Wel makkelijk om te herkennen, dat kan niet missen.quote:Op zondag 14 april 2024 16:26 schreef WAvanBuren het volgende:
Als je zo fietst als Mauri zou het je toch eigenlijk verboden moeten worden om prof te worden.
Het is in elk geval niet saai.quote:Op zondag 14 april 2024 16:26 schreef WAvanBuren het volgende:
Als je zo fietst als Mauri zou het je toch eigenlijk verboden moeten worden om prof te worden.
Die voelt zich primaquote:Op zondag 14 april 2024 16:29 schreef WAvanBuren het volgende:
Tsjeu spring even achteloos over en bidonnetje.
Visbeek heeft Visma aandelen?quote:Op zondag 14 april 2024 16:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
Al die lui van Intermarche die niks doen
Die had z'n weekprijs al binnen kunnen hebbenquote:Op zondag 14 april 2024 16:31 schreef DIJK het volgende:
[..]
Rijden voor van de berg is wel opmerkelijk ja
Wel logisch.quote:Op zondag 14 april 2024 16:31 schreef DIJK het volgende:
[..]
Rijden voor van de berg is wel opmerkelijk ja
Leo zelf nog niet gesignaleerd?quote:Op zondag 14 april 2024 16:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Motor zit op 5 meter.
Amstel Gold Race levert altijd
Jullie zijn aan het zoekenquote:Op zondag 14 april 2024 16:36 schreef H.Vviv het volgende:
Dit is schandalig wat de motoren hier doen.
Je bent luxeknecht of je bent het niet.quote:Op zondag 14 april 2024 16:37 schreef wimderon het volgende:
Dommekracht Tiesj gaat tot aan de finish mee blijven draaien hè?
Tiesj Pollitquote:Op zondag 14 april 2024 16:37 schreef wimderon het volgende:
Dommekracht Tiesj gaat tot aan de finish mee blijven draaien hè?
Met een ronde voorsprong over de meet.quote:Op zondag 14 april 2024 16:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Tiesj die vol blijft overnemen. Ik zou hem, Kung en Politt graag een keer met z'n drieën vooraan zien.
Die gaan bakkeleien over wie met de snufferd in de wind mag zitten.quote:Op zondag 14 april 2024 16:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Tiesj die vol blijft overnemen. Ik zou hem, Kung en Politt graag een keer met z'n drieën vooraan zien.
wowquote:Op zondag 14 april 2024 16:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De motor rijdt er echt continu 10 meter voor, dat kan toch helemaal niet jongons.
Pidcock, Hirschi, Benoot of Vansevenant.quote:Op zondag 14 april 2024 16:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Pidcock verzamelt een veel te groot palmares. Maar goed, HGHirschi was ook niets geweest.
Als MauriN1Fan had ik dat heel leuk gevonden, maar Mauri reed niet om te winnen.quote:Op zondag 14 april 2024 16:44 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Pidcock, Hirschi, Benoot of Vansevenant.
Nee, doe dan maar Pidcock.
quote:Op zondag 14 april 2024 16:44 schreef Marcoss het volgende:
Joris geeft commentaar alsof het de sprint was om plek 12 in een criterium
Niet luisteren naar Jeroen en Jipquote:Op zondag 14 april 2024 16:45 schreef franklop het volgende:
Jeetje wat een doodsaai commentaar van Joris bij de finish. Die had waarschijnlijk alleen tekst voor Mathieu klaarliggen
teveel teleurstelling dat Matje niet voorin zat. Of teveel commentaar gehad dat ie normaal zo luid praat?quote:Op zondag 14 april 2024 16:44 schreef Marcoss het volgende:
Joris geeft commentaar alsof het de sprint was om plek 12 in een criterium
Toch leuk hoe zogenaamde slimme jongens echt nul koersinzicht hebben.quote:Op zondag 14 april 2024 16:45 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als hij dat niet doet wint hij de sprint wellicht ook nog
Liever Mauri of Tiesj.quote:Op zondag 14 april 2024 16:44 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Pidcock, Hirschi, Benoot of Vansevenant.
Nee, doe dan maar Pidcock.
Te vroeg in mn FPCL team gehadquote:
Dat idee had ik dan weer niet, als je ziet hoe hij op de Cauberg nog even zo'n gat dicht zonder moeite te doen.quote:
Ja knap. Had de groep nog wel dichter kunnen komenquote:Op zondag 14 april 2024 16:49 schreef wimderon het volgende:
Van den Berg ook nog teruggekomen na die val en 11e geworden.
Om dan op minuten gereden te worden door Pogacar.quote:Op zondag 14 april 2024 16:52 schreef Arcee het volgende:
Voor MvP hoefde dit niet per se. Hij spaart liever krachten voor het veel prestigieuzere LBL.
Dat zou zeker kunnen.quote:Op zondag 14 april 2024 16:53 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Om dan op minuten gereden te worden door Pogacar.
Sterk overwegende niet eens te gaan kijken. Dat wordt net zo saai als Roubaix.quote:Op zondag 14 april 2024 16:53 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Heel veel betere (fitte) renners hebben ze daar toch ook niet?quote:Op zondag 14 april 2024 16:47 schreef wimderon het volgende:
Matthews heeft de pelotonsprint gewonnen. Maar ja, hij krijgt Jan Maas en co. als ploegmaats mee.
Die duw je gewoon aan het begin van de etappe een greppel in.quote:Op zondag 14 april 2024 16:53 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Vanaf waar verwacht je dat hij vertrekt volgende week?quote:Op zondag 14 april 2024 16:54 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Sterk overwegende niet eens te gaan kijken. Dat wordt net zo saai als Roubaix.
Knakworsten zaten er ook nog met drie man, Intermarché nog met Braet én Rota.quote:Op zondag 14 april 2024 16:51 schreef franklop het volgende:
[..]
Ja knap. Had de groep nog wel dichter kunnen komen
Al hadden ze vooraan dan ook anders gereden
Hebben de Nederlandse rommel vorig jaar ingeruild voor Matsport.quote:Op zondag 14 april 2024 16:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Heel apart dat we al een uitslag hebben. Is er dan helemaal niets meer heilig?
Keurig 28e geworden in het pelotonnetje!quote:
Karl is er boos over.quote:Op zondag 14 april 2024 16:59 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hij wilde er niet over beginnen, maar begon er toch over.
quote:
Beide proleten ook, het zou zomaar kunnen!quote:Op zondag 14 april 2024 17:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[ x ]
Is dit Tom Pidcock of Willem-Alexander?
Toch lullig, even scherp uit de hoek willen komen en dan struikelen over je woorden.
Engelsen hebben ook van zulke kutwoorden om over te struikelen.quote:Op zondag 14 april 2024 17:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[ x ]
Is dit Tom Pidcock of Willem-Alexander?
Toch lullig, even scherp uit de hoek willen komen en dan struikelen over je woorden.
Dat is wel waar, ik stel voor dat we wereldwijd met z'n allen Nederlands gaan spreken.quote:Op zondag 14 april 2024 17:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Engelsen hebben ook van zulke kutwoorden om over te struikelen.
Of Fries?quote:Op zondag 14 april 2024 17:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat is wel waar, ik stel voor dat we wereldwijd met z'n allen Nederlands gaan spreken.
Een exacte kopie van de afgelopen twee jaar zie ik in mijn glazenbol.quote:Op zondag 14 april 2024 16:57 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Vanaf waar verwacht je dat hij vertrekt volgende week?
Niet iedereen mag Fries pratenquote:
Vind dat altijd maar een bijzondere rubriek. We rijden niet, want we hebben iemand met 0,01% kans om te winnen voorzin zitten.quote:Op zondag 14 april 2024 16:58 schreef wimderon het volgende:
[..]
Knakworsten zaten er ook nog met drie man, Intermarché nog met Braet én Rota.
En een Gregoire had Küng nog, Cosnefroy had Godon, Maar die gokten op de achtervolgende groep.
Inderdaad, dat is in principe een mooie kaart om te spelen. Maar je bent al snel je hand aan het overspelen.quote:Op zondag 14 april 2024 17:13 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Vind dat altijd maar een bijzondere rubriek. We rijden niet, want we hebben iemand met 0,01% kans om te winnen voorzin zitten.
Voor een 'anticipatie-editie' had nog een stuk minder kunnen uitvallen.quote:Op zondag 14 april 2024 17:15 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Toch een mooi podium voor de Gold Race. Drie absolute subtoppers.
Wat is een anticipatiegroepje in dezen? Pidcock wist dat die groep om de overwinning ging strijden iigquote:Op zondag 14 april 2024 17:13 schreef wimderon het volgende:
De sterkste renners zaten van voor, aldus Van der Poel. Terwijl het een anticipatiegroepje was.
Bijzonder allemaal weer. En dat terwijl EF all-in ging en je door hen te helpen serieus dicht was gekomen.quote:Op zondag 14 april 2024 16:58 schreef wimderon het volgende:
[..]
Knakworsten zaten er ook nog met drie man, Intermarché nog met Braet én Rota.
En een Gregoire had Küng nog, Cosnefroy had Godon, Maar die gokten op de achtervolgende groep.
Een anticipatiegroep is een groep die anticipeert om met voorsprong aan de sleutelpassages te kunnen beginnen, doorgaans omdat ze niet de kopman zijn of niet sterk genoeg zijn om daar mee te kunnen. Daar was Pidcock als outsider inderdaad een uitzondering op in dezen.quote:Op zondag 14 april 2024 17:17 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Wat is een anticipatiegroepje in dezen? Pidcock wist dat die groep om de overwinning ging strijden iig
Maar Matje doet sowieso niets meer voor de Keutenbergquote:Op zondag 14 april 2024 17:17 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Wat is een anticipatiegroepje in dezen? Pidcock wist dat die groep om de overwinning ging strijden iig
Of de sprint, waar Marijn nog 2e werd...quote:Op zondag 14 april 2024 17:27 schreef H.Vviv het volgende:
De kopgroep rijdt gewoon in een lastige fase van de wedstrijd weg met meerdere kopmannen van verschillende ploegen uit het peloton. De ploeg van Van der Poel niet sterk genoeg om te controleren en vooral Lidl-Trek heeft daar de slag gemist, ook al hadden ze Mollema mee voorin.
Had wel graag beelden gezien van het peloton op de Keutenberg.
Het is ook wel een beetje triest dat ze Herrada en Martin hier niet mee naar toe nemen en mannen voor het Vlaamse werk wel.quote:Op zondag 14 april 2024 17:59 schreef Pistolero het volgende:
Prachtige prestaties van Cofidis vandaag ook met 7x een DNF.
Gelukkig is de redding daar en willen ze Flip voor volgend jaar vastleggen.
Degradatie-technisch is het nog wel begrijpelijk dat ze Herrada en Martin puntjes laten sprokkelen in al die Franse koersen, maar een beetje triest is het wel.quote:Op zondag 14 april 2024 18:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het is ook wel een beetje triest dat ze Herrada en Martin hier niet mee naar toe nemen en mannen voor het Vlaamse werk wel.
"We hebben getoond dat we er als ploeg staan. Louis (Vervaeke, red.) was ook heel goed. We hebben ons weer laten zien als The Wolfpack."quote:Op zondag 14 april 2024 18:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
In de laatst rechte lijn kon ik niet van kop geraken. De groep kwam snel van achteren en dan moet je beslissen. Ik koos ervoor gewoon vol te sprinten van de kop. Ik ben nu vierde en dat is jammer, maar ik heb er alles aan gedaan.
Kijk een dom, Mauri.
Een koers winnen mag toch ook wel eens dit seizoen, zou je zeggenquote:Op zondag 14 april 2024 18:08 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Degradatie-technisch is het nog wel begrijpelijk dat ze Herrada en Martin puntjes laten sprokkelen in al die Franse koersen, maar een beetje triest is het wel.
Maar wie? Wat een stronthoop van een ploeg zeg. De klassieke vuilnisbak aan Belgen daar is ook oneindig.quote:Op zondag 14 april 2024 18:17 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Een koers winnen mag toch ook wel eens dit seizoen, zou je zeggen
Die transfers van al die Franse teams blijven elk jaar toch ook weer zo ongekend fascinerend heh.quote:Op zondag 14 april 2024 18:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar wie? Wat een stronthoop van een ploeg zeg. De klassieke vuilnisbak aan Belgen daar is ook oneindig.
Heeft gewoon een mooie erelijst in het tijdperk waar een aantal outliers de prijzen verdelen. AGR is duidelijk zijn koers, misstaat niet op de lijst van winnaars.quote:Op zondag 14 april 2024 17:22 schreef Dale__Cooper het volgende:
Pidcock is inderdaad enigszins overrated, maar je moet het wel nageven dat ie over het algemeen zijn kansen pakt als de tegenstand wat minder is.
Dan is het dus niet duidelijk.quote:Op zondag 14 april 2024 19:45 schreef Van_Poppel het volgende:
Mathieu duidelijk niet goed genoeg; of hij speelde een spelletje in aanloop naar LBL.
Dat had hij ook wel aan Pidcock of Hirschi over kunnen laten ja, maar dat had vast ook niks uitgemaaktquote:Op zondag 14 april 2024 19:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
Van Dongen woedend op Mauri, omdat ie het gat op Benoot dicht reed.
Nog wat meer Yara Kastelijn bekken erbij trekken was ideaal geweest voor Luik als het spel was.quote:Op zondag 14 april 2024 19:45 schreef Van_Poppel het volgende:
Mathieu duidelijk niet goed genoeg; of hij speelde een spelletje in aanloop naar LBL.
Het gelijk van de Belgen.quote:Op zondag 14 april 2024 20:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Het levensgevaarlijke Limburg eist ook een slachtoffer: we noteren meerdere gebroken botten voor JonBa.
Bij de Kanarieberg zal inmiddels wel een monument staan.quote:Op zondag 14 april 2024 20:31 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Qua valpartijen gingen de Belgische koersen wel lekker dit jaar ja
Waar was heuvelrenner Lafay?quote:Op zondag 14 april 2024 17:59 schreef Pistolero het volgende:
Prachtige prestaties van Cofidis vandaag ook met 7x een DNF.
Gelukkig is de redding daar en willen ze Flip voor volgend jaar vastleggen.
Slechts een voetnoot in de geschiedenis van de wedstrijd, terecht om deze gebeurtenis niet in beeld te brengen.quote:Op zondag 14 april 2024 21:20 schreef Dale__Cooper het volgende:
Skjelmose en Van Gils schijnbaar enigszins weggereden van het peloton op de Keuteberg, maar zich daarna weer terug laten zakken.
Ook bij Flanders Classic gaat er genoeg mis, maar hoop dat ze in ieder geval dit soort dingen ook overnemen. De ondergrens ligt erg laag.quote:Op zondag 14 april 2024 21:50 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Slechts een voetnoot in de geschiedenis van de wedstrijd, terecht om deze gebeurtenis niet in beeld te brengen.
Ieder jaar weer probeert de Gold Race een grotere grap van zichzelf te maken. Hebben ze eindelijk een werkende finishcamera, draait er een clown aan de knoppen in de regiewagen en is er een derny op het parcours geslopen om de kopgroep naar de streep te dragen.
Vraag me niet waarom ik dit weet, maar nog tijdens de wedstrijd zat hij bij L1 om te keuvelen met Van Vleuten en Knipperlicht.quote:Op zondag 14 april 2024 22:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
Waar was Leo? Heb hem erg gemist.
Dan had hij zelf nog kunnen gaan. Wordt iets lastiger als je het zelf dichtrijdt met de twee snelste mannen in je wiel.quote:Op zondag 14 april 2024 19:57 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat had hij ook wel aan Pidcock of Hirschi over kunnen laten ja, maar dat had vast ook niks uitgemaakt
Dat zal waarschijnlijk een herhaling zijn geweest. Leo zat gisteren gewoon in de koersdirecteur autoquote:Op zondag 14 april 2024 22:03 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Vraag me niet waarom ik dit weet, maar nog tijdens de wedstrijd zat hij bij L1 om te keuvelen met Van Vleuten en Knipperlicht.
bron: Limburger.nlquote:Na ongeval met motoragent en stilgelegde vrouwenkoers, beleeft organisator Roy Packbier hectisch uurtje: ‘Je weet ook: de mannen komen eraan’
Voerendaal - De vrouwenkoers van de Amstel Gold Race lag ruim een uur stil nadat een motoragent gewond was geraakt bij een botsing in Voerendaal. Voor Roy Packbier een uur vol schakelen, bellen en een nieuwe route uittekenen „Als organisator baal je hier zeker van, maar ik ben allang blij dat we nog 55 kilometer mooie koers hebben gehad.”
Roy Packbier, organisator van de Amstel Gold Race, zit in de auto vanuit startplaats Maastricht naar de finish in Valkenburg als hij over de koersradio hoort van een ongeluk op de Bergseweg in Voerendaal. Een motoragent, degene die voorop rijdt om iedereen te waarschuwen voor de vrouwenkoers die in aantocht is, is tegen een auto gebotst. De wedstrijd wordt stilgelegd, de vrouwen tegengehouden.
„De politie zei direct: we stoppen. Kunnen niet verder”, aldus Packbier. „Omdat de medische dienst bezig was, en ook omdat het een politieman betrof.” De agent werd overgebracht naar het ziekenhuis en maakt het inmiddels „naar omstandigheden goed en is aanspreekbaar.”
Packbier: „Je denkt eerst aan de betreffende agent, aan zijn veiligheid, maar moet daarna ook schakelen: hoe kunnen we de vrouwenkoers weer zo snel mogelijk op gang krijgen? Je pakt de tijdschema’s erbij en weet ook: de mannen komen eraan. Ik schakel dan constant tussen Leontien van Moorsel (koersdirecteur vrouwen red.) en Leo van Vliet (koersdirecteur mannen red.)”
Omleiden
Met de routekaart in de hand wordt in samenspraak met de landelijke eenheid van de politie besloten om rap dichterbij komende mannenpeloton om te leiden via Winthagen, zodat zij hun weg wél kunnen vervolgen. „Maar dat is een klein gehucht, die mensen zijn niet voorbereid om de komst van een wielerkoers. Er is altijd een groepje verkeersregelaars beschikbaar voor dit soort noodgevallen, die zijn direct daarheen gegaan. En tegen de ploegleiders heb ik gezegd: ‘instrueer jullie renners. We nemen een shortcut, maar ben voorzichtig’.”
Het probleem met de achteropkomende mannen is zo verholpen, maar dan… De vrouwen achter de mannen aan laten rijden, is geen optie, omdat de verkeersregelaars na de doorkomst van de mannen vlug moeten afsteken naar een plek verderop op het parcours om daar het verkeer tegen te houden. Als ze ook nog moeten wachten op de vrouwen, komen ze elders te laat.
„Je gaat dan kijken: wat zou de alternatieve route kunnen zijn? Het duurde best wel lang totdat de politie de weg weer vrijgaf. Logisch ook, en je wil de politieagenten ook even de tijd gunnen; een collega is net gewond geraakt. We hebben eerst nog gekeken om toch de Keutenberg nog mee te pikken, maar uiteindelijk toch besloten om ze direct naar de finish te laten komen.”
Scenario’
Naarmate de tijd verstrijkt, worden de opties schaarser, legt Packbier uit. „We hebben scenario’s klaarliggen om dit voor mekaar te boksen. Het is alleen de vraag welk scenario we dan uit de kast trekken, afhankelijk van het tijdstip en de locatie. Het voordeel van de Amstel is dat het veel draaien en keren is, waardoor het best makkelijk is om af te steken. Op deze manier kwamen we weer precies op schema, zodat we niet opnieuw in de knel konden komen met de mannen.”
De vrouwenkoers wordt hervat in de finishstraat, nadat ze geneutraliseerd binnendoor vanuit Voerendaal naar Valkenburg zijn gefietst. „Ik ben allang blij dat we nog 55 kilometer mooie koers hebben gehad. Als organisator baal je hier zeker van. Maar je weet ook: hoe goed je het ook kan organiseren en voorbereiden, een ongeluk zit in een klein hoekje. En dan moet je roeien met de riemen die je op dat moment hebt.”
Niet.quote:Op maandag 15 april 2024 11:04 schreef hhh38 het volgende:
Ik heb niets gezien, vanaf hoeveel km te gaan moet ik terugkijken?
Matige race?quote:Op maandag 15 april 2024 12:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niet.
Of als je het toch graag wil zien rond de 40-45.
Ik kan me vinden in de woorden van @Slobeend . De dames ( de finish) was wel genieten trouwens.quote:
Ik heb op zich wel genoten van de finale vanaf de top van de Eyserbosweg. Aantal verrassende namen vooraan en het bleef spannend tot het eind. Daar was ik wel aan toe na de solo's van Matje.quote:Op maandag 15 april 2024 11:04 schreef hhh38 het volgende:
Ik heb niets gezien, vanaf hoeveel km te gaan moet ik terugkijken?
Jeetje, ik vroeg me al waarom ik hem geen enkele keer in beeld had gezien. Leek net weer in vorm te komen in Baskenland.quote:Op maandag 15 april 2024 07:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
Only gaat voor het record sleutelbeen breken
3x je sleutelbeen breken in 8 maanden is wel oprecht knap. Dat lukt Kelderman niet eens.quote:Op maandag 15 april 2024 13:12 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Jeetje, ik vroeg me al waarom ik hem geen enkele keer in beeld had gezien. Leek net weer in vorm te komen in Baskenland.
In verhouding tot de grote wedstrijden die recent geweest zijn en wat ons in Luik en de Giro nog te wachten staat, was dit de race van het jaar.quote:
Leukere finale ja, maar race van het jaarquote:Op maandag 15 april 2024 15:33 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
In verhouding tot de grote wedstrijden die recent geweest zijn en wat ons in Luik en de Giro nog te wachten staat, was dit de race van het jaar.
Tenzij Pogacar ook besluit een paal of boom te koppen binnenkort worden de Giro, LBL en de Tour absolute verschrikkingen zoals we die zelden hebben gezien.quote:Op maandag 15 april 2024 15:34 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Leukere finale ja, maar race van het jaar.
Woensdag hebben we 2 geniale minuten!quote:Op maandag 15 april 2024 15:50 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Tenzij Pogacar ook besluit een paal of boom te koppen binnenkort worden de Giro, LBL en de Tour absolute verschrikkingen zoals we die zelden hebben gezien.
Dus in dat opzicht, spannender dan gisteren gaat het de komende maanden niet meer worden in een grote wedstrijd.
bron: Limburger.nlquote:Brabantse politie gaat ongeluk Amstel Gold Race onderzoeken
Voerendaal - De Forensische Opsporing Verkeer van de politie Oost-Brabant gaat de aanrijding tussen een personenauto en een politiemotor in Voerendaal onderzoeken. Daarbij werd een motoragent gewond naar het ziekenhuis gebracht.
Het ongeluk gebeurde zondag rond 11.00 uur op de Bergseweg in Voerendaal, alvorens de vrouwenkoers van de Amstel Gold Race richting Ubachsberg zou klimmen. De onderzoekers uit Brabant worden ondersteund door het Opsporing Team Verkeer Oost-Nederland om de objectiviteit te waarborgen, zo laat een woordvoerder van de politie weten. Terwijl het team uit Oost-Nederland zal praten met enkele getuigen, gaat de toedracht van het ongeval onderzocht worden door het team uit Brabant.
De motoragent die gewond raakte bij het ongeval is zondag naar het ziekenhuis gebracht. Volgens de woordvoerder gaat het om een Limburgse agent die de wielerkoers begeleidde. De motoragent maakt het naar omstandigheden goed en is aanspreekbaar.
Door de aanrijding werd de vrouwenkoers stil gelegd. Nadat de rensters ruim een uur stil hadden gestaan op het asfalt, werd de koers uiteindelijk geneutraliseerd herstart en verkort tot enkele lokale rondes rondom Valkenburg. De route van de mannenkoers werd door de aanrijding omgeleid.
Ik vind WP en de Mur fantastischquote:Op maandag 15 april 2024 16:03 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Woensdag hebben we 2 geniale minuten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net efkes anges
De vrouw omdat het moet.quote:Op dinsdag 16 april 2024 09:52 schreef Chiappucci het volgende:
Mooi fotoverslag, Sjoerd!
Roxane Kneteman en Rien van Horik verzorgde een prima ploegenpresentatie op de markt in Maastricht
Hier ben ik het trouwens niet helemaal mee eens. Roxane stond echt continu te stuntelen met de rennersnamen. Menig persoon met dyslexie had het beter gedaan denk ik.
Moet ook zeggen dat ik er niet heel veel van hebt gehoord. Heb voornamelijk bij motoren achter het stadhuis gestaanquote:Op dinsdag 16 april 2024 09:52 schreef Chiappucci het volgende:
Mooi fotoverslag, Sjoerd!
Roxane Kneteman en Rien van Horik verzorgde een prima ploegenpresentatie op de markt in Maastricht
Hier ben ik het trouwens niet helemaal mee eens. Roxane stond echt continu te stuntelen met de rennersnamen. Menig persoon met dyslexie had het beter gedaan denk ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |