Toch weer terug naar DSM voor als Bardet straks vertrekt daar?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 09:13 schreef Marcoss het volgende:
Benieuwd waar Arensman dan terecht komt, voor een echte stap was de afgelopen Giro niet goed genoeg
WE kijken alweer collectief uit naar het kansloos ploegje wisselen bij de fransen.quote:Op maandag 24 juni 2024 10:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb besloten dat het voor mijn levensgeluk beter is hier niet meer op in te gaan.
Will Smithquote:
Sinds dat Jumbo zo op de loller is willen al die grote talenten daar natuurlijk heen, daarvoor was het vooral Nederlanders met een losse Belg, Scandinaviërs of Aussie.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 10:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Will Smith
Wel opvallend dat ze geen enkele Nederlander halen. Ik begeef me vast richting wielerflits om daar de meltdown te aanschouwen.
Visma, als slaaf ipv pensionado's Gesink/Kruijswijk?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 09:13 schreef Marcoss het volgende:
Benieuwd waar Arensman dan terecht komt, voor een echte stap was de afgelopen Giro niet goed genoeg
Ineos!quote:Op dinsdag 25 juni 2024 09:13 schreef Marcoss het volgende:
quote:Cofidis hengelt zwaar naar Dylan Teuns (Israel-Premier Tech)
Cofidis zet zwaar in op Dylan Teuns. De 32-jarige Limburger is straks einde contract bij Israel-Premier Tech. Teuns was vorige week dinsdag hard ontgoocheld toen hij hoorde dat hij niet bij de acht zat voor de Tour. Teuns staat eerste reserve en moet zich klaar houden voor het geval er alsnog iemand ziek uitvalt. Nu het Covid-virus opnieuw cirkuleert, is dat niet denkbeeldig.
Bij Cofidis zou Teuns de man voor de klassiekers moeten worden. Al is de deur voor de toekomst nog niet dicht bij Israel-Premier Tech.
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 12:29 schreef Mani89 het volgende:
Zo krijgt de ultieme Tourploeg voor Remco toch eindelijk vorm, die kan rustig gaan slapen.
Ik blijf het vreemd vinden dat hij alsnog niet naar Visma gaat. Die hebben nogal nood aan een fatsoenlijke Nederlandse klassementsrenner. Weet jij of daar wel gesproken is?quote:
Can't polish a turd.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 11:33 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik blijf het vreemd vinden dat hij alsnog niet naar Visma gaat. Die hebben nogal nood aan een fatsoenlijke Nederlandse klassementsrenner. Weet jij of daar wel gesproken is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |