quote:Op maandag 15 april 2024 19:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]Lieve God.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ze hebben ook een wilde kant
Ik heb het begin gemist ,kwamen ze samen of zo?anonieme razernist
Jupquote:Op maandag 15 april 2024 19:45 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Lieve God.
Ik heb het begin gemist ,kwamen ze samen of zo?
Nierstenen misschienquote:Op maandag 15 april 2024 19:45 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Wellicht heeft ze mooie stenen mee, wellicht dat hij daar ook van houdt.
Ik weet niet precies wat je bedoelt met klopt niet helemaal.quote:Op maandag 15 april 2024 19:43 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Merkwaardig om daar zo sterk op te reageren. Klopt niet helemaal.
Ik wil een oma zoals die vrouw.quote:Op maandag 15 april 2024 19:46 schreef Gibson88 het volgende:
Ik vind de oudjes op zich wel bij elkaar passen
Ergens is een enkele roos wel romantischer dan een heel boeketquote:
Gokje: hij bedoelt dat die blonde zo sterk reageerdequote:Op maandag 15 april 2024 19:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat je bedoelt met klopt niet helemaal.
Vond mijn reactie ook weer niet zo sterk eigenlijk
Dat is niet te zien.quote:
Beter dan een bloemetje van de benzinepomp inderdaadquote:Op maandag 15 april 2024 19:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ergens is een enkele roos wel romantischer dan een heel boeket
Ooh ja dat zou logischer zijn welquote:Op maandag 15 april 2024 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gokje: hij bedoelt dat die blonde zo sterk reageerde
Nee, die reactie van haar, haha. Ik vond het erg vreemd.quote:Op maandag 15 april 2024 19:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat je bedoelt met klopt niet helemaal.
Vond mijn reactie ook weer niet zo sterk eigenlijk
Ja man dat soort kneuterige dingen.quote:Op maandag 15 april 2024 19:48 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Nu mis ik de mijne. Vroeger maakte ze altijd broodje knakworst als ik kwam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |