Waarom die smiley? deze emotie hoor je te hebben tegenover je vijand. Dit waren ook prachtige beelden geweest als het Israeli's waren, die zouden vieren als een ander land raketten richting Palestijnse gebieden zou sturen.quote:
In tijden van conflict vlucht iedereen de dollar in. T-bills vooral.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:35 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
waarom crasht crypto bij geopolitieke onrust?
Dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:55 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ik denk dat Iran geen grote schade wil aanrichten. De aanval moet groot genoeg zijn om als afschrikking te dienen, en niet te groot om een verdere escalatie te voorkomen.
Ik denk dat Iran het prima vindt dat Isral de meeste drones/raketten uit de lucht weet te halen.
Onder anderequote:Op zaterdag 13 april 2024 23:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij vindt zeker dat je te apathisch reageert
Laten we het hopen. Het nieuws wordt wel erg sensationeel gebracht.quote:
Idd waar hebben we het overquote:Op zaterdag 13 april 2024 23:56 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Waarom die smiley? deze emotie hoor je te hebben tegenover je vijand. Dit waren ook prachtige beelden geweest als het Israeli's waren, die zouden vieren als een ander land raketten richting Palestijnse gebieden zou sturen.
Echte, oergevoelens. Woede richting je vijand. Schitterend. Echt spijtig van die goedwerkende Iron Dome.
Is het dan niet heel makkelijk om die dingen tegemoet te vliegen en ze uit de lucht te halen?quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:56 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Laag. Heel laag. Paar honderd meter.
Ik denk dat dit eigenlijk wel eens intern de opening kan bieden waar de oppositie juist op heeft zitten wachten. Zou niet voor het eerst zijn dat een regime uit elkaar klapt door een oorlog in te stappen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:57 schreef BlackLining het volgende:
Godverdomme.
Je weet ook gewoon al wie hier aan het kortste eind gaat trekken en dat is de bevolking van Iran. En da's treurig, want ik heb behoorlijk veel gereisd en ik ken werkelijk geen vriendelijker en gastvrijer volk dan de Iranirs.
Vrees echt dat Isral wederom, net zoals in Gaza, volledig buitenproportioneel gaat reageren op deze actie.
Dat gaat er echt aan liggen of er doden gaan vallen in Isral straks.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:57 schreef BlackLining het volgende:
Godverdomme.
Je weet ook gewoon al wie hier aan het kortste eind gaat trekken en dat is de bevolking van Iran. En da's treurig, want ik heb behoorlijk veel gereisd en ik ken werkelijk geen vriendelijker en gastvrijer volk dan de Iranirs.
Vrees echt dat Isral wederom, net zoals in Gaza, volledig buitenproportioneel gaat reageren op deze actie.
Ja. Maar het zijn er 500.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:59 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Is het dan niet heel makkelijk om die dingen tegemoet te vliegen en ze uit de lucht te halen?
Die dingen zijn ook gewoon gelanceerd vanuit Jordani, Syri en Libanon. Iran heeft overal milities zitten.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:57 schreef Droopie het volgende:
[ x ]
Zou het?
Eerst uren en nu opeens zouden ze er zijn?
Natuurlijk, target practice voor de IDF, RAF en USAF.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:59 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Is het dan niet heel makkelijk om die dingen tegemoet te vliegen en ze uit de lucht te halen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |