abonnement Unibet Coolblue
pi_213198987


twitter



Kaartjes zijn nog niet te koop

Bespreek hier alles rond Eurovision in concert 2024.
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
pi_213198995
tiktok

tiktok
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
  zaterdag 13 april 2024 @ 23:43:21 #3
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_213199072
Het was awesome! *O* *O* *O*

Nu weer in de trein naar huis.
pi_213199344
Op tijd terug in het hotel voor de herhaling van even tot hier ^O^
pi_213199856
Wat vonden jullie de verrassing van de avond? Spanje werd verbazingwekkend goed ontvangen.
  zondag 14 april 2024 @ 00:22:40 #6
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_213199956
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2024 00:17 schreef NailQueen het volgende:
Wat vonden jullie de verrassing van de avond? Spanje werd verbazingwekkend goed ontvangen.
half gehoord ....
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  zondag 14 april 2024 @ 00:41:27 #7
263417 Keyos
Like a Boss
pi_213200319
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2024 00:17 schreef NailQueen het volgende:
Wat vonden jullie de verrassing van de avond? Spanje werd verbazingwekkend goed ontvangen.
Spanje was leuk inderdaad. Ook wel Litouwen. Maar mijn grootste verassing was toch wel hoe goed ik Frankrijk uiteindelijk vond. Toch wel m’n favoriet van de avond.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_213200362
En?? Wie was er het beste moppies? Hebben jullie een leuke avond gehad?
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  zondag 14 april 2024 @ 00:48:11 #9
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_213200429
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2024 00:43 schreef Nexum het volgende:
En?? Wie was er het beste moppies? Hebben jullie een leuke avond gehad?
Leuke avond: jazeker. Beste: Joost, Nemo, Oekraïne.
pi_213200449
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2024 00:43 schreef Nexum het volgende:
En?? Wie was er het beste moppies? Hebben jullie een leuke avond gehad?
Nederland, Zwitserland, Frankrijk, Litouwen en Kroatie waren de beste.

Nutsa van Georgië heeft ook een geweldige stem.

Spanje en Zweden de verrassingen van de avond.

En Alexander Rybak was ook geweldig!
pi_213200476
Finland was de minste van de avond.
  zondag 14 april 2024 @ 01:01:12 #12
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_213200623
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2024 00:51 schreef NailQueen het volgende:
Finland was de minste van de avond.
Ow ik vond San Marino wel echt de minste
  zondag 14 april 2024 @ 01:03:38 #13
263417 Keyos
Like a Boss
pi_213200662
quote:
99s.gif Op zondag 14 april 2024 01:01 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]
Ow ik vond San Marino wel echt de minste
Pfoe, die vielen niet mee helaas. Zelfde geldt ook wel voor Aiko met Pedestal.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
  zondag 14 april 2024 @ 01:04:32 #14
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_213200678
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 01:03 schreef Keyos het volgende:

[..]
Pfoe, die vielen niet mee helaas. Zelfde geldt ook wel voor Aiko met Pedestal.
Owja dat was een plaspauze voor mij. :P
pi_213200707
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2024 00:49 schreef NailQueen het volgende:

[..]
Nederland, Zwitserland, Frankrijk, Litouwen en Kroatie waren de beste.

Nutsa van Georgië heeft ook een geweldige stem.

Spanje en Zweden de verrassingen van de avond.

En Alexander Rybak was ook geweldig!
Nebulossa _O_
Nutsa _O_
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_213200721
quote:
99s.gif Op zondag 14 april 2024 01:01 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]
Ow ik vond San Marino wel echt de minste
Oja die was er ook nog :@
  Moderator zondag 14 april 2024 @ 01:20:01 #17
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_213200902
Ik moest na de tijd meteen weg. Bedankt iedereen die ik heb gesproken deze avond van het forum :*
  Moderator zondag 14 april 2024 @ 01:21:44 #18
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_213200927
Denk dat qua vocals ik er Zwitserland, Frankrijk en Georgië echt vond uitspringen.
Energie in de zaal was hoogst tijdens Litouwen, Oostenrijk, Spanje, Kroatië, Zwitserland en natuurlijk Nederland.
pi_213201016
Ik ben nog aan het bijkomen en kan niet slapen dus daarom alvast mijn ranking:

Heel goed:
Nederland
Zwitserland
Frankrijk
Litouwen
Kroatie

Goed:
Georgië
Noorwegen
Oekraïne

Verrassing van de avond:
Spanje
Zweden

Prima:
Albanië
België
Duitsland
Ierland
IJsland
Italië
Letland
Luxemburg
Malta
Servië
Slovenië
Verenigd Koninkrijk (had last van niet werkende microfoon. Maar zong verder prima)

Matig:
Oostenrijk (twijfelgeval. De zang was veel op backing vocals maar ik heb hier wel op staan dansen :P )
Tsjechië
Finland
San Marino

Moldavië en Cyprus waren een plaspauze en drinken halen. Die heb ik niet gezien.

[ Bericht 1% gewijzigd door NailQueen op 14-04-2024 01:35:45 ]
  zondag 14 april 2024 @ 03:00:23 #20
130755 Kinga
versier hier
pi_213201565
Ik heb me kostelijk geamuseerd met mijn mede fokkers. Leuk om jullie eens in levende lijve te zien. Kwam er ook pas laat achter dat Cee en Greys waren aangesloten in de zaal, jammer anders had ik me even voorgesteld haha.

Slimane heeft mij WEGGEBLAZEN. Wow. Wow. Wow.
  zondag 14 april 2024 @ 03:13:53 #21
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_213201593
Was er een FoK hok?
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_213202530
Leuk dat Charlotte Perrelli er was. Maar ik heb ook net zo lief Edsilia terug.
pi_213202669
Alexander Rybak zei dat hij veel enthousiasme zag van achteren. Dat was ik *)
pi_213202989
Wat een gave avond. Sfeer zat er goed in en veel goede optredens gezien. Vond het VK wel echt beschamend slecht (buiten de technische storing) en ik snap de hype rond Zwitserland niet. En wat was Joost geweldig. Ik kreeg gewoon kippenvel bij zijn begin en weer tranen in m’n ogen bij het einde.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_213202995
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 01:03 schreef Keyos het volgende:

[..]
Pfoe, die vielen niet mee helaas. Zelfde geldt ook wel voor Aiko met Pedestal.
San Marino en Tsjechië waren mijn plaspauze dus die heb ik gemist. En IJsland ook. :P
Hotapnyc
  zondag 14 april 2024 @ 09:47:32 #26
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_213203079
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2024 09:14 schreef NailQueen het volgende:
Alexander Rybak zei dat hij veel enthousiasme zag van achteren. Dat was ik *)
Ik merkte sowieso wel dat ik onze groep iedereen veel kon meezingen en bij de mensen net naast/voor ons was dat wel een stuk minder. :P
  zondag 14 april 2024 @ 09:58:27 #27
130755 Kinga
versier hier
pi_213203279
quote:
99s.gif Op zondag 14 april 2024 09:47 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]
Ik merkte sowieso wel dat ik onze groep iedereen veel kon meezingen en bij de mensen net naast/voor ons was dat wel een stuk minder. :P
Ja ja, wij gingen los *O*
pi_213203803
Polen en Denemarken traden gister niet op hè. Iemand een idee waarom?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_213203822
Ergens wel jammer dat Marina naar geen enkele pre-party’s gaat maar ik snap het ergens ook wel weer. Ze willen de surprise erin houden… plus met haar vader die recent is overleden weet ik ook niet of haar hoofd er echt bij was geweest ;(
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  Moderator zondag 14 april 2024 @ 10:50:32 #30
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_213203839
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 09:40 schreef Cirilico het volgende:

[..]
San Marino en Tsjechië waren mijn plaspauze dus die heb ik gemist. En IJsland ook. :P
Je kan al een beetje zien aankomen wat waarschijnlijk de NQs worden in Malmö..
pi_213203907
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2024 10:49 schreef Nexum het volgende:
Ergens wel jammer dat Marina naar geen enkele pre-party’s gaat maar ik snap het ergens ook wel weer. Ze willen de surprise erin houden… plus met haar vader die recent is overleden weet ik ook niet of haar hoofd er echt bij was geweest ;(
Ik had Marina Satti ook graag live gezien :)
pi_213203940
Dit was mijn eerste pre party en dat smaakt wel naar meer, ga volgend jaar sowieso ook weer. Ik had helaas de meet up niet gered, maar volgende keer beter!

Mijn impressie:

Georgie: Wat een opener, wat een stem! Dit nummer stond bij mij nog niet echt op de radar, maar Nutsa was live echt zó sterk vocaal! Klimt hiermee denk ik wel wat in mijn ranking :Y

Duitsland: ISAAK zei dat hij niet zo goed bij stem was, maar daar was niet zoveel van te horen. Hij klinkt live gewoon supergoed. Ik vind het nummer leuk, en er leek ook wel wat animo voor Duitsland in de zaal gelukkig! :)

Slovenie: Dit nummer begin ik steeds leuker te vinden en keek ook enorm uit naar de live, maar hij viel een beetje.. plat? Ik weet niet of het het gebrek aan respons in de zaal was, of omdat de vocalen van de twee voor haar zó sterk waren.

Litouwen: Zooooo dit was leuk _O_ Hij was ook heer en meester over dat podium. Litouwen gaat weer een mooie notering neerzetten :Y

Tsjechie: Oeff. Nummer vind ik echt heel leuk, maar dit waren de eerste echt zeer matige vocalen van de avond. Ik hoopte steeds dat het nog bij zou stellen maar Aiko kon helaas niet overtuigen.

Malta: Sarah is live gewoon onwijs goed. Ze is vocaal een van de sterkere van de girl bops, en dat klonk ook hieruit terug. Dat ze door de dansers door de lucht werd gedraaid en gegooid veranderde hier niets aan. (en was het publiek ook erg enthousiast over :D) Het nummer is niet mijn favoriet maar live is dit wel echt goed!

Finland: Finland, Finland, Finland. Het was een feestje in de zaal, maar de vocals waren dramatisch wederom. Ik vond ook de energie op het podium niet wat ik ervan gehoopt had. Het nummer zelf vind ik eigenlijk best leuk, maar het is live niet goed genoeg.

Letland: Dons deed het goed, hij zingt het erg mooi, de zaal was niet zo enthousiast maar ik vind het gewoon erg mooi O+

Luxemburg: Ohja Luxemburg was er ook....... dit was misschien wel het meest forgettable optreden van de avond. Het was er. En daar is ook alles mee gezegd. Tali klonk prima live maar het nummer kwam niet van de grond en voelde een beetje zouteloos.

Oekraine: Prachtig. O+ Niet anders dan we van ze verwachten. Er was een beetje een awkward moment aan de start waar ze eigenlijk eerst iets met de zaal wilden doen maar de muziek was al gestart, dus vroegen ze of hij kon stoppen maar die ging gewoon door, dus begonnen ze maar met zingen. Dat bracht Jerry denk ik voor de eerste woorden even uit balans, maar die herstelde zich snel.

Moldavie: Dit was prima. De klapjes waren leuk en daar deed de zaal ook leuk mee. Maar viel een beetje weg in de line up.

Cyprus: Klonk prima. Ik denk dat ze wel onderdeed aan Malta gisteravond als een van de meest directe competities.

Frankrijk: Holy-. Parijs 2025? Ik weet het niet meer. Dit nummer was voor mij niet geklikt maar gisteravond heb ik ademloos met kippenvel en tranen in mijn ogen zitten luisteren. Dit was echt ijzersterk _O_ Sowieso top 3 van de avond voor mij.

San Marino: Ik had zó graag gewild dat ik hier enthousiaster over kon zijn. Ik had zin in dit optreden maar oef. Dat klonk echt niet goed.

Noorwegen: Vocaal ijzersterk, ik begin dit nummer steeds wat leuker te vinden :Y

Albanie: Prima gezongen, maar heeft niet enorme indruk gemaakt. Ze zat nog een beetje te stoeien om haar jasje uit te krijgen het halve optreden en dat was het meest intressante :@

IJsland: Hera is live gewoon goed, maar wat een draak van een nummer. |:(

VK: Arme Olly. Hij had er juist zo een onwijze zin, en na dat optreden in Londen gun je hem dat ook. Maar zijn mic viel uit halverwege het eerste refrein en deed het pas weer tegen het einde. De achtergrond zangers live was wel erg mooi :Y , en hij kan wel performen, ook als zijn microfoon uit staat :Y .

Zweden: Dit was veel leuker dan ik had verwacht :D De tweeling kreeg echt de zaal in beweging en maakte er een onwijs feestje van. De vocalen zijn goed ook met de dans, en ze komen zo sympathiek over.

Spanje: Geen idee wat Nebulossa met de zaal had gedaan maar die stond op stelten _O_ Wat een onwijs leuke performance, echt wel een van de grootste verrassingen van de avond. En ik merkte wel ook dat zodra deze begon deze ook positief opviel in de line up, dit gaat ook werken denk ik in Malmo.

Belgie: Mustii klonk gewoon erg goed :Y (duidelijk dat Londen dus een fluke was) Maar de bewegingen snap ik nog steeds niet helemaal met het nummer, maar misschien komt dat helemaal goed in Malmo straks. Ik hoop het want ik vind het nummer erg fijn. O+

Oostenrijk: Kaleen was denk ik het slechtste van de avond voor mij. De zaal stond op zijn kop. Maar ze heeft amper gezongen (karaoke versie stond hard aan) en wat ze dan zong klonk echt heel erg pijnlijk. Dit kan nog wel eens hard gaan floppen. Zeker ook omdat er andere dansgirlies op de loer liggen die ook een aardig potje kunnen dansen maar daarbij wel de vocals goed kunnen houden.

Ierland: Dit nummer is zeer verdeeld ontvangen. Persoonlijk ben ik er een fan van. Maar live kwam dit écht tot leven. Bambie heeft een enorme podium pressence. En dit was echt heel leuk. Een van mijn verrassingen ondanks dat ik het nummer al leuk vond. Heeeeeel benieuwd naar de staging straks.

Zwitserland: Nemo _O_ _O_ _O_ Dit was echt ongeloofelijk goed. Nemo mag het van mij winnen, wat een optreden was dit zeg. De vocals waren ZO goed. Maar ook hoe Nemo op dat podium stond. (Ze hadden ook mooie belichting) Ik was bijna van mijn stoel geblazen en zat daarna bij te komen met kippenvel en tranen in mijn ogen. Ik voelde echt winnervibes.

Servie: Dit is een van mijn favoriete nummers. Helaas was ik nog aan het bijkomen van Nemo dus heb het niet zo goed meegekregen als ik had gehoopt. Maar klonk live echt fantastisch.

Kroatie: De zaal ging wild. Ik zie het nog steeds niet helemaal met dit nummer, het klinkt voor mij een beetje cliche. Maar de zaal was heel leuk om te zien hoe die reageerden. Vocaal klonk het prima. Ik hoopte enorm dat gisteren live deze voor mij eindelijk zou klikken. Helaas ben ik persoonlijk nog niet overtuigd, maar ik zou het niet erg vinden als ze winnen.

Italie: Dit is de andere fanfavoriet waar ik een beetje neutraal in ben. Prima nummer, onwijs goede stage presence, maar het blijft maar kabbelen voor mij persoonlijk.

Nederland: De afsluiter. En wat voor eentje. Dat deed ie goed he. De zaal ging plat, en van waar ik zat klonk het ook vocaal echt prima. Op de filmpjes die ik vandaag zag iets minder, maar weet niet of dat de mix was of niet. En dat einde.. dat einde _O_ De traan in zijn stem in de outro. Kippenvel en tranen wederom.

Winnaarvibes: Frankrijk (had ik niet verwacht), Zwitserland, Nederland (misschien wat bias, maar whatever)
pi_213205164
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 11:01 schreef AnnethingIsPossible het volgende:

Duitsland: ISAAK zei dat hij niet zo goed bij stem was, maar daar was niet zoveel van te horen. Hij klinkt live gewoon supergoed. Ik vind het nummer leuk, en er leek ook wel wat animo voor Duitsland in de zaal gelukkig! :)

Naast ons zaten mensen uit Duitsland keihard mee te zingen met Isaak O+
  Moderator zondag 14 april 2024 @ 13:06:48 #34
375570 crew  Cyan9
pi_213205437
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 09:40 schreef Cirilico het volgende:

[..]
San Marino en Tsjechië waren mijn plaspauze dus die heb ik gemist. En IJsland ook. :P
IJsland mis je helemaal niks aan, die gaan hun best doen om de laatste plaats te halen.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_213205560
Weet iemand of er nog beelden gemaakt zijn van de optredens?
  Moderator zondag 14 april 2024 @ 13:46:21 #36
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_213206128
Dat Spanje zou verrassen had ik stiekem al wel verwacht. Dat nummer is gewoon super aanstekelijk en Nebulossa heeft gewoon iets heel charmants wanneer ze op het podium staat. Ik hoop echt dat Spanje een goed resultaat bij de televote haalt, dat verdienen ze echt ^O^
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_213206663
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 13:55 schreef Nexum het volgende:
Dat Spanje zou verrassen had ik stiekem al wel verwacht. Dat nummer is gewoon super aanstekelijk en Nebulossa heeft gewoon iets heel charmants wanneer ze op het podium staat. Ik hoop echt dat Spanje een goed resultaat bij de televote haalt, dat verdienen ze echt ^O^
Iemand van ons, sorry ik weet niet meer wie :@, zei dat dit de Say Na Na Na van dit jaar is.

En de zangeres is misschien niet de beste zangeres maar ik vind haar wel een goede uitstraling hebben. Ze staat heel zelfverzekerd alsof ze precies weet wat ze doet. Terwijl de band volgens mij nog niet eens zo lang bestaat
pi_213207000
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2024 10:47 schreef Fascination het volgende:
Polen en Denemarken traden gister niet op hè. Iemand een idee waarom?
De artiesten hebben rust genomen. Polen is volgens mij tot nu toe overal geweest en zou een pauze nodig hebben. Denemarken lijkt aan haar gemoedsrust te werken.
pi_213209024
Ik moest stiekem een beetje lachen toen Hera Björk na haar nummer nog even acapella Je Ne Sais Quoi zong. Alsof ze weet dat dat nummer gewoon 10x beter is :P
  Moderator zondag 14 april 2024 @ 19:41:41 #41
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_213210697
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2024 13:15 schreef NailQueen het volgende:
Weet iemand of er nog beelden gemaakt zijn van de optredens?
https://www.instagram.com/p/C5v-B7ntE3n/

Op insta staan nu filmpjes van de live optredens van de organisatie
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 april 2024 @ 20:58:17 #42
163650 Greys
pi_213211650
Kan iemand dit deel ajb aan deel 1 linken want volgens mij is dat niet zo of kijk ik verkeerd. :@
@Momo
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 april 2024 @ 20:58:29 #43
163650 Greys
pi_213211652
twitter
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 april 2024 @ 22:17:24 #44
163650 Greys
pi_213212390
Het EIC account op insta is optredens aan het plaatsen. Hier bv die van Luktelk:

https://www.instagram.com/reel/C5wJuoDt4fi/?igsh=emViZGQ2ejM3YmMz

Edit: oh sorry dat had Momo al gezegd. O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 april 2024 @ 23:38:36 #45
163650 Greys
pi_213213066
Even gekopieerd uit Kroatië topic nav een vraag van Pisces omdat het wel leuk is om te weten hoe zo'n persmiddag nou gaat en hoe moeilijk dat nog is. :D

quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2024 23:37 schreef Greys het volgende:

[..]
Frankrijk! Want die had de avond ervoor nog een groot concert in Marseille dus die kon niet vrijdag al komen zoals velen en was pas later in de middag in Amsterdam en moest toen meteen soundchecken dus die is niet op de persmiddag geweest. Maar z'n optreden die avond maakte dat meer dan goed!

Nemo hadden we ook wel willen spreken maar daar stond zó'n enorm lange rij dat toen we daar eenmaal in stonden er omgeroepen werd dat iedereen nog 10 minuten had dus dat haalden we niet meer.

Het is echt gekkenhuis die middag altijd. Het gaat ongeveer zo:
Er zijn tijdens die persmiddag ook steeds artiesten weg omdat ze moeten soundchecken, dus je moet snel kijken wie er op dat moment zijn. We rennen meestal eerst snel naar iemand die we per se willen waar nog niet zo'n rij staat. Bij Joost stond direct een grote rij dus we gingen snel naar Kroatië! Dat ging heel leuk. Toen snel gekeken naar Joost, was nog steeds een enorme rij. Als we daar dan gaan staan betekent dat dus dat je eigenlijk al je perstijd daaraan kwijt bent. Dus hup naar de Finnen want die wilde Cee heel graag! Daarna nog steeds enorme rij bij Joost. Toen naar Dons want die stond op dat moment vrij. Daarna de tweeling want daar stonden er maar twee voor ons. En dan is je tijd al bijna op. :D
Toen móesten we naar Joost want we wilden per se iets voor hier hebben uiteraard. Er stonden er toen nog tien voor ons ofzo. De AvroTros dame zei iets tegen de mensen voor ons, dat Joost ermee ging stoppen want hij moest afronden en weg. Wij dachten FAKKKKK. Vriendelijk gevraagd of we alsjeblieft... Nee kon echt niet. Ze moesten hem meenemen. Toen nog één keer terug gegaan, al onze durf bij elkaar verzameld en heel vriendelijk maar dringend gevraagd dat als we het heel kort zouden houden en onze vier leukste vragen zouden selecteren of het dan... En toen ging ze het vragen en mocht het terwijl hij ging lopen. O+ Arme mensen voor ons, maar we moesten toch echt vonden we. Anders konden we niet 'thuiskomen' hier haha. We waren dus extra trots op dit omdat we dit hebben gedurfd.

Daarna dus nog bij Nemo in de rij maar met nog 20 voor ons kwam de 10 minuten call dus toen waren we klaar.

Het is superleuk maar echt heel heftig wel om binnen die tijd een paar leuke voor elkaar te krijgen met die grote aantallen pers!


[ Bericht 0% gewijzigd door Greys op 15-04-2024 00:13:58 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 15 april 2024 @ 00:28:19 #46
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_213213281
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2024 22:17 schreef Greys het volgende:
Het EIC account op insta is optredens aan het plaatsen. Hier bv die van Luktelk:

https://www.instagram.com/reel/C5wJuoDt4fi/?igsh=emViZGQ2ejM3YmMz

Edit: oh sorry dat had Momo al gezegd. O+
Wel mooi dat ze bij iedereen iets positief weten te zeggen. Van 'stunning performance' tot 'well received by our audience'.
pi_213216239
Ik kijk uit nieuwsgierigheid alvast naar de hotelprijzen voor volgend jaar, 5 april 2024. Maar jemig, alles is nu al over de 200 euro :(
pi_213216760
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2024 12:28 schreef NailQueen het volgende:
Ik kijk uit nieuwsgierigheid alvast naar de hotelprijzen voor volgend jaar, 5 april 2024. Maar jemig, alles is nu al over de 200 euro :(
Ik denk dat hotels een jaar vooraf ook nog niet de behoefte voelen om korting aan te bieden.

Er is ook nog geen groot evenement gepland, zo op het eerste zicht, alleen deze topshow een dag ervoor in de Ziggo Dome
quote:
Op vrijdag 4 april 2025 keren de Ladies of Soul, bestaande uit Trijntje Oosterhuis, Edsilia Rombley, Berget Lewis, Glennis Grace en Candy Dulfer, terug naar de Ziggo Dome! Special guests deze avond zijn Sister Sledge, Do, Shirma Rouse, Robin S en Giovanca. De kaartverkoop is gestart via Eventim.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Moderator maandag 15 april 2024 @ 13:31:25 #49
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_213216794
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2024 13:26 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Ik denk dat hotels een jaar vooraf ook nog niet de behoefte voelen om korting aan te bieden.

Er is ook nog geen groot evenement gepland, zo op het eerste zicht, alleen deze topshow een dag ervoor in de Ziggo Dome
[..]

Denk niet dat die korting gaat komen. Voor deze editie ook in de gaten gehouden en die prijzen bleven boven de 200 euro.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 15 april 2024 @ 14:01:50 #50
163650 Greys
pi_213217026
Bij Hampton by Hilton is dit keer nog niet eens te boeken. Er staat GEEN BESCHIKBAARHEID maar kan me niet voorstellen dat het al vol is? :D
En Jaz Hotel zit nu al rond de 300 euro. :X
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')