abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213216499
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2024 12:44 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Dat lijkt me sterk.
Binnen 48 uur was het verhaal gisteren
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 15 april 2024 @ 13:00:23 #202
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympir:
pi_213216576
quote:
12s.gif Op maandag 15 april 2024 12:52 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Ja, en het verhaal was ook anderhalve week lang dat Iran 'nu echt' aan ging vallen. Gaat nog wel even duren :+

(en hopelijk komt het natuurlijk helemaal niet, maar dat spreekt voor zich)
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  maandag 15 april 2024 @ 13:07:37 #203
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_213216625
quote:

[..]
Welke bron? Ik heb enkel gezien dat Isral zei te reageren wanneer het hun het beste uitkomt.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_213216627
quote:

[..]
Maar volgens je X bericht moet het kabinet nog beraden.
Dan gaat het nog even duren.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_213216644
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2024 13:07 schreef Wantie het volgende:

[..]
Maar volgens je X bericht moet het kabinet nog beraden.
Dan gaat het nog even duren.
Zitten nu samen. Als er een klap op wordt gegeven kan het misschien vanavond al raak zijn. Ik hoop toch zo dat ze tot de-escalatie over willen gaan.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_213216680
Ik denk dat een oorlog met Iran misschien wel het beste is wat er kan gebeuren voor de mensen in Iran. Die zitten er al jaren op te wachten om bevrijd te worden van dat regime daar. Verder zou het voor de regio ook een opluchting zijn. Ik denk niet dat Iran in staat is om zichzelf erg goed te verdedigen, hoewel Rusland wel een probleem kan worden. Maar Rusland is elders natuurlijk al best druk. In elk geval zou een flinke oorlog in het Midden-Oosten de boel daar misschien eindelijk eens wat tot rust kunnen brengen. Ik ben ook van mening dat we dan de conflictregio's in het Midden-Oosten moeten koloniseren en onder westers bewind moeten plaatsen. Dat is de enige optie om daar langdurig democratie af te dwingen.
Mja
pi_213216694
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2024 13:14 schreef TAmaru het volgende:
Ik denk dat een oorlog met Iran misschien wel het beste is wat er kan gebeuren voor de mensen in Iran. Die zitten er al jaren op te wachten om bevrijd te worden van dat regime daar. Verder zou het voor de regio ook een opluchting zijn. Ik denk niet dat Iran in staat is om zichzelf erg goed te verdedigen, hoewel Rusland wel een probleem kan worden. Maar Rusland is elders natuurlijk al best druk. In elk geval zou een flinke oorlog in het Midden-Oosten de boel daar misschien eindelijk eens wat tot rust kunnen brengen. Ik ben ook van mening dat we dan de conflictregio's in het Midden-Oosten moeten koloniseren en onder westers bewind moeten plaatsen. Dat is de enige optie om daar langdurig democratie af te dwingen.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_213216706
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2024 13:00 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ja, en het verhaal was ook anderhalve week lang dat Iran 'nu echt' aan ging vallen. Gaat nog wel even duren :+

(en hopelijk komt het natuurlijk helemaal niet, maar dat spreekt voor zich)
Weet je het zeker :D

twitter

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_213216728
quote:
Het verleden leert dat je het kwaad het best zo snel en zo hard mogelijk moet bestrijden. Uitstel leidt alleen maar tot meer ellende. Er is haast geen schurkenstaat bekend dat niet zonder geweld op de knien is gekregen.

Toon ze geen genade.
pi_213216776
quote:
Het ene probleem vervang je door een ander probleem.
Is ook niet voor niets dat bijvoorbeeld Amerika er de handen vanaf trekt.

Zat in het verleden al een pro Westerse regering/regime (en de banden met Israel waren goed) maar dat wil de bevolking daar blijkbaar ook niet.
Worden ze boos dat de nationale cultuur / identiteit daar dan onder de lijden heeft.
Of ze worden ontevreden en gaan protesteren of zelfs over tot terrorisme om een willekeurige andere reden.

Populatie is zowat 90 miljoen blijkbaar.
Oftewel als de bevolking van het bewind af wil dan kunnen ze dat prima zelf wel regelen.
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 15 april 2024 @ 13:31:43 #211
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympir:
pi_213216796
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2024 13:18 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Weet je het zeker :D

[ x ]

[ x ]
Ja, en het verhaal was ook anderhalve week lang dat Iran 'nu echt' aan ging vallen. Dat duurde uiteindelijk ook langer.

Maar laten we natuurlijk vooral hopen dat het berhaupt niet gebeurt en Isral niet voor nog meer over en weer schieten gaat zorgen.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  maandag 15 april 2024 @ 13:34:28 #212
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_213216813
Vergis je niet, Iran is een gigantisch groot land wat ook nog heel veel bergen heeft, net als Afghanistan. Veel afgelegen streken, en vast opstandige regio’s, het is niet allemaal zoals in Teheran.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_213216852
quote:
Ik denk dat een oorlog met Iran misschien wel het beste is wat er kan gebeuren voor de mensen in Iran. Die zitten er al jaren op te wachten om bevrijd te worden van dat regime daar.
Een land met 3 keer t oppervlak van Frankrijk ga je niet van buitenaf bevrijden
pi_213217055
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2024 13:31 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ja, en het verhaal was ook anderhalve week lang dat Iran 'nu echt' aan ging vallen. Dat duurde uiteindelijk ook langer.

Maar laten we natuurlijk vooral hopen dat het berhaupt niet gebeurt en Isral niet voor nog meer over en weer schieten gaat zorgen.
Nu Iran een tegenreactie heeft gegeven, hoeven we echt niet weken meer te wachten voordat Isral iets terug gaat doen
pi_213217056
twitter
pi_213217064
Heel de wereld doet er alles om het conflict niet te laten uitbreiden. Fok!: Invasie van Iran.
pi_213217065
quote:
Dat dacht men ook bij Irak, Syri, Libi...

Maar dat pakte toch anders uit.
  maandag 15 april 2024 @ 15:13:50 #218
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_213217614
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2024 14:07 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dat dacht men ook bij Irak, Syri, Libi...

Maar dat pakte toch anders uit.
In iran wonen geen arabieren, maar perzen. Niet hetzelfde. En gezien de weerstand die de bevolking aldaar tegen de mullah's heeft, geef ik ze nog een redelijke kans.
pi_213217622
twitter
pi_213217711
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2024 15:15 schreef Ali_boo het volgende:
[ x ]
Iran begint bang te worden.
  maandag 15 april 2024 @ 15:30:11 #221
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_213217738
quote:
[ x ]
Tsja, dat komt nu een stuk minder serieus over als je aanval met 300 drones en raketten niet eens 1 dode heeft veroorzaakt lol.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  maandag 15 april 2024 @ 15:33:44 #222
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_213217769
quote:
[ x ]
Dat hadden ze dan maar moeten bedenken vr ze die gigantische aanval op Isral afvuurden.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  maandag 15 april 2024 @ 16:05:32 #223
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_213218047
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  maandag 15 april 2024 @ 16:06:19 #224
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_213218056
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2024 15:33 schreef Perrin het volgende:

[..]
Dat hadden ze dan maar moeten bedenken vr ze die gigantische aanval op Isral afvuurden.
Die "gigantische aanval" was nog altijd een reactie op...
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  maandag 15 april 2024 @ 16:15:04 #225
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_213218155
quote:
16s.gif Op maandag 15 april 2024 16:06 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Die "gigantische aanval" was nog altijd een reactie op...
Een reactie op het doelgericht uitschakelen van Mohammad Reza Zahedi, een van de hoofdrolspelers in het contact tussen Iran en Hezbollah, dat samen met Hamas bijna non-stop Isral aanvalt. Beide partijen worden zeer intensief geholpen door Iran.

Misschien moet Iran eens stoppen met de hele tijd Israël aanvallen, indirect en nu ook direct? Of op zijn minst niet janken over dat ze de verdedigende partij zouden zijn. Stelletje schijnheilen.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')