O wat fijn te horen, hopelijk door de meds die nu aanslaanquote:Op zaterdag 13 april 2024 11:57 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Beter, geen last op dit moment!
En daar? Hoe gaat het met je rug?
Wel even je browser opnieuw opstarten he. Anders werkt dat natuurlijk niet.quote:
Nope, maar maak mij er niet druk om gewoon scrollenquote:
Wat rot. Hopelijk knap je snel weer op.quote:Op zaterdag 13 april 2024 11:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O wat fijn te horen, hopelijk door de meds die nu aanslaan
Rug is op en af, in de ochtend gaat wel gaande weg wordt het ellende. Ga dan maar op de bank liggen
Mooi nummerquote:
Wel ook het apparaat opnieuw opstarten he. Geen oplader d'r aan. Even de stroom er helemaal van af. Restspanning kan zorgen dat de afbeelding actief blijft.quote:Op zaterdag 13 april 2024 12:01 schreef Kissingbird het volgende:
Hier ook niet weg
niet met verversen, cache legen, browser opnieuw opstarten..
Thnx, lief dat je het steeds vraagtquote:Op zaterdag 13 april 2024 12:02 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wat rot. Hopelijk knap je snel weer op.
Hoe gaat het met Henk eigenlijk?
quote:Op zaterdag 13 april 2024 12:02 schreef SwJ het volgende:
[..]
Wel ook het apparaat opnieuw opstarten he. Geen oplader d'r aan. Even de stroom er helemaal van af. Restspanning kan zorgen dat de afbeelding actief blijft.
op mijn pc (WIN 10) is het ook niet weg te brandenquote:Op zaterdag 13 april 2024 12:02 schreef SwJ het volgende:
[..]
Wel ook het apparaat opnieuw opstarten he. Geen oplader d'r aan. Even de stroom er helemaal van af. Restspanning kan zorgen dat de afbeelding actief blijft.
Fijn om te horen!quote:Op zaterdag 13 april 2024 12:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx, lief dat je het steeds vraagt![]()
Ja gaat ook langzaam aan beter, Donderdag bij de cardio geweest. 7 mei moet hij een hart echo maken en dan 10 mei weer naar de cardio
quote:Op zaterdag 13 april 2024 12:06 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik zie nog 2 dingen die behoorlijk groot zijn, ook na een restart
disney world hier full screen. hahahaquote:Op zaterdag 13 april 2024 12:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Hier een plaatje met een jurk dat niet mogelijk is en afwezigheid van zwaartekracht
quote:Op zaterdag 13 april 2024 12:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Hier een plaatje met een jurk dat niet mogelijk is en afwezigheid van zwaartekracht
quote:Op zaterdag 13 april 2024 12:06 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik zie nog 2 dingen die behoorlijk groot zijn, ook na een restart
Goedemorgen mijn beste.quote:
Jij weet het wel weer te vinden hequote:
quote:Op zaterdag 13 april 2024 12:13 schreef kree het volgende:
denk toch dat het handiger is om dat plaatje er maar uit te halen, lol zal wel een bug zijn, swj doet dit niet met opzet ook denk
ZIjn twee flinke handen volquote:Op zaterdag 13 april 2024 12:14 schreef kree het volgende:
ik val niet eens op onwijze groten tieten trouwens. maarja.
Het is best een kunst opzich om 2 actrices te vinden die absoluut niet op de 2 frozen-dames lijken.quote:
tja dat dan weer wel, hahahaha naaiha, LOL grappenmaker die swjquote:
gaat lekker snel daarquote:Op zaterdag 13 april 2024 12:05 schreef maily het volgende:
https://www.nu.nl/buitenl(...)dplaats-antalya.html
Er zitten nog steeds mensen vast
Geniet er van,dichterbij kom je niet.quote:Op zaterdag 13 april 2024 12:26 schreef kree het volgende:
ik krijg die twee toch nog steeds niet weg
Korte broek aan en gaanquote:Op zaterdag 13 april 2024 12:27 schreef KoningWouter het volgende:
Zo chillpak weer aan. Lekker relaxen vandaag
lol nou het zal wel, ze staat nog steeds rozen boven mijn invoervak, maar heb al keer opnieuw ingelogd en nu vindt ik t wel best.....quote:Op zaterdag 13 april 2024 12:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Geniet er van,dichterbij kom je niet.
Google op JOI.quote:Op zaterdag 13 april 2024 12:29 schreef kree het volgende:
[..]
lol nou het zal wel, ze staat nog steeds rozen boven mijn invoervak, maar heb al keer opnieuw ingelogd en nu vindt ik t wel best.....
tis iig kleiner formaat nu, het plaatje dus.
Dat is gewoon jouw apparaat dat zo doetquote:Op zaterdag 13 april 2024 12:31 schreef kree het volgende:
@:swj door de bocht
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Is toch leuk.quote:Op zaterdag 13 april 2024 12:31 schreef kree het volgende:
@:swj door de bocht
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Ik wil ook..quote:Op zaterdag 13 april 2024 12:27 schreef KoningWouter het volgende:
Zo chillpak weer aan. Lekker relaxen vandaag
ik heb MacBook geen idee. LOL maar als ie bij jullie weer ok is dan zit het in de cache wss. hahahaquote:Op zaterdag 13 april 2024 12:31 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Of gewoon 'delete system32' in cmd?
Waarschijnlijk in de verborgen cache.quote:Op zaterdag 13 april 2024 12:33 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb MacBook geen idee. LOL maar als ie bij jullie weer ok is dan zit het in de cache wss. hahaha
Ik heb ook een Macbook dus.......quote:Op zaterdag 13 april 2024 12:33 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb MacBook geen idee. LOL maar als ie bij jullie weer ok is dan zit het in de cache wss. hahaha
haha ja dag, jij hebt wat gedaan waardoor het bij iedereen zo was. moet zeggen vond het wel grappig, mss gaat het wel weg trouwens bij volgende topic deel. kan er nu mee leven zo ff wel.quote:Op zaterdag 13 april 2024 12:33 schreef SwJ het volgende:
[..]
Dat is gewoon jouw apparaat dat zo doet![]()
Hier nergens last van.
Het is dat ik druk ben...quote:
ok ok ok wachtquote:Op zaterdag 13 april 2024 12:34 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik heb ook een Macbook dus.......
niet piepen
doen wat er staat dan komt het goed. Maar wel even lezen![]()
kree is je wel duidelijk dat dat plaatje er gewoon staat nu?quote:
Die staan elders.quote:Op zaterdag 13 april 2024 12:37 schreef kree het volgende:
grappig joh, LOL. echt
doe er dan ff eentje die echt is met dikke tieten dan heb je lef
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |