Ja, ik ken het ergens anders van. Maar geen idee meer waarvan.quote:
Cliff Richard zelf vind ik ook wel een beetje raar en wollig. Dus het past wel.quote:Op zondag 14 april 2024 00:05 schreef DJ11 het volgende:
De nummers van Cliff Richard zijn op een heel rare manier ge-remasterd. Moeilijk uit te leggen, maar het klinkt heel "wollig" of zo.
Ik vergeet altijd dat dit van The Moody Blues is.quote:Op zondag 14 april 2024 00:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
Niet het beste van hun wmb. Maar wel een lekker nummer
quote:Op zondag 14 april 2024 00:11 schreef DJ11 het volgende:
Dit nummer zat dus gisteren in de popquiz waar ik aan meedeed. Ik had er echt nog nooit van gehoord. Was een foto-ronde. We konden "Cocktail Trio" uit de foto halen, maar verder zei de foto ons niks.
Het goede antwoord bleek dus "Kangaroe Eiland" - nooit van gehoord. Tot nu dan, één dag later.
quote:Op zondag 14 april 2024 00:11 schreef DJ11 het volgende:
Dit nummer zat dus gisteren in de popquiz waar ik aan meedeed. Ik had er echt nog nooit van gehoord. Was een foto-ronde. We konden "Cocktail Trio" uit de foto halen, maar verder zei de foto ons niks.
Het goede antwoord bleek dus "Kangaroe Eiland" - nooit van gehoord. Tot nu dan, één dag later.
Ik vind het dus echt al enorm knap dat je het Cocktail Trio al kunt herkennen uit een fotoquote:Op zondag 14 april 2024 00:11 schreef DJ11 het volgende:
Die was leuk ja.quote:Op zondag 14 april 2024 00:14 schreef livelink het volgende:
Dit is trouwens de moeilijkste Pubquiz ooit![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |