idd zoals hier met dat zooitjequote:Op woensdag 29 mei 2024 16:30 schreef wbwb het volgende:
[..]
Tsja, Royal Mail kampt ook met problemen. Die zeiken ook allemaal bij de overheid (Ofcom) over de servicenormen (net als PostNL), had te maken met allemaal stakingen en zo, is verlieslatend, etc. Dat zou ik nou ook niet echt interessant noemen. Nou is GLS daarentegen wel winstgevend, maar natuurlijk een heel stuk kleiner en niet genoeg om het te compenseren:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja ze brengen het zelf rondquote:Op woensdag 29 mei 2024 17:27 schreef lololo het volgende:
Je moet dus wel heel zeker zijn van jezelf (of taffusdom) als je als investeerder denkt:"Joh, óns gaat het wel lukken
Hopelijk zetten ze die fatbike ook gelijk ff op de rollenbank..quote:Op woensdag 29 mei 2024 22:03 schreef ophaling10 het volgende:
https://112ede.nl/postnl-bezorger-in-botsing-met-fatbike
Het blijven toch ondingen, die fatbikes, trekt ook wel een bepaald publiek aan…quote:Op woensdag 29 mei 2024 22:03 schreef ophaling10 het volgende:
https://112ede.nl/postnl-bezorger-in-botsing-met-fatbike
wie doet het licht uitquote:Op woensdag 29 mei 2024 23:35 schreef wbwb het volgende:
Heeft iemand trouwens al een titelidee voor het volgende draadje?
Ik ben bang dat dat qua aanta letters niet gaat passen helaas…quote:
Maar ja, nu staat bij de track & trace ook:quote:The performance is normalised for regular weeks, and therefore excludes peak weeks, for example, Easter and the year-end festive season. Around 75% of weeks are included in the definition of this key performance indicator. Unless other specific arrangements are made with customers or for product types, PostNL applies a time frame of one working day to determine whether a parcel is delivered on time.
En ik geloof dat ik laatst bij een retailer op het schermpje zag staan dat een pakket 1-2 dagen duurt i.p.v. gewoon 1 dag…quote:Het is erg druk. Je pakket kan wat langer onderweg zijn. Hier vind je de laatste info.
Tja wat doe je eraan?quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:37 schreef wbwb het volgende:
[..]
Ik ben bang dat dat qua aanta letters niet gaat passen helaas…
---
Ik wist dat die 97% op tijd van PostNL Pakketten een leugen was, maar ik lees nu voor het eerst ook onderstaande tekst, dus het is een nog grotere leugen dan ik al dacht.
[..]
Maar ja, nu staat bij de track & trace ook:
[..]
En ik geloof dat ik laatst bij een retailer op het schermpje zag staan dat een pakket 1-2 dagen duurt i.p.v. gewoon 1 dag…
Volgens mij mag je tegenwoordig tot 20u bezorgen dus hij was nog prima op tijdquote:Op vrijdag 31 mei 2024 12:28 schreef Globetrottertje2 het volgende:
Volumes aan het afnemen jaja, maar ik kreeg mijn post gisterenavond om half 8 's avonds. Die arme bezorger liep toen nog. Of misschien alweer. Dankzij hem bleef niks staan, maar ik wel met hem te doen.
ja ze hebben de boel weer grandioos ingepland,zodat iedereen direct naar bed kan(ook qua looptijden)quote:Op vrijdag 31 mei 2024 12:28 schreef Globetrottertje2 het volgende:
Volumes aan het afnemen jaja, maar ik kreeg mijn post gisterenavond om half 8 's avonds. Die arme bezorger liep toen nog. Of misschien alweer. Dankzij hem bleef niks staan, maar ik wel met hem te doen.
Ik loop ook 's avonds hoor. Begin op een piekdag om een uur of 4 tot 7 en op een dal om 5 tot half 7. Dan heb ik nog ruimte voor een uur uitloop. Overdag doe ik andere dingen die me geld opleveren. Voordeel van 's avonds lopen is de helft minder gezeur. Je moet alleen wel zelfstandig zijn want het sco is dicht en de coaches ook weg. Nou boeit mij dat niet, en zelf al werk je overdag dragen ze toch niet bij.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 12:28 schreef Globetrottertje2 het volgende:
Ze doen het waarschijnlijk bewust verschuiven van donderdag naar dinsdag, want dan hebben ze niet genoeg capaciteit om het die dag te sorteren of voor te bereiden, dus dan schuiven ze die partij op naar de volgende piekdag, gezien ze liever niet niet-24-uurspost op een daldag bezorgen.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:35 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Het is echt onbetrouwbaar geworden hier, lijkt mis te gaan bij de sortering, de ene helft komt wel meteen en de andere doet er rustig dagen langer over zonder verklaarbare reden. Ik heb een foto van een pakketje wat vrijdag in de app stond, gisteren niet bezorgd. Vandaag is de post al geweest (lekker vroeg, dat wel), zat ie er weer niet bij. Wordt pas dinsdag dus. Tijdschrift ook nog steeds niet gehad, ook pas dinsdag dus, zou donderdag bezorgd moeten worden.
Een dagje later vind ik niet zo heel erg maar het gaat steeds mis op vrijdag-zaterdag (zataesagbdus wel bezorging) en dan wordt het meteen dinsdag. Gaat nog wat worden als er inderdaad minder bezorgdagen komen, dan kan een poststuk er zo een week overdoen.
Volgens mij wordt er heel wat doorgeschoven. Vandaag op een zogenaamde daldag naast de gebruikelijke blauwe enveloppen ook Gall & Gall folders en kandidatenlijsten.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:35 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Het is echt onbetrouwbaar geworden hier, lijkt mis te gaan bij de sortering, de ene helft komt wel meteen en de andere doet er rustig dagen langer over zonder verklaarbare reden. Ik heb een foto van een pakketje wat vrijdag in de app stond, gisteren niet bezorgd. Vandaag is de post al geweest (lekker vroeg, dat wel), zat ie er weer niet bij. Wordt pas dinsdag dus. Tijdschrift ook nog steeds niet gehad, ook pas dinsdag dus, zou donderdag bezorgd moeten worden.
Een dagje later vind ik niet zo heel erg maar het gaat steeds mis op vrijdag-zaterdag (zataesagbdus wel bezorging) en dan wordt het meteen dinsdag. Gaat nog wat worden als er inderdaad minder bezorgdagen komen, dan kan een poststuk er zo een week overdoen.
Als het goed is krijg je 1 gratis vrije dag die je zelf in mag plannen.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 23:20 schreef V__L_N het volgende:
[..]
Donderdag 12,5 jaar in dienst... Ik ben benieuwd of ik meer krijg dan alleen een brief...
misschien nog een wijk erbijquote:Op vrijdag 31 mei 2024 23:20 schreef V__L_N het volgende:
k ben benieuwd of ik meer krijg dan alleen een brief..
Of überhaupt dat. De postzegelprijs is de afgelopen jaren zo erg gestegen dat PostNL dat helemaal niet meer kan betalen.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 23:20 schreef V__L_N het volgende:
Donderdag 12,5 jaar in dienst... Ik ben benieuwd of ik meer krijg dan alleen een brief...
Dat kreeg ik op mijn laatste werkdagquote:
Mischien goed om via een uitzendbureau te gaan kijken naar werk.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:26 schreef wbwb het volgende:
Heeft iemand nog suggesties voor logistieke bedrijven waar ik, als iemand met autisme, in de omgeving Den Bosch kan solliciteren?
Ik heb gisteren weer ergens een sollicitatiegesprek gehad en vandaag weer afgewezen. Dit keer omdat ik volgens dat HR-mens niet snel genoeg zou zijn en misschien ook niet zelfstandig genoeg. Dit terwijl ik juist een van de snelste was bij PostNL en ook gewoon zelfstandig was. Ik had dan ook nooit problemen om iets op te lossen of zo en collega's kwamen juist vaak naar mij toe voor hulp of vragen, omdat ik altijd alles precies wist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |