Nee, ik hield er rekening meequote:Op donderdag 27 februari 2025 21:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar die brief was toch in de uitzending, er werd alleen gezegd dat men op stream wat meer inhoud hadden gezien. Of was de post voordat het in de uitzending was? In dat geval ben ik abuis.
Nádat het uitgezonden was, dus was op zich geen spoiler, want het was niet iets wat nog niet uitgezonden was.quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat weet ik maar het werd gemeld in het tv topic.
In dat geval snap ik het niet alleen maar tof, de tv uitzending is natuurlijk geknipt en geplakt. De steamers hebben het live gezien.quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:25 schreef Droopie het volgende:
[..]
Nee, ik hield er rekening mee
Ik snap dat het niet leuk is als je bv gaat vragen is dat al geweest of straks wordt het leuk. En ik vond het wel essentiele informatie.
Ga je hier nu verder?quote:Op zondag 2 maart 2025 09:02 schreef Puzzie het volgende:
Misschien kunnen modjes voortaan wat beter lezen of meelezen ipv aannames doen.
Ik ben er een beetje klaar mee.
Nee maar mijn naam werd hier bij genoemd en nogmaals je zegt sorry maar ,.. en dan komt er weer een verhaal wat neerkomt op sorry maar geen sorry.quote:Op zondag 2 maart 2025 09:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga je hier nu verder?
Ik heb je al eerder gezegd in de COS dat ik jou niet aansprak maar Katertje omdat zij post dat ze een geintje maakte.
Ik ben er een beetje klaar mee dat je door blijft gaan over iets wat niet eens tegen jou was.
Niet meer Hij is er weerquote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:18 schreef Astro_boy het volgende:
Wordt er nog gemoderate of zijn we met vakantie? Heb nog melding gemaakt, maar ik word vriendelijk gequote…
Chop chop
Wat had je gedacht ik zet een TR en de mods komen gelijk aangevlogen om te modden? Terwijl je zelf komt 'trollen'quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:18 schreef Astro_boy het volgende:
Wordt er nog gemoderate of zijn we met vakantie? Heb nog melding gemaakt, maar ik word vriendelijk gequote…
Chop chop
op laptop even inloggen en dan dit icoontje klikken, is hij/zij dan niet ook op mobiel geblokkeerd? op mobiel zie ik dat icoontje nietquote:
Mjah... heb geen laptopquote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:07 schreef rinardo het volgende:
[..]
op laptop even inloggen en dan dit icoontje klikken, is hij/zij dan niet ook op mobiel geblokkeerd? op mobiel zie ik dat icoontje niet
[ link | afbeelding ]
je kan even iemand vragen die je vertrouwd in te loggen op jou account, dan kan die dat doen? ik wil best ff doen hoorquote:
ah ja natuurlijk,nooit aan gedacht slimme jijquote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:16 schreef Ireth het volgende:
Tis al gelukt! Op mijn mobiel even geswitcht naar "desktopversie" en daar kon het wel!
(Das trouwens best wel schrikken, een desktopversie op mobiel!)
Het openlijk in het TV topic verklappen van wat nog niet is uitgezonden gebeurt volgens mij niet zo vaak, en als ik dat zie haal ik het weg. Misschien zie ik het niet altijd, dat kan, en je bent er zelf fel op. Dat mag hoor, maar het is dus niet mijn indruk dat het zó vaak gebeurt en users daar schijt aan hebben.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:43 schreef superniger het volgende:
Feedback: mensen hebben schijt aan tv only kijkers in het TV topic. 👍
Brandwonden is nu regelmatig te zien nu hè. En ik heb geen stream aan kan niet weten of het wel of niet daar gezegd isquote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:46 schreef Droopie het volgende:
Hoi @:Dotteke
We mochten recent geen psychologische termen loslaten op bewoners, omdat wij geen psychologen zijn (na 8 weken kijken voel ik mij wel overigens wel een gedragsdeskundige)
Misschien een optie om meningen over brandwonden ook aan medici over te laten.
Of door te verwijzen naar een ander topic op Fok!
In media en sport mogen dokters/ trainers geen uitspraken doen over medische problemen van spelers.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Brandwonden is nu regelmatig te zien nu hè. En ik heb geen stream aan kan niet weten of het wel of niet daar gezegd is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |