Yates wil gewoon een grote ronde winnenquote:Op woensdag 12 juni 2024 08:46 schreef Marcoss het volgende:
Zingle klinkt als een logische transfer (zeker gezien de stappen die Laporte heeft gemaakt), Yates en Campenaerts had ik iets minder aan zien komen
Maar die heeft hij alquote:Op woensdag 12 juni 2024 10:36 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Yates wil gewoon een grote ronde winnen
Maar zonder overstap gaat hij nooit een volgende winnenquote:
quote:Pascal Eenkhoorn is de volgende renner die Lotto Dstny verlaat aan het einde van 2024. In de WielerFlits Podcast werd het nieuws naar buiten gebracht dat de Nederlands kampioen van 2022 de komende twee jaar uitkomt voor Soudal Quick-Step.
Ach, het altijd ultranationalistiche Wielerflits.quote:Op donderdag 13 juni 2024 07:10 schreef Koffieplanter het volgende:
De commentsectie van Wielerflits zit in zak en as door dit exodus. Een regelrechte schande, lees ik zelfs.
Wordt hoog tijd dat ze bij Visma hun Nederlandse licentie inleveren, wat een schande. Structureel geen kansen geven aan Nederlanse talenten (of uberhaupt hun talenten) komt nu als een boemerang terug. Deze ploeg draagt he-le-maal niks bij aan de ontwikkeling van het Nederlandse wielrennen. Die frame in het artikel dat het voornamelijk om geld draait is ook wel vrij doorzichtig. Onzin natuurlijk.quote:Op donderdag 13 juni 2024 07:29 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ach, het altijd ultranationalistiche Wielerflits.
Worden Mick en Tim ook niet een tikkeltje overschat? Lazkano en Pithie zijn wel echt een stukje beter. Dat wordt knechten geblazen.
Aan andere kant staan Lazkano en Pithie voorlopig nog niet als topfavoriet aan de start. Dus wel genoeg mogelijkheden.quote:Op donderdag 13 juni 2024 07:29 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Worden Mick en Tim ook niet een tikkeltje overschat? Lazkano en Pithie zijn wel echt een stukje beter. Dat wordt knechten geblazen.
Ook dat zijn toch geen kopmannen waar je met deze bak geld van Red Bull op moet mikken? Op deze manier wordt het gewoon een Ineos 2.0 met een dure verzameling net-niet of niet meer.quote:Op donderdag 13 juni 2024 07:29 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dan moeten die kopmannen wel beschikbaar zijn. Ze hadden interesse in Philipsen, maar daarin zijn de afgetroefd door Alpecin en UAE. Voor wie hadden ze dan moeten gaan? Als je kijkt wat er beschikbaar is op de markt vind ik Lazkano en Pithie geen gekke namen. Ook nog wel renners waarvan je kunt verwachten dat ze nog beter gaan worden. Ik vind je nu wat te streng.quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:34 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ook dat zijn toch geen kopmannen waar je met deze bak geld van Red Bull op moet mikken? Op deze manier wordt het gewoon een Ineos 2.0 met een dure verzameling net-niet of niet meer.
Dat ligt er ook aan wat je die betaalt. Anders moet je gewoon wachten totdat de grote kopmannen of supertalenten beschikbaar zijn.quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dan moeten die kopmannen wel beschikbaar zijn. Ze hadden interesse in Philipsen, maar daarin zijn de afgetroefd door Alpecin en UAE. Voor wie hadden ze dan moeten gaan? Als je kijkt wat er beschikbaar is op de markt vind ik Lazkano en Pithie geen gekke namen. Ook nog wel renners waarvan je kunt verwachten dat ze nog beter gaan worden. Ik vind je nu wat te streng.
Nouja, als je nu niemand haalt is Haller volgend jaar weer de kopman in het voorjaar, dat kan ook onmogelijk de bedoeling zijn.quote:Op donderdag 13 juni 2024 12:06 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat ligt er ook aan wat je die betaalt. Anders moet je gewoon wachten totdat de grote kopmannen of supertalenten beschikbaar zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |