaker than a spider's web", in Valiasr Square in central Tehran on April 15, 2024.

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')