lol nou het zal wel, ze staat nog steeds rozen boven mijn invoervak, maar heb al keer opnieuw ingelogd en nu vindt ik t wel best.....quote:Op zaterdag 13 april 2024 12:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Geniet er van,dichterbij kom je niet.
Google op JOI.quote:Op zaterdag 13 april 2024 12:29 schreef kree het volgende:
[..]
lol nou het zal wel, ze staat nog steeds rozen boven mijn invoervak, maar heb al keer opnieuw ingelogd en nu vindt ik t wel best.....
tis iig kleiner formaat nu, het plaatje dus.
Dat is gewoon jouw apparaat dat zo doetquote:Op zaterdag 13 april 2024 12:31 schreef kree het volgende:
@:swj door de bocht
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Is toch leuk.quote:Op zaterdag 13 april 2024 12:31 schreef kree het volgende:
@:swj door de bocht
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Ik wil ook..quote:Op zaterdag 13 april 2024 12:27 schreef KoningWouter het volgende:
Zo chillpak weer aan. Lekker relaxen vandaag
ik heb MacBook geen idee. LOL maar als ie bij jullie weer ok is dan zit het in de cache wss. hahahaquote:Op zaterdag 13 april 2024 12:31 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Of gewoon 'delete system32' in cmd?
Waarschijnlijk in de verborgen cache.quote:Op zaterdag 13 april 2024 12:33 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb MacBook geen idee. LOL maar als ie bij jullie weer ok is dan zit het in de cache wss. hahaha
Ik heb ook een Macbook dus.......quote:Op zaterdag 13 april 2024 12:33 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb MacBook geen idee. LOL maar als ie bij jullie weer ok is dan zit het in de cache wss. hahaha
haha ja dag, jij hebt wat gedaan waardoor het bij iedereen zo was. moet zeggen vond het wel grappig, mss gaat het wel weg trouwens bij volgende topic deel. kan er nu mee leven zo ff wel.quote:Op zaterdag 13 april 2024 12:33 schreef SwJ het volgende:
[..]
Dat is gewoon jouw apparaat dat zo doet![]()
Hier nergens last van.
Het is dat ik druk ben...quote:
ok ok ok wachtquote:Op zaterdag 13 april 2024 12:34 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik heb ook een Macbook dus.......
niet piepen
doen wat er staat dan komt het goed. Maar wel even lezen![]()
kree is je wel duidelijk dat dat plaatje er gewoon staat nu?quote:
Die staan elders.quote:Op zaterdag 13 april 2024 12:37 schreef kree het volgende:
grappig joh, LOL. echt
doe er dan ff eentje die echt is met dikke tieten dan heb je lef
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |