half gehoord ....quote:Op zondag 14 april 2024 00:17 schreef NailQueen het volgende:
Wat vonden jullie de verrassing van de avond? Spanje werd verbazingwekkend goed ontvangen.
Spanje was leuk inderdaad. Ook wel Litouwen. Maar mijn grootste verassing was toch wel hoe goed ik Frankrijk uiteindelijk vond. Toch wel m’n favoriet van de avond.quote:Op zondag 14 april 2024 00:17 schreef NailQueen het volgende:
Wat vonden jullie de verrassing van de avond? Spanje werd verbazingwekkend goed ontvangen.
Leuke avond: jazeker. Beste: Joost, Nemo, Oekraïne.quote:Op zondag 14 april 2024 00:43 schreef Nexum het volgende:
En?? Wie was er het beste moppies? Hebben jullie een leuke avond gehad?
Nederland, Zwitserland, Frankrijk, Litouwen en Kroatie waren de beste.quote:Op zondag 14 april 2024 00:43 schreef Nexum het volgende:
En?? Wie was er het beste moppies? Hebben jullie een leuke avond gehad?
Pfoe, die vielen niet mee helaas. Zelfde geldt ook wel voor Aiko met Pedestal.quote:Op zondag 14 april 2024 01:01 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ow ik vond San Marino wel echt de minste
Owja dat was een plaspauze voor mij.quote:Op zondag 14 april 2024 01:03 schreef Keyos het volgende:
[..]
Pfoe, die vielen niet mee helaas. Zelfde geldt ook wel voor Aiko met Pedestal.
Nebulossaquote:Op zondag 14 april 2024 00:49 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Nederland, Zwitserland, Frankrijk, Litouwen en Kroatie waren de beste.
Nutsa van Georgië heeft ook een geweldige stem.
Spanje en Zweden de verrassingen van de avond.
En Alexander Rybak was ook geweldig!
Oja die was er ook nogquote:Op zondag 14 april 2024 01:01 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ow ik vond San Marino wel echt de minste
San Marino en Tsjechië waren mijn plaspauze dus die heb ik gemist. En IJsland ook.quote:Op zondag 14 april 2024 01:03 schreef Keyos het volgende:
[..]
Pfoe, die vielen niet mee helaas. Zelfde geldt ook wel voor Aiko met Pedestal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |