Ook wordt er vergeten dat er veel lurkers zijn, die meelezen, ikzelf bijvoorbeeld lees alle cossen door, maar reageer weinig omdat me dat te veel energie kost door omstandigheden. Als je dan een cos doormoet die alleen maar over gelijk halen gaat, discussies heeft, en verhalen over hoe het ook kon vroeger, dan ben je voor niets aan het lezen. Je leest daar om commentaar op de streams te lezen. @Dottekequote:Op zondag 26 januari 2025 20:21 schreef Li0nHeart het volgende:
De discussies waarin iedereen z'n eigen gelijk wil halen beginnen knap vervelend te worden.
quote:Op zondag 26 januari 2025 20:21 schreef Li0nHeart het volgende:
De discussies waarin iedereen z'n eigen gelijk wil halen beginnen knap vervelend te worden.
Ik ben er bijna de hele dag. Was nu even wat anders aan het doen. Heb een waarschuwing gezet.quote:Op zondag 26 januari 2025 21:03 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ook wordt er vergeten dat er veel lurkers zijn, die meelezen, ikzelf bijvoorbeeld lees alle cossen door, maar reageer weinig omdat me dat te veel energie kost door omstandigheden. Als je dan een cos doormoet die alleen maar over gelijk halen gaat, discussies heeft, en verhalen over hoe het ook kon vroeger, dan ben je voor niets aan het lezen. Je leest daar om commentaar op de streams te lezen. @:Dotteke
Was ook zeker geen commentaar richting jouquote:Op zondag 26 januari 2025 21:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Ik ben er bijna de hele dag. Was nu even wat anders aan het doen. Heb een waarschuwing gezet.
Als het af en toe even afwijkt is dat helemaal niet erg Er zijn genoeg trs gezet. Ik heb er wat van gezegd.
Iedereen post wel eens offtopic ook de tr zetters
.
O zo zag ik het ook niet hoor.quote:Op zondag 26 januari 2025 21:13 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Was ook zeker geen commentaar richting jou
O had er vanmorgen ook al wat verwijderd, ga gelijk kijken. Thnx voor het meldenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 09:41 schreef rinardo het volgende:
@:Dotteke er worden dingen in streamverslag geplaatst die geen streamverslag zijn
SV is alleen voor SVquote:Op zaterdag 1 februari 2025 09:45 schreef Paul het volgende:
[..]
Heeft toch met hoe vannacht verliep te maken, is toch handig om te lezen
ik doe toch een stukje verslag dmv een tweetquote:Op zaterdag 1 februari 2025 09:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
SV is alleen voor SV
Dit kan je gewoon in Media doen
[ afbeelding ]
SV is echt alleen voor users die zelf een SV schrijven.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 09:48 schreef Paul het volgende:
[..]
ik doe toch een stukje verslag dmv een tweet
oh leek me wel handig voor het hele verhaal van vannachtquote:Op zaterdag 1 februari 2025 09:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
SV is echt alleen voor users die zelf een SV schrijven.
Is altijd al zo geweest.
Voor de schrijvers is het niet leuk dat ze hun best doen om alles te beschrijven en dan dat andere van andere sites/media wat halen en in SV neer zetten.
Het is toch niet erg om dat in Media te plaatsen?
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 09:53 schreef Paul het volgende:
[..]
oh leek me wel handig voor het hele verhaal van vannacht
ok, ik kan maar 3 dagen terug, zal het doenquote:Op zondag 2 februari 2025 20:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik denk dat @:Dotteke niet altijd tijd (en wellicht zin) heeft om alle plaatjes achter een spoiler te zetten in de SV na een bepaalde tijd. Ik zet die van mezelf altijd achter een spoiler na een paar uur - dag.
Ik zie nu dat er veel plaatjes van @:rinardo in staan, dus @:rinardo, wellicht goed om dat zelf even te doen. Het schijnt dat mobiele gebruikers regelmatig klagen over de laadtijden van de SV door de plaatjes. Dus op verzoek van Dotteke proberen we die op een redelijk aantal te houden. En achter de spoiler als het ouder is, want zonder plaatjes mis je vaak een deel van het verhaal.
Hup SV-team
quote:Op zondag 2 februari 2025 20:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik denk dat @:Dotteke niet altijd tijd (en wellicht zin) heeft om alle plaatjes achter een spoiler te zetten in de SV na een bepaalde tijd. Ik zet die van mezelf altijd achter een spoiler na een paar uur - dag.
Ik zie nu dat er veel plaatjes van @:rinardo in staan, dus @:rinardo, wellicht goed om dat zelf even te doen. Het schijnt dat mobiele gebruikers regelmatig klagen over de laadtijden van de SV door de plaatjes. Dus op verzoek van Dotteke proberen we die op een redelijk aantal te houden. En achter de spoiler als het ouder is, want zonder plaatjes mis je vaak een deel van het verhaal.
Hup SV-team
Top heren.quote:Op zondag 2 februari 2025 20:39 schreef rinardo het volgende:
[..]
ok, ik kan maar 3 dagen terug, zal het doen
Het is echt een nek aan nek racequote:Op zondag 9 februari 2025 00:18 schreef Gert het volgende:
[ afbeelding ] Top 10 posts forum van 06-01-2025 t/m 08-02-2025
nr / aantal posts / forum
01 89334 Big Brother 2025
02 88263 Onzin voor je leven!
03 45532 Nieuws & Achtergronden
04 40497 General Chat
05 26070 Voetbal
06 12293 Politiek
07 11730 Klaagbaak
08 10602 Real Life Soaps & Streams
09 07960 Forum-, Topic- en Userspellen
10 07943 Showbizz, Celebs en Gossip
Donequote:Op zondag 9 februari 2025 19:24 schreef rinardo het volgende:
@:Dotteke, kan je SV even naar sticky gooien
Zet dan een tr. Ik ben niet veel in TV maar @Gert zit er bijna altijd, doe hem desnoods even een DMquote:Op donderdag 13 februari 2025 23:11 schreef superniger het volgende:
Er werd vandaag weer lekker gespoiled in het TV topic. 👍
Hoe dan???quote:Op donderdag 13 februari 2025 23:11 schreef superniger het volgende:
Er werd vandaag weer lekker gespoiled in het TV topic. 👍
Kan zijn dat ze iets gezegd hebben wat op de streams te zien was.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 08:06 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Hoe dan???
Want de aflevering van videoland stond niet online een nu nog steeds niet
Hij is wel gewoon uitgezonden op rtl5quote:Op vrijdag 14 februari 2025 08:06 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Hoe dan???
Want de aflevering van videoland stond niet online een nu nog steeds niet
Ja dat zou kunnen.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 08:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan zijn dat ze iets gezegd hebben wat op de streams te zien was.
Ik kan niet zien wat er gespoilerd is want heb de hele uitzending op tv niet gezien.
Het handigste is als men er dan een tr voor zet. Gert is er b ijna altijd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |