Frummelie komt wel hoor (zeker weten) zou fijn zijn als @Lavenderr ook eens komt buurtenquote:Op vrijdag 19 april 2024 08:40 schreef Iceage het volgende:
[..]
Top. ik volg de webcams van beleef de lente ook regelmatig.
Lavenderr is niet zoveel meer online, maar zou zeker leuk zijnquote:Op vrijdag 19 april 2024 09:02 schreef Iceage het volgende:
[..]
Frummelie komt wel hoor (zeker weten) zou fijn zijn als @:lavenderr ook eens komt buurten
Morguh Enginequote:
Hey Dotquote:
Inclusief verzendkosten?quote:Op vrijdag 19 april 2024 07:44 schreef Iceage het volgende:
Goedemorgen,
Er is hier een schilderij bezorgd wat ik via Catawiki heb uit de Oekraine.
Ik vind hem erg mooi. tis 30x40 , olieverf op canvas. En het was hier sneller dan ik had verwacht.
Is vanuit de Oekraine naar Polen gestuurd en vanuit Polen naar hier.
Mijn winnende bod was wederom te laag vind ik, (30 euro)
Ben er blij mee. Ik heb hem even in een proef baklijst geplaatst. kan op 2 manieren.
De baklijst manier.
[ link | afbeelding ]
De schilderijlijst manier.
[ link | afbeelding ]
Zelf vind ik baklijst manier het mooist (maar vrienden niet)
Anyway fijne vrijdag.
Nee weinig, morgen bezoek en verder eigenlijk nietsquote:
Ook niks bijzonders. Beetje in huis rommelen en gamen denk ikquote:Op vrijdag 19 april 2024 09:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee weinig, morgen bezoek en verder eigenlijk niets
En jij?
Ook lekker toch, doen wat je zelf wil, lekker ontspannenquote:Op vrijdag 19 april 2024 10:06 schreef engine het volgende:
[..]
Ook niks bijzonders. Beetje in huis rommelen en gamen denk ik
Ja kijk er wel naar uit eigenlijkquote:Op vrijdag 19 april 2024 10:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook lekker toch, doen wat je zelf wil, lekker ontspannen
Alweer een vrijgezellgen feest. Nu nog een voorjezelfquote:Op vrijdag 19 april 2024 10:12 schreef engine het volgende:
[..]
Ja kijk er wel naar uit eigenlijk![]()
Volgend weekend Koningsdag en weekend daarna een vrijgezellenfeest dus lekker even niks.
Hellooo Dotje, Frum heeft hier wel gekeken elke keer hoor maar het was zo rustig .. toen heb ik een serie uitgezocht Netflix en daar zat ik even aan vastgeplakt....quote:Op vrijdag 19 april 2024 08:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je moet gewoon doen wat jij het mooiste vindt Ice, jij moet er naar kijken de anderen niet![]()
Het is niet echt druk hier, normaal in de ochtend waren er wel wat mensen.
Zoals ik al dacht zodra BB afgelopen is zijn de mensen vaak ook weg
Zelfs @:Frummelie zien we niet meer hier
Hey Frummiequote:Op vrijdag 19 april 2024 10:29 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hellooo Dotje, Frum heeft hier wel gekeken elke keer hoor maar het was zo rustig .. toen heb ik een serie uitgezocht Netflix en daar zat ik even aan vastgeplakt....
Maar tof dat we hier weer verder gaan...
Neejheej... Dotje maakt een doorstart om te kijken of er geef genoeg animo is...quote:Op vrijdag 19 april 2024 10:33 schreef FreshFruit het volgende:
Laatste dag hier toch? Ik kom even buurten.
quote:Op vrijdag 19 april 2024 10:35 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Neejheej... Dotje maakt een doorstart om te kijken of er geef genoeg animo is...
Nee staat nu in RLS zodat users die hier altijd zaten door kunnen kletsenquote:Op vrijdag 19 april 2024 10:33 schreef FreshFruit het volgende:
Laatste dag hier toch? Ik kom even buurten.
Ja ik ben ook een binger dat gezeur met elke dag een aflevering, zet gewoon het hele seizoen neer..quote:Op vrijdag 19 april 2024 10:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Frummie
Ja ik heb ook al de MAFS australie gekeken tot aan waar ze nu zijn, jammer kijk het liever in het geheel helemaal af
Bennu de gooddokter weer aan het kijken, althans ga ik vanmiddag weer verder kijken
Het subforum gaat dichtquote:
O dat kijk ik iedere avond, soms even niet dan ben ik het zat.quote:Op vrijdag 19 april 2024 10:38 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja ik ben ook een binger dat gezeur met elke dag een aflevering, zet gewoon het hele seizoen neer..
Ik heb nu 50 afleveringen lang leve de liefde staan, dus die ga ik strakjes ook kijken... heerlijk...
Ben ik blij mee.quote:Op vrijdag 19 april 2024 10:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het subforum gaat dicht
De kijkcijfers en de SV zijn over gezet naar RLS
Ja lieve schat jij bent hier haast nooit meer dus krijg je het laatste nieuws niet mee...quote:
quote:Op vrijdag 19 april 2024 10:39 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja lieve schat jij bent hier haast nooit meer dus krijg je het laatste nieuws niet mee...
Zal je af en toe aan ons denken danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |