Voor gewone mensen is dat logisch, maar je begrijpt ook wel dat de Koninklijke familie wel iets anders aan het hoofd heeft dat het voortdurend omdraaien van shampooflessen om de laatste restjes eruit te persen.quote:Op zondag 14 april 2024 15:15 schreef heywoodu het volgende:
In hoeverre is het bijzonder dat je je bijna lege shampoofles omdraait? Sowieso, de dop zit meestal bovenaan, dus is het toch logisch dat je hem omdraait om er überhaupt iets uit te krijgen?
Van de kringloop bedoel je? Leuk! Dan hebben de prinsesjes misschien wel eens oude kleren van mijn dochters aangehad. Die brengen we als ze eruit gegroeid zijn of er slijtage is ook altijd naar de kringloop! Zal de volgende keer eens opletten als ik ze zie!quote:Op zondag 14 april 2024 15:18 schreef maily het volgende:
Maxima geeft ook voor kleding het goeie voorbeeld; ze draagt weleens "oude" kleding, en/of haar dochters dtagen het.
Niks mis mee.
quote:geschreven door RTL Boulevard
Nee zij herdraagt haar eigen kleding.quote:Op zondag 14 april 2024 15:20 schreef LXIV het volgende:
[..]
Van de kringloop bedoel je? Leuk! Dan hebben de prinsesjes misschien wel eens oude kleren van mijn dochters aangehad. Die brengen we als ze eruit gegroeid zijn of er slijtage is ook altijd naar de kringloop! Zal de volgende keer eens opletten als ik ze zie!![]()
Mja hoeveel paar schoenen had zij ook alweer, 600?quote:Op zondag 14 april 2024 15:18 schreef maily het volgende:
Maxima geeft ook voor kleding het goeie voorbeeld; ze draagt weleens "oude" kleding, en/of haar dochters dtagen het.
Niks mis mee.
Ben je niet in de war met Imelda Marcos?quote:Op zondag 14 april 2024 15:24 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Mja hoeveel paar schoenen had zij ook alweer, 600?
Neeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zondag 14 april 2024 15:26 schreef maily het volgende:
[..]
Ben je niet in de war met Imelda Marcos?
Een beetje water erin, schudden en het is meer leeg dan normaal.quote:Op zondag 14 april 2024 15:15 schreef heywoodu het volgende:
In hoeverre is het bijzonder dat je je bijna lege shampoofles omdraait? Sowieso, de dop zit meestal bovenaan, dus is het toch logisch dat je hem omdraait om er überhaupt iets uit te krijgen?
Dat doe ik met de conditioner. Werkt prima.quote:Op zondag 14 april 2024 15:54 schreef Managarm het volgende:
[..]
Een beetje water erin, schudden en het is meer leeg dan normaal.
Die is gewoon gelul om goed voor de dag te komen. Die eten elke dag vers.quote:Op zondag 14 april 2024 15:15 schreef heywoodu het volgende:
Ik vouw ze zo in elkaar dat je van onderuit het laatste beetje er uit kan knijpen.quote:Op zondag 14 april 2024 16:33 schreef Gia het volgende:
Pakken yoghurt knip ik doormidden, als het bijna leeg is, voor het laatste beetje, want dat krijg je er niet uitgegoten.
Dat vind ik zo'n geklieder. Als ik het pak doormidden knip, hoef ik ook geen schaaltje vuil te maken; kan het zo uit het 'bakje' eten!quote:Op zondag 14 april 2024 16:48 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Ik vouw ze zo in elkaar dat je van onderuit het laatste beetje er uit kan knijpen.
We zullen maxima vragen wat het meest praktisch en efficiënt is. Zij is immers deskundige op dit gebied.quote:Op zondag 14 april 2024 16:54 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat vind ik zo'n geklieder. Als ik het pak doormidden knip, hoef ik ook geen schaaltje vuil te maken; kan het zo uit het 'bakje' eten!
Terug naar 1900, alles gewoon bijvullen.quote:Op zondag 14 april 2024 16:42 schreef halfway het volgende:
Eenmalige champoo flessen ed.zijn vanaf 2030 verboden
Dat wordt dus bijvullen in de winkel.
Gelukkig had ze een vader die helikopters charterde die als een boemerang functioneerden voor minder bedeelden en mensen die opkwamen voor mensenrechten. Die hebben geen gezicht meer. Die zijn een kopje kleiner gemaakt. Flikker op met dat gruwelijke koningshuis. Het zijn allemaal kleine zgn dommigheden. Maar had jij onder een andere naam de Elfstedentocht kunnen rijden zonder lid te zijn ? Heb je het geld om het armste land ter wereld een vakantiehuisje te kopen ? Had je een opa die fout was in de oorlog ? Buitenechtelijke kinderen heeft ? Steekpenningen aannam van een nationaal bedrijf. Schoot-ie lafhartig van korte afstand leeuwen en olifanten dood ? Ging jij op vliegvakantie naar Griekenland tijdens de lockdown ? Ben jij huisjesmelker die miljoenen verdient met het uitbuiten van studenten die een kamer zoeken. Terwijl je nichtje op staatskosten in Engeland gaat studeren ? Flikker op met heel die shit poppenkast. Spendeer geld aan de armen die kliekjes moeten vreten. Hef het koningshuis op. Het geld dat je daarmee overhoudt kun je mooi schenken aan het kankerfonds. Zodat er geen vrijwilligers langs de deur hoeven om geld in te zamelen.quote:Op zondag 14 april 2024 15:28 schreef Harvest89 het volgende:
Je moet als rijke stinkerds ook nooit dit soort uitspraken doen. Dat komt terug als een boemerang in je gezicht.
Een jaarvoorraad aan boodschappen? Het is nog meer.quote:Op zondag 14 april 2024 15:47 schreef Nyamuk het volgende:
De obsceen geklede olifant in de kamer is natuurlijk dat haar outfits een jaar voorraad boodschappen kosten.
Mensen die dit soort berichten de hemel in prijzen helpen met het graven van de kloof tussen arm en rijk.
En die overige 28 kledingstukken zullen ook wel niet van de kringloop komen.quote:Hoe kan het ook anders dat onze eigen koningin ook hoog in het lijstje staat. We spotten haar vaak met een nieuwe outfit en ze heeft, zoals we al weten, een luxe kledingsmaak. Ze droeg in 2020 83 nieuwe kledingstukken waarvan van 55 stuks de prijs bekend is. Voor die 55 stuks nieuwe kleding betaalde Máxima ¤ 49.008,63. https://www.jan-magazine.(...)nieuwe-kleding-2020/
quote:Wat de prijs was van Máxima's trouwjurk – met al dat handwerk? Om en nabij de 100.000 euro, wordt er gezegd.
https://www.harpersbazaar(...)werper-prijs-kosten/
Niks mis mee idd.quote:Op zondag 14 april 2024 15:18 schreef maily het volgende:
Maxima geeft ook voor kleding het goeie voorbeeld; ze draagt weleens "oude" kleding, en/of haar dochters dragen het.
Niks mis mee.
Ik zie bij Willem-Alexander eigenlijk vooral een man die het spel meespeelt. Het gewone volk interesseert hem niets, hij staat er niet graag tussen, maar hij doet alsof. Ik denk dat Willem-Alexander er in zijn hart doodmoe van wordt.quote:Op maandag 15 april 2024 12:49 schreef Beathoven het volgende:
Ik ben geen oranje fanaat, maar vind dat we een zeer leuk koningshuis hebben. De koning die je als piloot kan krijgen op een lijnvlucht en supporters van Feyenoord heeft gevlogen. Hoe benader- en dienstbaar wil je het hebben.
Maxima begeeft zich inderdaad gemakkelijk tussen de mensen. Vermoedelijk heeft ze er ook wel lol in.quote:Maxima staat ook zeer dicht bij de mensen.
Toch willen ze in het koninklijk huis er absoluut geen afstand van doen. Waarschijnlijk zijn zij dan weer blij dat ze koninklijk geboren zijn, en niet als loonslaaf, of anderszins laagbetaald, door het leven moeten.quote:Ik geloof oprecht dat het een energieconsumerende functie is met die staatsbezoeken en verplichte nummertjes. Ook dat Koningsdag dat leuk gevonden moet worden terwijl er ook dreiging is.
Wij hebben de luxe om ergens uit te stappen, zij niet. Blij ook dat ik niet als prins ben geboren.
Onzin natuurlijk. Je kunt gewoon afstand doen van je titels en benefits.quote:Op maandag 15 april 2024 12:49 schreef Beathoven het volgende:
Ik ben geen oranje fanaat, maar vind dat we een zeer leuk koningshuis hebben. De koning die je als piloot kan krijgen op een lijnvlucht en supporters van Feyenoord heeft gevlogen. Hoe benader- en dienstbaar wil je het hebben. Maxima staat ook zeer dicht bij de mensen.
Ik geloof oprecht dat het een energieconsumerende functie is met die staatsbezoeken en verplichte nummertjes. Ook dat Koningsdag dat leuk gevonden moet worden terwijl er ook dreiging is.
ij hebben de luxe om ergens uit te stappen, zij niet. Blij ook dat ik niet als prins ben geboren.
Hij kan z'n carriere als piloot volgens mij best inruilen voor extra vrije tijd. Daar heeft hij wel lol in. Wat me ontzettend vermoeiend lijkt is iedere keer alle sporters aanmoedigen op de olympische zomer en winterspelen. Volgens mij kun je daar ook wel iemand anders voor sturen. Maar goed.quote:Op maandag 15 april 2024 13:00 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik zie bij Willem-Alexander eigenlijk vooral een man die het spel meespeelt. Het gewone volk interesseert hem niets, hij staat er niet graag tussen, maar hij doet alsof. Ik denk dat Willem-Alexander er in zijn hart doodmoe van wordt.
Denk het ook wel.quote:Maxima begeeft zich inderdaad gemakkelijk tussen de mensen. Vermoedelijk heeft ze er ook wel lol in.
We zullen het nooit weten. Maar ik zou persoonlijk bedanken als ik in een stramien door het jaar zou moeten. Vind alle verplichtingen nu al vervelend.quote:Toch willen ze in het koninklijk huis er absoluut geen afstand van doen. Waarschijnlijk zijn zij dan weer blij dat ze koninklijk geboren zijn, en niet als loonslaaf, of anderszins laagbetaald, door het leven moeten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |