Het was verstandiger geweest wat raketjes via hezbollah af te schieten uit wraak ja. Via een omweg. Zoals ze al tijden deden.quote:Op zondag 14 april 2024 00:22 schreef Nexum het volgende:
[..]
Dus jij vind dat Iran dit maar gewoon had moeten accepteren?
Er waren geen andere opties?quote:Op zondag 14 april 2024 00:22 schreef Nexum het volgende:
[..]
Dan kan je lekker stoer doen naar je eigen bevolking.quote:Op zondag 14 april 2024 00:22 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat is mijn gedachte dus ook.
En dan heb je je drones gelanceerd, en dan?
Iran dat achter Hezbollah en Hamas zit?quote:Op zondag 14 april 2024 00:22 schreef Nexum het volgende:
[..]
Als je morgenochtend iets te doen hebt zou ik lekker naar bed gaan.quote:Op zondag 14 april 2024 00:23 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Even. Jij hebt er over het algemeen wel verstand van. Ik moet morgen gewoon werken. Is het het opblijven waard (gaan er flink wat ontploffen ), of zullen ze worden onderschept?
Nee, net als dat Israel niet moet accepteren dat Iraanse proxies constant bewapend, gesteund, begeleid en getraind worden door Iran waarna eens in de zoveel tijd er weer een regen van Iraans spul op Israel wordt gegooid.quote:Op zondag 14 april 2024 00:22 schreef Nexum het volgende:
[..]
Er worden al raketten onderschept lees ik.quote:Op zondag 14 april 2024 00:23 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Even. Jij hebt er over het algemeen wel verstand van. Ik moet morgen gewoon werken. Is het het opblijven waard (gaan er flink wat ontploffen ), of zullen ze worden onderschept?
hangt van de drones af lijkt me... kamikaze drones op doelen zoals oekr - rusland kan best vervelend zijn voor Israel.quote:Op zondag 14 april 2024 00:22 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat is mijn gedachte dus ook.
En dan heb je je drones gelanceerd, en dan?
jij moet eens lezen wat de ander post......quote:Op zondag 14 april 2024 00:17 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Zoals gezegd, misschien moet je nog even lezen wat je post. Iedereen snapt wat je bedoelt, je apologieën ten spijt.
Maar goed, je bent in goed gezelschap. Het schijnt tegenwoordig vrij gebruikelijk te zijn om alle joden de zee in te wensen. Slaap er lekker op.
....... zo sad.quote:Op zondag 14 april 2024 00:25 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Er worden al raketten onderschept lees ik.
Tijd voor vuurwerk in bed.quote:Op zondag 14 april 2024 00:25 schreef Qarrad het volgende:
Ik wil mijn vriend blij maken en naar bed komen maar ik ben bang dat ik dan het andere vuurwerk mis 8)
Tja, daarmee zeg je dat een tegenreactie de werkelijke escalatie isquote:
Het vereenzelvigen van Joden met israel is in principe natuurlijk inherent antisemitisch van @Janneke141quote:Op zondag 14 april 2024 00:25 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
jij moet eens lezen wat de ander post......
hij zegt letterlijk dat hij kritiek heeft op de staat israël , niet op joden... en jij gooit het meteen op 'de joden de zee in hoop..'
Babies maken?quote:Op zondag 14 april 2024 00:25 schreef Qarrad het volgende:
Ik wil mijn vriend blij maken en naar bed komen maar ik ben bang dat ik dan het andere vuurwerk mis 8)
Mooi dat positivisme.quote:Op zondag 14 april 2024 00:14 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Zou wel top zijn, dan gaan we die klimaatdoelen met gemak halen
Ah, we kunnen naar bed.quote:
Precies. Komen straks overal weer uit hun holletjes gekropen om verdere haat te verspreiden. Ik hoop dat ze hard worden aangepakt.quote:Op zondag 14 april 2024 00:23 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Snap wat je bedoelt, heel de bevolking vindt hem een lul
En toch zijn dit soort sentimenten niet zeldzaam
We zullen er de komende dagen mee overspoeld worden, trust me
Dit is harteloos...quote:Op zondag 14 april 2024 00:25 schreef Qarrad het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |