Mevrouw van Zetten uit Tiel niet.quote:Op zondag 14 april 2024 14:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Juan Ayuso, die kent u niet.
- Tom Dumoulin
Dione leek hem oprecht niet te kennenquote:Op zondag 14 april 2024 14:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Juan Ayuso, die kent u niet.
- Tom Dumoulin
De kijker zo lang mogelijk Joris van den Berg besparen.quote:Op zondag 14 april 2024 14:42 schreef butz0rs het volgende:
Ze zijn al bezig?? Waarom dan die interviews?
Ik voorspel nu alvast een valpartij in Waalse Pijl en in Luik tegen Bastenaken en weer terug.quote:Op zondag 14 april 2024 14:53 schreef Szura het volgende:
De commentatoren uit het altijd levensgevaarlijke België zitten Nederland de les te lezen wat betreft verkeersveiligheid
De commentatoren blijken ook groot liefhebber van een strenge politiestaat.quote:Op zondag 14 april 2024 14:53 schreef Szura het volgende:
De commentatoren uit het altijd levensgevaarlijke België zitten Nederland de les te lezen wat betreft verkeersveiligheid
quote:Op zondag 14 april 2024 14:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tosh heeft nou al 50 keer omgekeken in 30 seconden
Dione kijkt dan ook alleen naar de AGR en de Tourquote:Op zondag 14 april 2024 14:42 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Dione leek hem oprecht niet te kennen
alsof je in Parijs Roubaix de historie van de kasseien gaat vertellen.quote:Op zondag 14 april 2024 14:59 schreef Ploplap het volgende:
Wat is dit dan? We kijken toch naar sport. Flikker lekker op.
Dat is ook niet alles.quote:Op zondag 14 april 2024 15:01 schreef Bill_Hillie het volgende:
Aan de reacties hier te zien doe ik er goed aan om de koers op Eurosport te kijken
Ik vind het commentaar wel prettig om naar te luisteren anders. Die reclameblokjes die er lukraak doorheen worden gegooid neem ik dan maar voor lief.quote:
Precies de reden waarom jij moet oppleuren met die Tietema-troepquote:Op zondag 14 april 2024 14:59 schreef Ploplap het volgende:
Wat is dit dan? We kijken toch naar sport. Flikker lekker op.
Daarom kijken we via de PLAYERquote:Op zondag 14 april 2024 15:03 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Ik vind het commentaar wel prettig om naar te luisteren anders. Die reclameblokjes die er lukraak doorheen worden gegooid neem ik dan maar voor lief.
IAMquote:Op zondag 14 april 2024 15:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Stef was zelf ook altijd net een stukje beter in een contractjaar.
Echt een aderlating dat die ploeg niet meer bestaat.quote:
Ik ben meteen gewisseldquote:Op zondag 14 april 2024 15:01 schreef Bill_Hillie het volgende:
Aan de reacties hier te zien doe ik er goed aan om de koers op Eurosport te kijken
Haha waarom ben jij altijd boos? Vanwege deze lui krijgt wielrennen een hele hoop meer animo bij de jeugd zodat jij over 15 jaar nog steeds vanaf je bankje boos kan kijken.quote:Op zondag 14 april 2024 15:04 schreef Szura het volgende:
[..]
Precies de reden waarom jij moet oppleuren met die Tietema-troep
Op verkeersgebied groot voorstander van. Elke auto die in de stad boven de 30 km/h komt automatisch begrenzen. En ook handhaven op m/s2quote:Op zondag 14 april 2024 14:54 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
De commentatoren blijken ook groot liefhebber van een strenge politiestaat.
En dB.quote:Op zondag 14 april 2024 15:10 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Op verkeersgebied groot voorstander van. Elke auto die in de stad boven de 30 km/h komt automatisch begrenzen. En ook handhaven op m/s2
maar die hebben net het abbo geld verdubbeld van 40 per jaar naar 7 per maand, stelletje oplichters dat het zijnquote:Op zondag 14 april 2024 15:01 schreef Bill_Hillie het volgende:
In 2026 Tour willen rijden.quote:Op zondag 14 april 2024 15:07 schreef Reljem het volgende:
[..]
Haha waarom ben jij altijd boos? Vanwege deze lui krijgt wielrennen een hele hoop meer animo bij de jeugd zodat jij over 15 jaar nog steeds vanaf je bankje boos kan kijken.
Daarnaast heeft het filmpje wat hij post gewoon te maken met de Amstel Gold Race.
Dat grootspraak geneuzel gaat mij ook wat ver maar we hebben daar toch geen last van? En als wielerliefhebbers is elk initiatief om de conservatieve (media)fietswereld te veranderen en daarmee in te spelen op jeugd toch welkom vind ik. Zeker omdat ik niet denk dat fietsen erg aantrekkelijk is voor nieuwe sporters wat betreft o.a. veiligheid.quote:Op zondag 14 april 2024 15:13 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
In 2026 Tour willen rijden.Sorry zo'n ploeg kan ik niet serieus nemen.
Ik denk ook niet dat ze dat met deze renners doen natuurlijk.quote:Op zondag 14 april 2024 15:13 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel komisch om te zien hoe Bas Tietema werkt als een soort rode lap op een stier.quote:Op zondag 14 april 2024 15:07 schreef Reljem het volgende:
[..]
Haha waarom ben jij altijd boos? Vanwege deze lui krijgt wielrennen een hele hoop meer animo bij de jeugd zodat jij over 15 jaar nog steeds vanaf je bankje boos kan kijken.
Daarnaast heeft het filmpje wat hij post gewoon te maken met de Amstel Gold Race.
In het wielrennen is dat toch prima mogelijk? Met de juiste investeerders kan je grote stappen maken op een korte termijn. In 2026 kan heel de ploeg er anders uitzien. Het is geen voetballen.quote:Op zondag 14 april 2024 15:13 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
De kans dat ze in 2026 de Tour rijden is echt nihil. Maak er 2028 of iets van en je verhaal kan wel opgaan.quote:Op zondag 14 april 2024 15:19 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
In het wielrennen is dat toch prima mogelijk? Met de juiste investeerders kan je grote stappen maken op een korte termijn. In 2026 kan heel de ploeg er anders uitzien. Het is geen voetballen.
Zeker wel sterker maar voor ProTeam begrippen is het nog steeds zeer karig. Zullen nog wel heel veel stappen moeten maken voordat ze kunnen strijden met ploegen als Uno-X, Dstny, TotalEnergies.quote:Op zondag 14 april 2024 15:20 schreef TommyL0204 het volgende:
TDT naar de Tour is nu nog wat te hoog gegrepen uiteraard. Maar ze doen het oprecht heel behoorlijk en zijn flink sterker dan vorig jaar.
Dan moet er al vanaf 2025 heel veel bijkomen om in aanmerking te komen voor wildcards het jaar erop. 2026 is gewoon geen realistisch doel. Prima dat ze het wielrennen anders benaderen dan de andere ploegen, dat kan nooit verkeerd zijn.quote:Op zondag 14 april 2024 15:19 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
In het wielrennen is dat toch prima mogelijk? Met de juiste investeerders kan je grote stappen maken op een korte termijn. In 2026 kan heel de ploeg er anders uitzien. Het is geen voetballen.
In 2026? Zonder overname van een grote ploeg of het verdwijnen van veel ploegen gaat dat nooit lukken.quote:Op zondag 14 april 2024 15:19 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi dat ze wat oudere gasten hebben gehaald die nooit de kans hebben gekregen en nu toch het team aardig dragen (De Vries, Johannink, Andersen).quote:Op zondag 14 april 2024 15:27 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
In 2026? Zonder overname van een grote ploeg of het verdwijnen van veel ploegen gaat dat nooit lukken.
Ik vind dat dus een onrealistisch doel waardoor ik het lastig vind zo'n ploeg serieus te nemen.
Richt je nou eerst eens op eendaagse koersen en kleinere etappekoersen.
Ja, al had ik graag een paar Nederlanders meer gezien.quote:Op zondag 14 april 2024 15:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi dat ze wat oudere gasten hebben gehaald die nooit de kans hebben gekregen en nu toch het team aardig dragen (De Vries, Johannink, Andersen).
Volgend jaar gewoon lekker door selecteren.
uitrijtrainingquote:Op zondag 14 april 2024 15:39 schreef Geschiedkundige het volgende:
Lijkt erop dat Mathieu het in ieder geval niet als training richting LBL ziet vandaag.
De Nederlanders zijn ook niet allemaal heel goed. Ik denk dat alleen De Vries, Johannink en Kopecky er volgend jaar nog rijden. Maar wellicht kunnen ze wat talent halen uit Nederland.quote:Op zondag 14 april 2024 15:39 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ja, al had ik graag een paar Nederlanders meer gezien.
Met door selecteren rijdt je in 2026 nog steeds geen Tour.
Zeg dan dat je als doel hebt om b.v. het Vlaamse voorjaar te rijden.
Nee.quote:Op zondag 14 april 2024 15:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
Heeft er een renner in geslaagd om RVV PR en goldrace te winnen achter elkaar?
Daar zijn er meer van.quote:Op zondag 14 april 2024 15:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
De jaarlijkse Amstelpiek van Kwiatkowski.
Zijn naam is TIETquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga dan ook maar eens wit-wit dragenquote:Op zondag 14 april 2024 15:51 schreef Fretwork het volgende:
Door dat wit-wit lijkt Mathieu nog wel wat gespierder te zijn dan de gehele top30 op dit moment.
Fucking grote ronde buikspierenquote:Op zondag 14 april 2024 15:52 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ik ga dan ook maar eens wit-wit dragen
Zou dat ook de gedachte van Kopecky zijn?quote:Op zondag 14 april 2024 15:51 schreef Fretwork het volgende:
Door dat wit-wit lijkt Mathieu nog wel wat gespierder te zijn dan de gehele top30 op dit moment.
Moet je niet vooruit spoelen danquote:Op zondag 14 april 2024 15:52 schreef TLC het volgende:
Bij de nos zitten ze nog altijd vastgeplakt aan de vrouwen wedstrijd
Contractjaar?quote:Op zondag 14 april 2024 15:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zo kennen we Schachmann weer.
Jij kijkt voor het eerst wielrennen?quote:Op zondag 14 april 2024 15:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
En dan noemden ze vorige week een snoozefest.
Die kenden we toch niet.quote:Op zondag 14 april 2024 15:58 schreef Koffieplanter het volgende:
Tamelijk zeker dat Ayuso zojuist gelost is naast Gil Gelders en Adam Toupalik.
Ach toch wel mooi om mollema nog eens in beeld te zienquote:Op zondag 14 april 2024 16:00 schreef Szura het volgende:
Ik voorspel net zo hard muntjes voor Mollema als eerder vandaag voor Brand
Die heeft nog twee jaar contract hiernaquote:Op zondag 14 april 2024 16:02 schreef DIJK het volgende:
[..]
Ach toch wel mooi om mollema nog eens in beeld te zien
Keutenberg is nou niet de klim waarop hij in verleden indruk maaktequote:
Had in ieder geval verwacht dat ie meer van voren zat aan het begin van de berg.quote:Op zondag 14 april 2024 16:05 schreef Funzel het volgende:
Ik had in elk geval van Mathieu en Healy wel meer initatief verwacht al
Toen had ie niet 2 klassiekers gewonnen in de weken voorafgaandquote:
Waarom moet hij als kopman hier gaan rijden?quote:Op zondag 14 april 2024 16:10 schreef Mansjester het volgende:
De nooit rijdende Matthews kijkt weer lekker achterom
Walgelijke renner
Hele dag in het wiel van MvPquote:Op zondag 14 april 2024 16:10 schreef Mansjester het volgende:
De nooit rijdende Matthews kijkt weer lekker achterom
Walgelijke renner
Wel wachten op de finishfoto danquote:Op zondag 14 april 2024 16:13 schreef wimderon het volgende:
Dit is wel weer zo'n koers die Pidcock gaat winnen, waarna hij weer bij de lijst grote renners gerekend wordt.
Zou gewoon een mooie winnaar zijnquote:Op zondag 14 april 2024 16:13 schreef wimderon het volgende:
Dit is wel weer zo'n koers die Pidcock gaat winnen, waarna hij weer bij de lijst grote renners gerekend wordt.
Toen was de koers net gestart zo ongeveerquote:Op zondag 14 april 2024 16:13 schreef Zorro het volgende:
Bij de vrouwen was de voorsprong op dit punt veel groter en kwamen ze nog terug.
Hahaaaaaa maar dat waren vrouwen.
Is ook wel te goed voor die typeringquote:Op zondag 14 april 2024 16:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik zet in op Benoot die als luxeknecht stiekem een aardig palmares bij elkaar fietst
Nou, toen ging er een chinees naar de markt...quote:
Dat ie es shownieuws doet over z'n wielercollega en blankaquote:
Op een rondje gezet?quote:
Lage TSS, lekker trainen morgenquote:Op zondag 14 april 2024 16:20 schreef Reljem het volgende:
Hahaha Mathieu is zo goed maar spaart gewoon alles op voor LBL.
Niet heel gekquote:
Al bijna 2 jaar niet meer. En ze moeten nog 2 jaar met m bij Trekquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |