Mei gaat een prachtige maand worden, warmste en droogste mei sinds de metingen gestart zijn. Kun je alvast noteren.quote:
Kun je Koningsdag toevoegen?quote:Op maandag 15 april 2024 09:21 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Mei gaat een prachtige maand worden, warmste en droogste mei sinds de metingen gestart zijn. Kun je alvast noteren.
Nee, dat heeft ie niet onder zijn copy paste staan helaas.quote:
27 april = april, april=geen mei, april=april. Koningsdag wordt een koude en gure dag. Maar goed nieuws, mei gaat een prachtige maand worden, warmste en droogste mei sinds de metingen gestart zijn. Kun je alvast noteren.quote:
Dan boek ik hem er zelf wel gewoon even bij.quote:Op maandag 15 april 2024 09:24 schreef Salina het volgende:
[..]
Nee, dat heeft ie niet onder zijn copy paste staan helaas.
als die cloudseed vliegtuigjes een keer aan de rond blijven wel jaquote:Op maandag 15 april 2024 09:25 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
27 april = april, april=geen mei, april=april. Koningsdag wordt een koude en gure dag. Maar goed nieuws, mei gaat een prachtige maand worden, warmste en droogste mei sinds de metingen gestart zijn. Kun je alvast noteren.
Law of attraction werkt 100%. WATERDICHT en anders niets.quote:Op maandag 15 april 2024 09:26 schreef dick_laurent het volgende:
Volgens mij heeft RamboDirk de film Groundhog Day te vaak gekeken.
Ik gun het je. Een zonnige Koningsdag.quote:Op maandag 15 april 2024 09:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan boek ik hem er zelf wel gewoon even bij.
Gedaan bij deze.
Gewoon gegarandeerd droog is voldoende voor me.quote:Op maandag 15 april 2024 10:00 schreef Salina het volgende:
[..]
Ik gun het je. Een zonnige Koningsdag.
Voor nu staat er 15 graden en droog in de kaarten, maar is nog ver weg.quote:Op maandag 15 april 2024 10:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gewoon gegarandeerd droog is voldoende voor me.![]()
Meer is een kers op de taart.
Dit leest als een (mislukte) haiku.quote:Op maandag 15 april 2024 10:12 schreef StateOfMind het volgende:
Vanochtend vroeg zon en blauwe lucht.
Nu grijs en grote woei.
En fris, heb de jas maar weer uit het vet gehaald.
Vanmiddag gaat het langdurig regenen.
De komende dagen grijs en/of nat.
Zonnetje wordt hier zaterdag weer verwacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
quote:Op maandag 15 april 2024 10:14 schreef Salina het volgende:
[..]
Dit leest als een (mislukte) haiku.CultuurbarbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Koningsdag is sowieso guur.quote:Op maandag 15 april 2024 09:25 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
27 april = april, april=geen mei, april=april. Koningsdag wordt een koude en gure dag. Maar goed nieuws, mei gaat een prachtige maand worden, warmste en droogste mei sinds de metingen gestart zijn. Kun je alvast noteren.
Ik blijf plussen omdat hij gelijk MOET hebben!quote:Op maandag 15 april 2024 09:26 schreef dick_laurent het volgende:
Volgens mij heeft RamboDirk de film Groundhog Day te vaak gekeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |