echt ik weet niet eens waar ik moet beginnen. LOL met ex en dingen weet ik veel. maargoed dat het dromen zijn enzo da ook. LOLquote:Op zaterdag 13 april 2024 03:45 schreef FreshFruit het volgende:
De gekste droom die ik ooit gehad heb is dat mijn vriendin vreemd ging.Ben een hele dag boos op haar geweest.
Heer Killem.quote:
quote:Op zaterdag 13 april 2024 03:48 schreef kree het volgende:
echt weer mannen feestje hier he? LOL naja.
man's night
Volgens mij waren ze best succesvol.quote:Op zaterdag 13 april 2024 03:55 schreef kree het volgende:
ik vond deze ook nog wel aardig, volgens mij ook laatste hoor van hun afgezien van alle andere liedjes
nog maar dit is het laatste wat er volgens mij uitgebracht is van zequote:Op zaterdag 13 april 2024 03:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Volgens mij waren ze best succesvol.
Mark Knopfler is wel weer terug.quote:Op zaterdag 13 april 2024 03:58 schreef kree het volgende:
[..]
nog maar dit is het laatste wat er volgens mij uitgebracht is van ze
quote:Op zaterdag 13 april 2024 03:57 schreef kree het volgende:
kun je je afvragen, al die liedjes gaan over vrouwen of missen enzo. hahahahaha.
waarom?
mjah noten poeper op gitaar denk ik erbij, maargoed als je wat leuks hebt doe vooral linkje ben wel benieuwd?quote:Op zaterdag 13 april 2024 04:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mark Knopfler is wel weer terug.
mwah niet altijd maar wel goed in hartje breken ook, laat ik het daar maar op houden denkquote:
Ik ooit op een feest waar een dame spontaan een striptease deed.De organisator stond naast me en keek met grote ogen en moest ook lachen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 04:03 schreef KillemWieft het volgende:
Ik was een keer op een feestje waar op een geven moment met 4 mannen en 2 vrouwen waren overgebleven. Dacht een van de vrouwen dat ze eens lekker door 4 man gepakt zou worden. Dat ging sowieso niet gebeuren aangezien 1 homo was. En de rest had er ook geen zin in. Ook niet toen ze alleen in d’r lingerie door de kamer kroop en zich aanbod. Zo gênant. Maat van me heeft haar uit medelijden nog een tijdje gefist waar iedereen bij zat.
tja killem hahahaha dat kan.quote:Op zaterdag 13 april 2024 04:03 schreef KillemWieft het volgende:
Ik was een keer op een feestje waar op een geven moment met 4 mannen en 2 vrouwen waren overgebleven. Dacht een van de vrouwen dat ze eens lekker door 4 man gepakt zou worden. Dat ging sowieso niet gebeuren aangezien 1 homo was. En de rest had er ook geen zin in. Ook niet toen ze alleen in d’r lingerie door de kamer kroop en zich aanbod. Zo gênant. Maat van me heeft haar uit medelijden nog een tijdje gefist waar iedereen bij zat.
jullie zijn wel van het extreme he? hahaha mss wijk ik af, maar vind t al leuk als ik kusje krijg ofzo gewoon?quote:Op zaterdag 13 april 2024 04:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ooit op een feest waar een dame spontaan een striptease deed.De organisator stond naast me en keek met grote ogen en moest ook lachen.
Had eigenlijk verwacht dat jij ook uit de kleren zou gaan.quote:Op zaterdag 13 april 2024 04:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ooit op een feest waar een dame spontaan een striptease deed.De organisator stond naast me en keek met grote ogen en moest ook lachen.
Op een afterparty geen probleem.quote:Op zaterdag 13 april 2024 04:09 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Had eigenlijk verwacht dat jij ook uit de kleren zou gaan.
Als dat zo was had ik haar wel geneukt, hè?quote:Op zaterdag 13 april 2024 04:08 schreef kree het volgende:
[..]
jullie zijn wel van het extreme he? hahaha mss wijk ik af, maar vind t al leuk als ik kusje krijg ofzo gewoon?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |