Ik denk juist dat Iran wel wat significante schade wil aanrichten om duidelijk te maken dat je niet zonder slag of stoot een (buitenlandse) Iraanse ambassade kan opblazen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:55 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ik denk dat Iran geen grote schade wil aanrichten. De aanval moet groot genoeg zijn om als afschrikking te dienen, en niet te groot om een verdere escalatie te voorkomen.
Ik denk dat Iran het prima vindt dat Israël de meeste drones/raketten uit de lucht weet te halen.
Regime ≠ Bevolkingquote:
Gaat nooit goedkomen daarzoquote:Op zaterdag 13 april 2024 23:58 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Veel diplomatiek gerotzooi. Dat wel.
Afvoerputje van FOK! zit vol op het nieuws!quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:59 schreef onlogisch het volgende:
@:fetx is er ook
VBL is goed vertegenwoordigd vanavond hier.
Het is dan ook een ongelofelijk kutregime dat overal loopt te stoken. Hopelijk volgt regime change.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:59 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Die dingen zijn ook gewoon gelanceerd vanuit Jordanië, Syrië en Libanon. Iran heeft overal milities zitten.
McCain had daar een leuk liedje overquote:Op zaterdag 13 april 2024 23:59 schreef KingRoland het volgende:
Konden we iran niet helemaal plat bombarderen? Wat een kut land zeg
Sowwwwwwwwwwwquote:Op zaterdag 13 april 2024 23:59 schreef Nexum het volgende:
Israël ten grond brengenTel Aviv opblazen
Over het algemeen niet handig om ambassades van kutregimes te bestokenquote:Op zondag 14 april 2024 00:00 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Het is dan ook een ongelofelijk kutregime dat overal loopt te stoken. Hopelijk volgt regime change.
Dat doet whiskey met jequote:
Moet je toch wel een hoop van jezelf kunnen herkennen daarin.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:59 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Ergens ben ik wel 'blij' dat dit soort zaken wel duidelijk aangeeft waar mensen staan. De drang is iets te groot om verstoppertje te blijven spelen.
Al voldoende doodsverwensingen (op 'normale' forums) gezien aan zowel UK als USA. En dat is (daar) toegestaan ook.
Punt is dat wij (het westen) er ons niet aan kunnen onttrekken. Dus dit is uiteraard wel weer extra destabilisatie.quote:
waarom post je dit hier. Dit verzinnen die Twitteraars gewoon. Zetten er allegedly bij en hup weer wat onzin de wereld in.quote:
@DombohetOlifantje1 en ik hebben een pittige mening over stoken.quote:Op zondag 14 april 2024 00:00 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Het is dan ook een ongelofelijk kutregime dat overal loopt te stoken. Hopelijk volgt regime change.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |