Klopt ja. Kim heeft daarna nog een paar solo-singles gedraaid, waarvan deze de meest succesvolle was.quote:
Dit is niet volgens de procedurequote:Op zaterdag 13 april 2024 19:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik wil graag ‘Lekker op de trekker’ aanvragen. Speciaal voor een paar gasten van dat achterlijke feestje. Ja, ze zijn echt met de trekker gekomen, er staan er een aantal in de half aangelegde plantsoentjes hier geparkeerd.
quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik wil graag ‘Lekker op de trekker’ aanvragen. Speciaal voor een paar gasten van dat achterlijke feestje. Ja, ze zijn echt met de trekker gekomen, er staan er een aantal in de half aangelegde plantsoentjes hier geparkeerd.
Ik had trouwens bijna een ander nummer van hem klaargezet, dat ik beetje was vergeten. Zal ik de volgende keer draaien.quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:22 schreef Symphonic het volgende:
Dit blijft ook een onwijs lekkere plaat
Jesus Loves You - Generations Of Love
Nice!quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:23 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik had trouwens bijna een ander nummer van hem klaargezet, dat ik beetje was vergeten. Zal ik de volgende keer draaien.
Bingoboys feat. Princessa - How To Dance (DJ11 edit)
Het wordt allemaal uitgelegd, rustig blijven luisterenquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:28 schreef livelink het volgende:
Je bent mij alweer kwijt hoor met de dansles.
Amen sisterquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:29 schreef livelink het volgende:
Step left, around en together with the right. Geen idee wat er bedoeld wordt met het around-gedeelte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |