abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216675072
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 februari 2025 08:10 schreef engine het volgende:

[..]
Hij is wel gewoon uitgezonden op rtl5 :D
Ja dat weet ik, maar veel kijken op videoland. en posten wel mee in live topic van tv...
Waardoor je snel gaat spoileren omdat videoland zonder reclames is ;)
  Moderator vrijdag 14 februari 2025 @ 08:16:05 #77
388664 crew  Dotteke
pi_216675121
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2025 08:12 schreef Vino_Tinto het volgende:

[..]
Ja dat weet ik, maar veel kijken op videoland. en posten wel mee in live topic van tv...
Daarom kijk ik niet meer via videoland, die fout maakte ik ook.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  vrijdag 14 februari 2025 @ 09:27:36 #78
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_216675808
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2025 08:12 schreef Vino_Tinto het volgende:

[..]
Daar is een "kijken via videoland-"topic voor :{w
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  Moderator vrijdag 14 februari 2025 @ 10:12:59 #79
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_216676429
Het was me gisteren niet opgevallen. Als ik een duidelijke spoiler zie dan gaat-ie onder een
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  vrijdag 14 februari 2025 @ 10:21:47 #80
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_216676542
Ik zat gisteren ook gewoon mee te lezen/posten toen deze werd gepost:

quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2025 21:17 schreef superniger het volgende:
En bedankt voor de spoilers 👍
Maar ik zat me toen al af te vragen over welke spoilers het ging? Het gesprek wat op dat moment gaande was ging gewoon over wat er in de uitzending te zien was?

Dus mocht ik volgens @superniger gespoilerd hebben ergens dan hoor ik dat graag, ik ben me er namelijk niet van bewust.
pi_216679401
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2025 10:21 schreef Ireth het volgende:
Ik zat gisteren ook gewoon mee te lezen/posten toen deze werd gepost:
[..]
Maar ik zat me toen al af te vragen over welke spoilers het ging? Het gesprek wat op dat moment gaande was ging gewoon over wat er in de uitzending te zien was?

Dus mocht ik volgens @:superniger gespoilerd hebben ergens dan hoor ik dat graag, ik ben me er namelijk niet van bewust.
Jij was het niet.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  vrijdag 14 februari 2025 @ 14:08:33 #82
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_216679650
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 februari 2025 13:45 schreef superniger het volgende:

[..]
Jij was het niet.
^O^ mocht het wel een keer gebeuren, zeg het me dan! Dan pas ik het gelijk aan! :Y
pi_216683187
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2025 18:47 schreef Dotteke het volgende:
Dit is BB 2025 niet een ander daar kan je hier BB / Nieuws over, of gezellig kletsen over oud bewoners van BB over posten

Ben er een beetje klaar mee.

Ik ben niets anders dan met tr's bezig de laatste dagen, waarschuwingen schijnt geen nut te hebben. Ben je bezig met het een weg te halen of aan te passen, gaat een ander nog wat plaatsen en dan krijg je een tr dat die dan ook niet mag.

Man o man we zijn toch geen kleuterschool
Ik zet mijn reactie even in de Feedback.
Het gaat hier toch prima, maar je doet net alsof het hier sodom en gommora is.

Met alle respect, ik ben toch onderdeel van een leuk lollig forum en discussie topic.

Ben toch geen onderdeel van een servicedienst die buitenstaanders van een liveblog moet voorzien.

Ik heb het, samen met andere users prima naar mijn zin daar.
Hoor weinig tot geen gezeik en lees nooit wat in de feedback.

Dan hoef ik geen kleuterschool opmerkingen te horen.

Je zou juist trots moeten zijn, tientallen topics per dag, amper iets in de feedback

Kan menig forum een voorbeeld aan nemen

Ps. Ik kom in vrede :P
Hell To The Liars
  Moderator vrijdag 14 februari 2025 @ 18:58:21 #84
388664 crew  Dotteke
pi_216683214
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2025 18:55 schreef Droopie het volgende:

[..]
Ik zet mijn reactie even in de Feedback.
Het gaat hier toch prima, maar je doet net alsof het hier sodom en gommora is.

Met alle respect, ik ben toch onderdeel van een leuk lollig forum en discussie topic.

Ben toch geen onderdeel van een servicedienst die buitenstaanders van een liveblog moet voorzien.

Ik heb het, samen met andere users prima naar mijn zin daar.
Hoor weinig tot geen gezeik en lees nooit wat in de feedback.

Dan hoef ik geen kleuterschool opmerkingen te horen.

Je zou juist trots moeten zijn, tientallen topics per dag, amper iets in de feedback

Kan menig forum een voorbeeld aan nemen

Ps. Ik kom in vrede :P
Dat jij het naar je zin hebt is fijn, jij ziet al die TR's niet dus er zijn veel mensen die zich ergeren aan bepaalde zaken'De COS is de COS en gaat over wat op de streams te zien is.
Bewoners hebben namen en geen scheldnamen.
Er zijn topics om over van alles te praten ook over oudere BBs maar alles wordt in de COS gegooid

Daarbij mag ik in de COS waarschuwingen zetten en hoef ik geen verantwoording af te leggen.

De laatste dagen is het de ene tr na de andere dus wat voor jou goed lijkt te gaan is voor een ander zeker niet goed.
Elkaars meningen respecteren zou ook fijn zijn, elkaar aanvallen is ook niet nodig.
Ik ben snel dus vaak zie je het niet, maar het gebeurd allemaal wel

Ik ga hier verder ook geen discusie over voeren.
pi_216793970
het lijkt dat ik dit ook in de feedback moet zetten .

Kan er misschien gekeken worden naar de hoeveelheid posts die eigenlijk in de SC thuishoren? of in een topic over oud bewoners of in een topic over filmpjes of in een topic over : hoe zouden jullie volgend jaar BB willen zien, suggesties en plannen (oid)

Het sluipt er heel langzaam in dat er steeds meer dingen in de COS komen te staan die eigenlijk in de SC thuishoren of in andere topics.

Het is voor de mensen die terug willen lezen af en toe een brij van off topics posts, met af en toe een post die daadwerkelijk over de streams van dat moment gaan.

En dan vind ik dan jammer en vaak storend.

Ik weet wel dat er momenten zijn dat er niet veel gebeurd in het huis, maar dan kan het commentaar ook summier zijn.
pi_216794217
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2025 13:55 schreef Verida het volgende:
het lijkt dat ik dit ook in de feedback moet zetten .

Kan er misschien gekeken worden naar de hoeveelheid posts die eigenlijk in de SC thuishoren? of in een topic over oud bewoners of in een topic over filmpjes of in een topic over : hoe zouden jullie volgend jaar BB willen zien, suggesties en plannen (oid)

Het sluipt er heel langzaam in dat er steeds meer dingen in de COS komen te staan die eigenlijk in de SC thuishoren of in andere topics.

Het is voor de mensen die terug willen lezen af en toe een brij van off topics posts, met af en toe een post die daadwerkelijk over de streams van dat moment gaan.

En dan vind ik dan jammer en vaak storend.

Ik weet wel dat er momenten zijn dat er niet veel gebeurd in het huis, maar dan kan het commentaar ook summier zijn.
IK ben hele dagen bezig iedereen de juiste weg te wijzen, maar je ontkomt er nooit helemaal aan.
Had daar trouwens vanmiddag al een waarschuwing voor geplaatst.
Dotteke in BB / [BB 25-COS#407] Zaterdag spelletjes dag
Andere vinden weer dat ze wel wat mogen posten en dat wij te streng zijn.

Nogmaals je kan het nooit voor iedereen goed doen.

Misschien volgend jaar alles in een topic dan hoeft niemand meer te mopperen dat het ergens staat waar het niet hoort ;)
pi_216794389
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2025 14:21 schreef Dotteke het volgende:

[..]
IK ben hele dagen bezig iedereen de juiste weg te wijzen, maar je ontkomt er nooit helemaal aan.
Had daar trouwens vanmiddag al een waarschuwing voor geplaatst.
Dotteke in BB / [BB 25-COS#407] Zaterdag spelletjes dag
Andere vinden weer dat ze wel wat mogen posten en dat wij te streng zijn.

Nogmaals je kan het nooit voor iedereen goed doen.

Misschien volgend jaar alles in een topic dan hoeft niemand meer te mopperen dat het ergens staat waar het niet hoort ;)
Hoe kan je nou te streng zijn , als er regels zijn, oudbewoners hoort in oudbewoners, daar kan je dan toch niet te streng over zijn, en als er een lange streamlock is, en je bent er toevallig, dan maar even de cos dicht zetten ofzo?
ik ben het met @Verida eens, er sluipt steeds meer in, en als teruglezer moeilijk te volgen.
Ik zoek nu niet eens iets op, maar de 1e zin die ik lees in de cos nu, is : Lekker hč Axel dat stoken wat je voortdurend doet, ik vind je een oneerlijke speler.

Daar zit ik dus niet op te wachten, of moet ik dan regeren met de bewoner die ik niet leuk vind en daar wat over zeggen?
Leef, alsof het je laatste dag is !!!
pi_216794427
quote:
88s.gif Op zaterdag 22 februari 2025 14:37 schreef rinardo het volgende:

[..]
Hoe kan je nou te streng zijn , als er regels zijn, oudbewoners hoort in oudbewoners, daar kan je dan toch niet te streng over zijn, en als er een lange streamlock is, en je bent er toevallig, dan maar even de cos dicht zetten ofzo?
ik ben het met @:Verida eens, er sluipt steeds meer in, en als teruglezer moeilijk te volgen.
Ik zoek nu niet eens iets op, maar de 1e zin die ik lees in de cos nu, is : Lekker hč Axel dat stoken wat je voortdurend doet, ik vind je een oneerlijke speler.

Daar zit ik dus niet op te wachten, of moet ik dan regeren met de bewoner die ik niet leuk vind en daar wat over zeggen?
Het is commentaar op de COS. Dat betekend dat users commentaar op de bewoners mogen hebben.
En nee je hoeft dan niet te reageren op een bewoner die jij niet leuk vindt. Dat zou kinderachtig zijn.

En het sluipt er echt niet steeds meer in iedereen post wel eens iets wat eigenlijk niet in de COS hoor.
Maar het merendeel verplaats of als het te gek is verwijder ik het

Maar men moet ook niet verwachten als men een tr gezet wordt er gelijk een mod aan komt om het te behandelen.

Ik vind dat het hier toch snel behandeld wordt vergeleken elders.
pi_216794461
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2025 14:41 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Het is commentaar op de COS. Dat betekend dat users commentaar op de bewoners mogen hebben.
En nee je hoeft dan niet te reageren op een bewoner die jij niet leuk vindt. Dat zou kinderachtig zijn.

En het sluipt er echt niet steeds meer in iedereen post wel eens iets wat eigenlijk niet in de COS hoor.
Maar het merendeel verplaats of als het te gek is verwijder ik het

Maar men moet ook niet verwachten als men een tr gezet wordt er gelijk een mod aan komt om het te behandelen.

Ik vind dat het hier toch snel behandeld wordt vergeleken elders.
oke, dan weet ik vanaf nu dat ik mijn menig dus mag geven over bewoners in de Cos, dit mocht in verleden namelijk niet. ik kan dus gewoon op die opmerking reageren begrijp ik!
en als ze iets met het eten niet goed doen, mag ook iedereen zeggen hoe hij het thuis doet ? dat mog in verleden ook niet
pi_216794493
quote:
88s.gif Op zaterdag 22 februari 2025 14:44 schreef rinardo het volgende:

[..]
oke, dan weet ik vanaf nu dat ik mijn menig dus mag geven over bewoners in de Cos, dit mocht in verleden namelijk niet. ik kan dus gewoon op die opmerking reageren begrijp ik!
en als ze iets met het eten niet goed doen, mag ook iedereen zeggen hoe hij het thuis doet ? dat mog in verleden ook niet
De cos staat voor Commentaar op de Streams
Zolang men netjes blijft over een bewoner hem of h aar bij de naam noemt en niet gaat schelden mag dat zeker
Maar kinderachtig gaan reageren omdat een ander wat zegt zien we liever niet.

De COS is niet voor letterlijk neerzetten wat er gezegd wordt. Dat gebeurd grotendeels wel.
pi_216794522
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2025 14:48 schreef Dotteke het volgende:

[..]
De cos staat voor Commentaar op de Streams
Zolang men netjes blijft over een bewoner hem of h aar bij de naam noemt en niet gaat schelden mag dat zeker
Maar kinderachtig gaan reageren omdat een ander wat zegt zien we liever niet.

De COS is niet voor letterlijk neerzetten wat er gezegd wordt. Dat gebeurd grotendeels wel.
Komt er dus op neer dat het niet meer te handhaven is en de regels daarom losser geworden zijn, of zoals @Verida zegt, er sluipt steeds meer in
pi_216794538
quote:
88s.gif Op zaterdag 22 februari 2025 14:51 schreef rinardo het volgende:

[..]
Komt er dus op neer dat het niet meer te handhaven is en de regels daarom losser geworden zijn, of zoals @:Verida zegt, er sluipt steeds meer in
De COS heeft hier altijd al voorgestaan.

De regels zijn juist strenger geworden, bewoners bij de naam noemen, geen scheldnamen of scheldpartijen Geen foto's dan andere dan de bewoners.

Als je wilt weten wat er letterlijk gezegd is is daar de SV voor
  zaterdag 22 februari 2025 @ 15:00:48 #93
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_216794601
quote:
88s.gif Op zaterdag 22 februari 2025 14:37 schreef rinardo het volgende:

Nu kan ik het domme blontje zijn, maar als Axel dat op dat moment doet hoort het toch juist wel in de COS? Want dan gaat het toch over wat er op dat moment te zien is?
pi_216794669
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2025 15:00 schreef Ireth het volgende:

[..]
Nu kan ik het domme blontje zijn, maar als Axel dat op dat moment doet hoort het toch juist wel in de COS? Want dan gaat het toch over wat er op dat moment te zien is?
Ik bedoel dus, het expres niet leuk praten over je niet favo bewoner en zo reacties uitlokken van iemand die hem wel leuk vind, het is een aanname dat hij voortdurend aan het stoken is en dat hij oneerlijk is , het is niet wat er op dat moment gezegd wordt. Als je dit dan als teruglezer 2 uur later terugleest, denk je dus dat hij aan het stoken is voortdurend, terwijl ik keek op dat moment en ik dat niet zag
  zaterdag 22 februari 2025 @ 15:10:24 #95
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_216794702
quote:
88s.gif Op zaterdag 22 februari 2025 15:05 schreef rinardo het volgende:

[..]
Ik bedoel dus, het expres niet leuk praten over je niet favo bewoner en zo reacties uitlokken van iemand die hem wel leuk vind, het is een aanname dat hij voortdurend aan het stoken is en dat hij oneerlijk is , het is niet wat er op dat moment gezegd wordt. Als je dit dan als teruglezer 2 uur later terugleest, denk je dus dat hij aan het stoken is voortdurend, terwijl ik keek op dat moment en ik dat niet zag
Oh zo bedoel je het, nu snap ik het.

Maar ik denk persoonlijk dat dat niet te voorkomen valt. Commentaar is hoe je zelf iets ziet en beleeft. Dus vanuit dat perspectief post je het ook. Anders wordt het letterlijk een SV.

Ik kan posten "ow kijk, ze is te lui om op te staan en haar flaske te pakken" terwijl jij ziet "ow wat lief, hij geeft haar haar flaske aan!".

2 verschillende omschrijvingen op dezelfde situatie.
pi_216794757
quote:
88s.gif Op zaterdag 22 februari 2025 15:05 schreef rinardo het volgende:

[..]
Waarom moet je reageren? Iedereen mag toch denken over een bewoner hoe hij of zij wil?
De een houdt van slagroom de ander van karnemelk moet je maar denken

Daarbij is een bewoner geen familielid of geliefde die je moet beschermen of voor op moet komen toch.
Het is een vreemde op je scherm die in een tv programma zit en een spel speelt. Iedereen denkt daar anders over en dat mag.

En er werd in die post die jij aanhaalt niets verkeerds gezegd. Jij ziet het anders, een ander ziet het anders.

En nu is er wel genoeg over gezegd.
Feedback BB is voor feedback betreffende de moderatie.
Niet hoe je het graag had willen zien, want zoveel mensen zoveel meningen.
pi_216794783
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2025 14:53 schreef Dotteke het volgende:

[..]
De COS heeft hier altijd al voorgestaan.

De regels zijn juist strenger geworden, bewoners bij de naam noemen, geen scheldnamen of scheldpartijen Geen foto's dan andere dan de bewoners.

Als je wilt weten wat er letterlijk gezegd is is daar de SV voor
Als jij valt over dat iemand een bewoner slang noemt gaat dat wel erg ver met de moderatie, tis toch geen eo kinderkrant hier. Plus dat diegene de naam erbij zette.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_216794851
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2025 15:16 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Waarom moet je reageren? Iedereen mag toch denken over een bewoner hoe hij of zij wil?
De een houdt van slagroom de ander van karnemelk moet je maar denken

Daarbij is een bewoner geen familielid of geliefde die je moet beschermen of voor op moet komen toch.
Het is een vreemde op je scherm die in een tv programma zit en een spel speelt. Iedereen denkt daar anders over en dat mag.

En er werd in die post die jij aanhaalt niets verkeerds gezegd. Jij ziet het anders, een ander ziet het anders.

En nu is er wel genoeg over gezegd.
Feedback BB is voor feedback betreffende de moderatie.
Niet hoe je het graag had willen zien, want zoveel mensen zoveel meningen.
@Avira en ik hebben deze post hier niet heen gehaald hoor, wij deden het in de Slow chat, @Droopje trok hem hier heen.
pi_216794985
Droopje had vorige week wat te melden hier. Vandaag niet :)

Maar nu ben ik het eens met Dotteke, heb ik een like gezet :P

Hopelijk zijn er volgend jaar meer mensen die willen bijdragen aan de SV.
Hell To The Liars
  zaterdag 22 februari 2025 @ 15:36:59 #100
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_216795005
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2025 15:35 schreef Droopie het volgende:
Droopje had vorige week wat te melden hier. Vandaag niet :)

Maar nu ben ik het eens met Dotteke, heb ik een like gezet :P

Hopelijk zijn er volgend jaar meer mensen die willen bijdragen aan de SV.
Ik ben altijd hartstikke blij met de bijdragen in de SV vooral op de dagen dat ik moet werken! _O_ ^O^ O+

quote quotesplits me

Omdat je een nieuwe gebruiker bent willen we je erop wijzen dat het niet is toegestaan reclame te maken of FOK! te gebruiken voor commerciėle doeleinden. Blijf ontopic en wees aardig voor je medeFOK!kers.
smilie   Pagina 4 / 10
Let op: Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden van 27-05-2020, privacy policy van 27-05-2020 en Policy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')