uitrijtrainingquote:Op zondag 14 april 2024 15:39 schreef Geschiedkundige het volgende:
Lijkt erop dat Mathieu het in ieder geval niet als training richting LBL ziet vandaag.
De Nederlanders zijn ook niet allemaal heel goed. Ik denk dat alleen De Vries, Johannink en Kopecky er volgend jaar nog rijden. Maar wellicht kunnen ze wat talent halen uit Nederland.quote:Op zondag 14 april 2024 15:39 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ja, al had ik graag een paar Nederlanders meer gezien.
Met door selecteren rijdt je in 2026 nog steeds geen Tour.
Zeg dan dat je als doel hebt om b.v. het Vlaamse voorjaar te rijden.
Nee.quote:Op zondag 14 april 2024 15:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
Heeft er een renner in geslaagd om RVV PR en goldrace te winnen achter elkaar?
Daar zijn er meer van.quote:Op zondag 14 april 2024 15:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
De jaarlijkse Amstelpiek van Kwiatkowski.
Zijn naam is TIETquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga dan ook maar eens wit-wit dragenquote:Op zondag 14 april 2024 15:51 schreef Fretwork het volgende:
Door dat wit-wit lijkt Mathieu nog wel wat gespierder te zijn dan de gehele top30 op dit moment.
Fucking grote ronde buikspierenquote:Op zondag 14 april 2024 15:52 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ik ga dan ook maar eens wit-wit dragen
Zou dat ook de gedachte van Kopecky zijn?quote:Op zondag 14 april 2024 15:51 schreef Fretwork het volgende:
Door dat wit-wit lijkt Mathieu nog wel wat gespierder te zijn dan de gehele top30 op dit moment.
Moet je niet vooruit spoelen danquote:Op zondag 14 april 2024 15:52 schreef TLC het volgende:
Bij de nos zitten ze nog altijd vastgeplakt aan de vrouwen wedstrijd
Contractjaar?quote:Op zondag 14 april 2024 15:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zo kennen we Schachmann weer.
Jij kijkt voor het eerst wielrennen?quote:Op zondag 14 april 2024 15:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
En dan noemden ze vorige week een snoozefest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |