Interessant, voor deze mensen geen reden om te optimistisch te zijn verder (want ook geen Nederlanders) dus dat is wel een goed teken dan. Maar inderdaad, de jury’s zijn gewoon een groot vraagteken. Misschien vinden ze het einde ineens geweldig, misschien boeit het ze niets.quote:
quote:Op zondag 14 april 2024 22:39 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[ x ]
Niet alleen in NL een feestje
Zie dat ze op dit kanaal de optredens ook al uploaden!quote:Op zondag 14 april 2024 22:36 schreef d_elise het volgende:
Ik zie net dit interview van vandaag en de eerste vraag geeft misschien wel wat duidelijkheid over hoe Joost denkt over pre-parties. Uit zijn antwoord denk ik te halen dat Amsterdam een 'moetje' was van de Avrotros en dat hij Stockholm heeft toegevoegd omdat hij zag dat de pre-party in Madrid toch wel een positief effect had.
wtfquote:Op zondag 14 april 2024 22:39 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[ x ]
The "Official Remix" van Vieze Asbak en Gladde Paling. Oftewel, de meme-Techno/Drum & Bass remix.quote:
Ik zat er ook net aan te denken die is vast niet enthousiast morgen.quote:Op zondag 14 april 2024 22:52 schreef d_elise het volgende:
Wtf, echt een ongeleid projectiel haha, maar dan wel een die heel goed weet wat hij doet.![]()
Ben benieuwd wat Aran hierover te zeggen heeft
Hardcore, stukje breakcore, alles komt voorbij. Leuk.quote:Op zondag 14 april 2024 22:39 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[ x ]
Heerlijk ditquote:Op zondag 14 april 2024 22:39 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[ x ]
Dat dacht ik ook. En voor sommigen is de gewone versie al heel wat.quote:Op zondag 14 april 2024 23:01 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Je zou maar in de zaal staan en de gewone versie verwachten en dan gaat ineens die beat erin
Niet.quote:Op zondag 14 april 2024 23:01 schreef Momo het volgende:
In die zaal doen ze vooral veel klassieke muziek en jazz. Die barman weet ook niet wat hem overkomt
Ik zie vooral mensen meedoen en juichen dus ze lijken positief verrast te zijn.quote:Op zondag 14 april 2024 23:01 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Je zou maar in de zaal staan en de gewone versie verwachten en dan gaat ineens die beat erin
Geweldigquote:Op zondag 14 april 2024 23:01 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Daar moeten we naartoe, een hoge latquote:Op zondag 14 april 2024 23:14 schreef d_elise het volgende:
Ik heb nu al medelijden met NL inzendingen de komende jaren. Wat ligt de lat hoog![]()
Sinds Anouk gaan we lekker maar er kan uiteraard meer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |