Stonk ze?quote:Op zaterdag 13 april 2024 04:10 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Als dat zo was had ik haar wel geneukt, hè?
owh zoals ik zeg mag ze altijd, maar nee verder als gezellig en praten toch ff niet he.quote:Op zaterdag 13 april 2024 04:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ben jij niet een beetje bicurious?
Mwa hangt toch echt helemaal van de persoon af. De een is leuk de ander weerzinwekkend. Net als hetero’s dus.quote:Op zaterdag 13 april 2024 04:11 schreef kree het volgende:
weet je wat het stomme is, ik heb niks seksueel ermee, maar vind homo's bi of weet ik veel hoe je alle soorten moet noemen wel altijd leuk om mee te kletsen..
Nee maar veel te opdringerig. Hou ik niet van. Ga niet zomaar in m’n kruis zitten graaien als ik nul interesse in je toon.quote:
Een vriend van me ging ooit met een trans.toen hij in het broekje ging was hij helemaal van slag.quote:Op zaterdag 13 april 2024 04:13 schreef kree het volgende:
[..]
owh zoals ik zeg mag ze altijd, maar nee verder als gezellig en praten toch ff niet he.
waar, maar mss zijn homo of lesbo iets makkelijker om te kletsen ofzo, kweet niet. mss makkelijker nog als hetero. Maar zeg maar ff wat ik denk hoor.quote:Op zaterdag 13 april 2024 04:14 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Mwa hangt toch echt helemaal van de persoon af. De een is leuk de ander weerzinwekkend. Net als hetero’s dus.
En blijf van mijn lijntjes af.Gedraag je.quote:Op zaterdag 13 april 2024 04:15 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nee maar veel te opdringerig. Hou ik niet van. Ga niet zomaar in m’n kruis zitten graaien als ik nul interesse in je toon.
kreeg beetje harde?quote:Op zaterdag 13 april 2024 04:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een vriend van me ging ooit met een trans.toen hij in het broekje ging was hij helemaal van slag.
Deze snap ik niet.quote:Op zaterdag 13 april 2024 04:16 schreef kree het volgende:
[..]
waar, maar mss zijn homo of lesbo iets makkelijker om te kletsen ofzo, kweet niet. mss makkelijker nog als hetero. Maar zeg maar ff wat ik denk hoor.
Als ik moeite met iemand met iemand moet krijgen moet je sowieso erg je best doen denk ik, want ga altijd wel heel lang van het goede uit, tot een grens en dan ben ik er ook gelijk klaar mee.
Was best zielig,hij dacht echt een leuke dame te hebben.quote:
het zegt zeg maar, ik krijg nooit met iemand problemen om een mening of je moet een onwijze klootzak zijn die ik niet trek, en echt in mijn hele leven heb ik dat nog neit meegemaaktquote:
Je hebt nog nooit klappen gehad?quote:Op zaterdag 13 april 2024 04:22 schreef kree het volgende:
[..]
het zegt zeg maar, ik krijg nooit met iemand problemen om een mening of je moet een onwijze klootzak zijn die ik niet trek, en echt in mijn hele leven heb ik dat nog neit meegemaakt
tja haha ik ben niet bekend in de scene he, maarja.quote:Op zaterdag 13 april 2024 04:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Was best zielig,hij dacht echt een leuke dame te hebben.
Was een nette dame. Ik was toen mid dertig en zij 50 of zo. Hoteleigenaar, beetje bekakt. Ze wilde gewoon een keer los gaan dus die vriend van me die haar van een datingsite had geplukt gaf haar een kwart pil. Die viel niet goed. Stond ‘ie later in de keuken z’n vingers in d’r strot te douwen om haar te laten kotsen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 04:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En blijf van mijn lijntjes af.Gedraag je.
Jij wel?quote:Op zaterdag 13 april 2024 04:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je hebt nog nooit klappen gehad?
Geniaal.quote:Op zaterdag 13 april 2024 04:26 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Was een nette dame. Ik was toen mid dertig en zij 50 of zo. Hoteleigenaar, beetje bekakt. Ze wilde gewoon een keer los gaan dus die vriend van me die haar van een datingsite had geplukt gaf haar een kwart pil. Die viel niet goed. Stond ‘ie later in de keuken z’n vingers in d’r strot te douwen om haar te laten kotsen.
Zeker wel.quote:
Valt best mee hoor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |