Waarschijnlijk dit pak dus ook op het podium in Malmöquote:
Ja, het is wel iconisch inmiddels. Maar.... Ik kan me ook een flink gepimpte versie ervan voorstellen.quote:Op maandag 15 april 2024 19:19 schreef Momo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dit pak dus ook op het podium in Malmö
Dat denk ik ook, alleen vraag me wel af of je je eigen cameraman mee mag nemen?! Zou me ergens verbazen.quote:Op maandag 15 april 2024 19:10 schreef Dave het volgende:
Vast al eerder gemeld, maar die on stage cameraman voor live beelden op de led screens was er in Stockholm ook weer bij, dus ze zijn vast aan het oefenen voor Malmö
Haha, "bookmakers, leave my kids out of this please!"quote:
Het gaat dan wel om beelden voor de visuals, denk ik. Dat is dan gewoon onderdeel van de act. Dus moet kunnen volgens mij.quote:Op maandag 15 april 2024 19:41 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, alleen vraag me wel af of je je eigen cameraman mee mag nemen?! Zou me ergens verbazen.
Ah ja, dat zou natuurlijk ook gewoon kunnen.quote:Op maandag 15 april 2024 20:02 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Het gaat dan wel om beelden voor de visuals, denk ik. Dat is dan gewoon onderdeel van de act. Dus moet kunnen volgens mij.
Ik weet niet of Joost zelf echt dat Europapa dansje gaat doen bij refreinen. Als je ook nog goed wil zingen/rappen, kan dat teveel zijn.quote:Op maandag 15 april 2024 20:07 schreef d_elise het volgende:
Dan blijven er precies nog vier plekken over voor dansers/hakkers
Ik denk het eigenlijk wel, hij heeft immers met die headset geoefend. Dat kan natuurlijk ook een trollactie zijn, maar ik zou het wel logisch vinden als hij dat tiktok-dansje ook op het podium doet. In het kader van de marketing.quote:Op maandag 15 april 2024 20:13 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik weet niet of Joost zelf echt dat Europapa dansje gaat doen bij refreinen. Als je ook nog goed wil zingen/rappen, kan dat teveel zijn.
Ahhh echt tof. Die klikken volgens mij heel goed. Toffe man is het ook echt, die Dons. Hij komt heel kalm en wijs over in interviews maar is regelmatig ook zo speels als een kind. Leuk.quote:Op maandag 15 april 2024 20:18 schreef Em31 het volgende:
Instastory van Dons, leuk om dit soort dingen te zien.![]()
https://www.instagram.com(...)gsh=emQyNW4xa21hZ3hx
Ik vind het niet echt wat, dan wordt het precies die rommelige act waar ik bang voor ben. Maar ik trust de process, wie weet wordt het wel heel tof gedaan enzo.quote:Op maandag 15 april 2024 20:02 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Het gaat dan wel om beelden voor de visuals, denk ik. Dat is dan gewoon onderdeel van de act. Dus moet kunnen volgens mij.
Maar dat is ook zijn stijl he, als je een heel strak gelikte staging verwacht... dat gaat hij niet doen natuurlijk.quote:Op maandag 15 april 2024 20:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het niet echt wat, dan wordt het precies die rommelige act waar ik bang voor ben. Maar ik trust de process, wie weet wordt het wel heel tof gedaan enzo.
Voor het ESF verwachtte ik dit wel.quote:Op maandag 15 april 2024 20:32 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Maar dat is ook zijn stijl he, als je een heel strak gelikte staging verwacht... dat gaat hij niet doen natuurlijk.
Komt super sympathiek over inderdaadquote:Op maandag 15 april 2024 20:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ahhh echt tof. Die klikken volgens mij heel goed. Toffe man is het ook echt, die Dons. Hij komt heel kalm en wijs over in interviews maar is regelmatig ook zo speels als een kind. Leuk.
quote:Op maandag 15 april 2024 20:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ahhh echt tof. Die klikken volgens mij heel goed. Toffe man is het ook echt, die Dons. Hij komt heel kalm en wijs over in interviews maar is regelmatig ook zo speels als een kind. Leuk.
Bij EIC deed hij kleine stukjes van dat dansje! Zo veel als kon met microfoon in hand haha. Zie bv deze story:quote:Op maandag 15 april 2024 20:13 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik weet niet of Joost zelf echt dat Europapa dansje gaat doen bij refreinen. Als je ook nog goed wil zingen/rappen, kan dat teveel zijn.
quote:Op maandag 15 april 2024 20:37 schreef Em31 het volgende:
[..]
Komt super sympathiek over inderdaadGun het 'm erg om te kwalificeren ook.
Hier ook nog bij Nemo erbij
[ afbeelding ]
Hahaha ja zie!quote:
Ook rommeligheid kun je stileren hoor. Over elke seconde van de act is nagedacht. Daar kun je gerust vanuit gaan.quote:Op maandag 15 april 2024 20:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het niet echt wat, dan wordt het precies die rommelige act waar ik bang voor ben. Maar ik trust de process, wie weet wordt het wel heel tof gedaan enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |