Dione kijkt dan ook alleen naar de AGR en de Tourquote:Op zondag 14 april 2024 14:42 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Dione leek hem oprecht niet te kennen
alsof je in Parijs Roubaix de historie van de kasseien gaat vertellen.quote:Op zondag 14 april 2024 14:59 schreef Ploplap het volgende:
Wat is dit dan? We kijken toch naar sport. Flikker lekker op.
Dat is ook niet alles.quote:Op zondag 14 april 2024 15:01 schreef Bill_Hillie het volgende:
Aan de reacties hier te zien doe ik er goed aan om de koers op Eurosport te kijken
Ik vind het commentaar wel prettig om naar te luisteren anders. Die reclameblokjes die er lukraak doorheen worden gegooid neem ik dan maar voor lief.quote:
Precies de reden waarom jij moet oppleuren met die Tietema-troepquote:Op zondag 14 april 2024 14:59 schreef Ploplap het volgende:
Wat is dit dan? We kijken toch naar sport. Flikker lekker op.
Daarom kijken we via de PLAYERquote:Op zondag 14 april 2024 15:03 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Ik vind het commentaar wel prettig om naar te luisteren anders. Die reclameblokjes die er lukraak doorheen worden gegooid neem ik dan maar voor lief.
IAMquote:Op zondag 14 april 2024 15:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Stef was zelf ook altijd net een stukje beter in een contractjaar.
Echt een aderlating dat die ploeg niet meer bestaat.quote:
Ik ben meteen gewisseldquote:Op zondag 14 april 2024 15:01 schreef Bill_Hillie het volgende:
Aan de reacties hier te zien doe ik er goed aan om de koers op Eurosport te kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |