aaaah die is leukquote:
Veel schijnheilig gedoe.Voorbeeld: Ik mocht vroeger niet naar een disco op zondag. Een paar jaar later was de kantine een waar gokgebeuren.quote:Op zaterdag 13 april 2024 05:36 schreef kree het volgende:
[..]
nou ik kwam ook van redelijk streng wel gereformeerd hoor, maar niet de extreme versie dus, als ik voor me zelf praat en zeker na dat ijk geen kind meer was en waren we dus jaar of 12 verder ook natuurlijk. mij werd er niet opgelicht wat ik moest doen?
waren toen juist leuke dingen eigenlijk, met maar bandje starten en mnoderender. en later musicals etc. etc etc vandaar kwam ik bij musicals terecht. en koor en weet ik veel hoeveel losse projectjes, want kan nog steeds wel ok piano spelen.
maaaaaar? hoe was dat anders bij jou dan?
quote:Op zaterdag 13 april 2024 05:39 schreef kree het volgende:
ik heb btw leukere maar die heb ik niet echt gedaan, afgezien van een paar trouwens.... wacht is. zoek t op nu gaan jullie luisteren ook.
ja maar dat lag dus niet aan jou? Ik zie er allemaal niks verkeerds in hoor wat jij deed.quote:Op zaterdag 13 april 2024 05:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Veel schijnheilig gedoe.Voorbeeld: Ik mocht vroeger niet naar een disco op zondag. Een paar jaar later was de kantine een waar gokgebeuren.
Niet slecht,maar bewust een afstand genomen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 05:45 schreef kree het volgende:
[..]
ja maar dat lag dus niet aan jou? Ik zie er allemaal niks verkeerds in hoor wat jij deed.
euh ik moest mee naar de kerk dat sowieso vroeger, maar later niet meer toen ging ik in bandjes spelen ermee en dat was dus juist leuk.
Dus eigenlijk heb je eigenlijk slechte ervaring ermee?
nou dat kan toch? ik heb daar geen kritiek op hoor, want zelf ook gedaan?quote:Op zaterdag 13 april 2024 05:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Niet slecht,maar bewust een afstand genomen.
Zeur niet zo,licht uit en gaan.quote:Op zaterdag 13 april 2024 05:48 schreef KillemWieft het volgende:
Het is dat lekkere wijven zich nooit aanmelden bij een sekte anders had ik best sekteleider willen zijn. Beetje iedereen vertellen wat ze wel en niet mogen en alle wijven naaien.
Het is idd een heel stuk in je opvoeding.quote:Op zaterdag 13 april 2024 05:51 schreef kree het volgende:
[..]
nou dat kan toch? ik heb daar geen kritiek op hoor, want zelf ook gedaan?
het is dat ik met bandje soms nog ergens kom, maar is echt niet dat ik elke week in de kerk zit en weer naar half uur blabla moet luisteren.
Dussssss. maar dat maakt je niet van geloof af, iig niet voor mij denk ik dan. en wat de rest denkt, lekker boeie. ik doe ook wat ik doe.
klopt ik had btw heel mooi liedje eigenlijk minder ding die ik wilde laten horen. maarja iemand moest eraan verdienen dus toch weg helaas. wacht zoek leukere voor jequote:Op zaterdag 13 april 2024 05:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is idd een heel stuk in je opvoeding.
jij zit nog in te veel oude zoals het was joh, zo is het allang al niet meer iig neit bij onze gemeente nu al niet meer en ben al gesiwtched enzo tig keer onderha nd.quote:
Nee dat vinden ze niet leuk.quote:Op zaterdag 13 april 2024 06:03 schreef kree het volgende:
dit is toch grappig, kinderen vinden dit onwijs leuk trouwens als je dat met ze gaat oefenen enzo.
Tja zeg maar?
Swingen in de kerk. Pinkstergemeente shit.quote:Op zaterdag 13 april 2024 06:05 schreef kree het volgende:
[..]
jij zit nog in te veel oude zoals het was joh, zo is het allang al niet meer iig neit bij onze gemeente nu al niet meer en ben al gesiwtched enzo tig keer onderha nd.
Maar komt ook omdat ze me vragen als muzikant dan, zie biovenstaande, dat kan nu gewoon hoor ipv orgel.
Lekker hoor,quote:Op zaterdag 13 april 2024 06:06 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Swingen in de kerk. Pinkstergemeente shit.
hmmms ik durf dat te betwijfelen, echt. uit ervaring, willen niet of durven niet is het wss. maar ok ik zeg maar wat wel werkte hier en is net zo gereformeerd als jouw hoor, musicals gedaan etc. naja.quote:
ja en? of andersom, maakt mij het uit. het gaat mij om de sfeer niet om een idee van dit mag wel of niet, nooit mee eens geweest trouwens,quote:Op zaterdag 13 april 2024 06:06 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Swingen in de kerk. Pinkstergemeente shit.
Waar sta jij?quote:Op zaterdag 13 april 2024 06:10 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms ik durf dat te betwijfelen, echt. uit ervaring, willen niet of durven niet is het wss. maar ok ik zeg maar wat wel werkte hier en is net zo gereformeerd als jouw hoor, musicals gedaan etc. naja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |