hoe voelt het dan als je weet dat je ook zo bent over 20 jaarquote:Op vrijdag 12 april 2024 20:15 schreef MizzezAmy het volgende:
Sommige mensen stralen een soort gebrek aan levensvreugde uit.
Moet je wel levensgeluk bezitten.quote:Op vrijdag 12 april 2024 20:15 schreef MizzezAmy het volgende:
Sommige mensen stralen een soort gebrek aan levensvreugde uit.
Zeg, zit je eigen familie soms op een kratje bier in de voortuin? Alsof iedereen oud, verlept en simpel is.quote:Op vrijdag 12 april 2024 20:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hoe voelt het dan als je weet dat je ook zo bent over 20 jaar
Haha over 20 jaar ben ik al ouder dan die mensen. Ik hoop dat ik niet zo ga worden, maar ik vermoed dat zij 20 jaar geleden ook al zo waren.quote:Op vrijdag 12 april 2024 20:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hoe voelt het dan als je weet dat je ook zo bent over 20 jaar
heb je ooit energieke, knappe boomers vol levenslust gezien bij first dates?quote:Op vrijdag 12 april 2024 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zeg, zit je eigen familie soms op een kratje bier in de voortuin? Alsof iedereen oud, verlept en simpel is.
Op 1 hand te tellen, maar die zijn er welquote:Op vrijdag 12 april 2024 20:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
heb je ooit energieke, knappe boomers vol levenslust gezien bij first dates?
Komt nog welquote:Op vrijdag 12 april 2024 20:18 schreef Mortaxx het volgende:
op een kratje bier in de voortuin zitten is trouwens niets mis mee. Had ik maar een voortuin
Dit is een speciaal segment.quote:Op vrijdag 12 april 2024 20:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
heb je ooit energieke, knappe boomers vol levenslust gezien bij first dates?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |